Cid Skrevet 27. oktober #141521 Del Skrevet 27. oktober Cid skrev (30 minutter siden): Nå drar de på ultralyd sammen. Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Veldig voldelige beskrivelser og forslag besvares ikke. Hvordan var dette voldelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober #141522 Del Skrevet 27. oktober Cid skrev (4 minutter siden): Hvordan var dette voldelig? Jeg liker ikke beskrivelser av ting som gjør vondt og det vet du. Sånn er det bare. Du må bare fortsette, men jeg dropper å svare. Det vet du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober #141523 Del Skrevet 27. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg liker ikke beskrivelser av ting som gjør vondt og det vet du. Sånn er det bare. Du må bare fortsette, men jeg dropper å svare. Det vet du også. Ultralyd er ikke voldelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober #141524 Del Skrevet 27. oktober Å lande på en bil gjør vondt etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober #141525 Del Skrevet 27. oktober Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Å lande på en bil gjør vondt etc. det var bare tull, skjedde ikke på ekte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober #141526 Del Skrevet 27. oktober General Anton er en ond mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober #141527 Del Skrevet 27. oktober Anton er bare snill han, i alle fall med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober #141528 Del Skrevet 27. oktober I alle dager...jeg har glemt å stille alle klokkene. Trodde jeg hadde bedre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober #141529 Del Skrevet 27. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): I alle dager...jeg har glemt å stille alle klokkene. Trodde jeg hadde bedre tid. Har du så mange klokker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober #141530 Del Skrevet 27. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Anton er bare snill han, i alle fall med meg. Mens Cid er en 👼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober #141531 Del Skrevet 27. oktober Cid skrev (1 time siden): Har du så mange klokker? Åja, smått og stort i vesker og alle rom. Nå er de stilt for denne gang og alt er i orden. Cid skrev (1 time siden): Mens Cid er en 👼 En irriterende gnukketass, foreslår Ordet... Ingen kommentar sa jeg og så en annen vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. oktober #141532 Del Skrevet 27. oktober Cid skrev (1 time siden): Har du så mange klokker? Rolex-samlingen hun kjøpte med Antons kredittkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober #141533 Del Skrevet 27. oktober SVK da! 💣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. oktober #141534 Del Skrevet 27. oktober Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): SVK da! 💣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober #141535 Del Skrevet 27. oktober Jeg har bare billigklokker, for de viser akkurat den samme tiden som de dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober #141536 Del Skrevet 27. oktober Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Åja, smått og stort i vesker og alle rom. Nå er de stilt for denne gang og alt er i orden. En irriterende gnukketass, foreslår Ordet... Ingen kommentar sa jeg og så en annen vei. Jeg har bare klokke på mobilen, klarer meg fint 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober #141537 Del Skrevet 27. oktober Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Jeg har bare billigklokker, for de viser akkurat den samme tiden som de dyre. Håper ikke det er slike som lager lyder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober #141538 Del Skrevet 27. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Håper ikke det er slike som lager lyder Nei, jeg tåler ikke tikking, så mine er stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober #141539 Del Skrevet 27. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei, jeg tåler ikke tikking, så mine er stille. Bra, jeg blir små gal av gjentakende lyder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober #141540 Del Skrevet 27. oktober Cid skrev (5 minutter siden): Bra, jeg blir små gal av gjentakende lyder Skjønner deg godt. Jeg blir storgal av sånt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå