Cid Skrevet 27. oktober #141541 Del Skrevet 27. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Skjønner deg godt. Jeg blir storgal av sånt... Tenk å ha tinnitus da uff 😕 pappa har og det er virkelig ikke kjekt i følge han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober #141542 Del Skrevet 27. oktober Grufullt. Stakkars din pappa og alle som lider under slik piping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober #141543 Del Skrevet 27. oktober Tror jeg vil forsøke meg på netflix litt, siden jeg har fått "en time ekstra" å kose meg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. oktober #141544 Del Skrevet 27. oktober Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Tror jeg vil forsøke meg på netflix litt, siden jeg har fått "en time ekstra" å kose meg med. Rolex-timen som du kaller den. Kos deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober #141545 Del Skrevet 27. oktober SVK skrev (7 minutter siden): Rolex-timen som du kaller den. Kos deg! Anton jobbet masse overtid i gruven for å få råd til den, og så spyttet hun på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober #141546 Del Skrevet 27. oktober Jeg har måttet jobbet mye ekstravakter som hoffnarr for at Hoppe skal få råda til all fjordland maten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. oktober #141547 Del Skrevet 27. oktober Cid skrev (3 minutter siden): Jeg har måttet jobbet mye ekstravakter som hoffnarr for at Hoppe skal få råda til all fjordland maten. Fjordlands hummer. 🦞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober #141548 Del Skrevet 27. oktober SVK skrev (4 minutter siden): Fjordlands hummer. 🦞 Og grøt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober #141549 Del Skrevet 27. oktober Nå lurer ordet på hvorfor Hoppe har så mye i mot voldelige historier når hun selv ser på veldig voldelige serier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. oktober #141550 Del Skrevet 27. oktober (endret) Cid skrev (14 minutter siden): Og grøt. Det er Ordet og Anton som må spise grøt uten sukker, kanel eller smør. De må leve billig for at Hoppe skal leve dyrt. Endret 27. oktober av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober #141551 Del Skrevet 27. oktober SVK skrev (4 timer siden): Hoppe har kledd opp Anton: Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Hadebra og god sovesøndag snart dere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober #141552 Del Skrevet 27. oktober Cid skrev (59 minutter siden): Jeg har måttet jobbet mye ekstravakter som hoffnarr for at Hoppe skal få råda til all fjordland maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. oktober #141553 Del Skrevet 27. oktober Cid skrev (1 time siden): Nå lurer ordet på hvorfor Hoppe har så mye i mot voldelige historier når hun selv ser på veldig voldelige serier. Hoppe sier hun ikke er gift med Anton, men blir rasende om nabodama flørter med Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober #141554 Del Skrevet 27. oktober SVK skrev (3 minutter siden): Hoppe sier hun ikke er gift med Anton, men blir rasende om nabodama flørter med Anton. Da slår hun han til blods. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober #141555 Del Skrevet 27. oktober Cid skrev (4 minutter siden): Da slår hun han til blods. SVK skrev (7 minutter siden): Hoppe sier hun ikke er gift med Anton, men blir rasende om nabodama flørter med Anton. Cassidy Tvillingene ser at Fru Kjevle og Herr Steikepanne ikke blir arbeidsledige med det første.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. oktober #141556 Del Skrevet 27. oktober Jeg tror Hoppe er mer glad i Anton enn hun tør å innrømme i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober #141557 Del Skrevet 27. oktober SVK skrev (1 minutt siden): Jeg tror Hoppe er mer glad i Anton enn hun tør å innrømme i denne tråden. De har vært hemmelige kjærester i flere år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. oktober #141558 Del Skrevet 27. oktober Cid skrev (4 minutter siden): De har vært hemmelige kjærester i flere år nå. Stemmer. Eneste gangene Hoppe tar av gifteringen er når hun er på postmannjakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober #141559 Del Skrevet 27. oktober Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober #141560 Del Skrevet 27. oktober SVK skrev (Akkurat nå): Stemmer. Eneste gangene Hoppe tar av gifteringen er når hun er på postmannjakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå