Phoenix Heart Skrevet 25. oktober #141401 Del Skrevet 25. oktober Hoppe er klar for nok en helg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #141402 Del Skrevet 25. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Cid er sensurert til han blir snill gutt igjen og denne skulle jeg legge inn i dagens kunst-tråden min, men fant den som vanlig ikke, så jeg legger den her jeg og gråter litt...så fenomenalt vakkert er det at gammel dame i livets høst kan frembringe noe som trosser alderdom og elendighet. Nydelig artistisk dame. 🥰 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Det er ok å bare være turist i sitt eget land, såfremt at jeg kommer tilbake til utgangspunktet om en stund og slipper å ta haiketommelen frem. Anslappet vil jeg reise OG nå har jeg lest at munnbindet bør tas frem igjen, for div. smitter begynner å leke tivoli med folket der ute. Den er gre, for jeg har mange av dem. Dessuten så jeg et tips for å unngå å dugge ned briller så en ikke kan se hvor en går: bruke en sammenbrettet serviett på nesa/under bindet, eller bruke en litt bred tape som holder all utåndingen unna glassene. Jeg skal teste det. God dag videre til C&C! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #141403 Del Skrevet 25. oktober Freyja Valkyrie skrev (47 minutter siden): Hoppe er klar for nok en helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #141404 Del Skrevet 25. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Åååå, tusen takk skal du ha, du som plutselig er den snilleste rampegutten på hele forumet! Dette her er kun meg som superfort er alle steder på èn gang... >>> ...og klemmer fordi jeg vil det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. oktober #141405 Del Skrevet 25. oktober Nå ser Hoppe på denne filmen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #141406 Del Skrevet 25. oktober Freyja Valkyrie skrev (23 minutter siden): Nå ser Hoppe på denne filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober #141407 Del Skrevet 25. oktober Nå sultestreiker hun, hun er på dag 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #141408 Del Skrevet 25. oktober Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober #141409 Del Skrevet 25. oktober Nå slåss Anton med Ordet 👨🏼👊👱🏼♂️🩸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #141410 Del Skrevet 25. oktober Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober #141411 Del Skrevet 25. oktober Nå tungekysser hun med Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #141412 Del Skrevet 25. oktober Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober #141413 Del Skrevet 25. oktober Freyja Valkyrie skrev (5 timer siden): Hoppe er klar for nok en helg Åååååå, for et vidunderlig bilde...nesten som å bade i pengebingen til Skrue. Freyja Valkyrie skrev (3 timer siden): Nå ser Hoppe på denne filmen Hvilken er det? Cid skrev (3 timer siden): Nå sultestreiker hun, hun er på dag 5. Aldri i verden, for det er ikke noe ok. Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Ble faktisk fiskeboller med karry fra fjordland. Cid skrev (2 timer siden): Nå slåss Anton ikke i det hele tatt! Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Gjorde det litt, men ble trøtt. Veldig rart sovemønster for tiden. Cid skrev (32 minutter siden): Nå tungekysser hun med Anton. Aldri i verden ig ikke skal hun heller. Æsj. Man kysser ikke sin gode venn sånn. Ciaran og Ciara skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Jo, hun gjorde visst det, men så lå putene merkelig og våknet gjorde hun. Ergerlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #141414 Del Skrevet 25. oktober Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Åååååå, for et vidunderlig bilde...nesten som å bade i pengebingen til Skrue. Hvilken er det? Aldri i verden, for det er ikke noe ok. Ble faktisk fiskeboller med karry fra fjordland. Gjorde det litt, men ble trøtt. Veldig rart sovemønster for tiden. Aldri i verden ig ikke skal hun heller. Æsj. Man kysser ikke sin gode venn sånn. Jo, hun gjorde visst det, men så lå putene merkelig og våknet gjorde hun. Ergerlig. Cassidy Tvillingene håper at du får sove videre etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. oktober #141415 Del Skrevet 25. oktober Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Åååååå, for et vidunderlig bilde...nesten som å bade i pengebingen til Skrue. Hvilken er det? Aldri i verden, for det er ikke noe ok. Ble faktisk fiskeboller med karry fra fjordland. Gjorde det litt, men ble trøtt. Veldig rart sovemønster for tiden. Aldri i verden ig ikke skal hun heller. Æsj. Man kysser ikke sin gode venn sånn. Jo, hun gjorde visst det, men så lå putene merkelig og våknet gjorde hun. Ergerlig. Denne God film 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober #141416 Del Skrevet 25. oktober Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du får sove videre etterpå. Det håper jeg også. Jeg kjøpte to puter som var kjempefine frem til at jeg vasket dem etter lang tids bruk og da ble de klumpete og uregjerlige. Ikke gode å ligge på. Jeg vasket dem forsiktig, men ble skuffet. Kanskje jeg må kjøpe nye før jul. Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Denne God film 😊 Ok? Aldri hørt om...hva handler den om...litt kort? Bare det ikke er sånne kjærlighets-klissklass med juleinnholdsforviklingar som tv blir full av utover året så... I hate them nemlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #141417 Del Skrevet 25. oktober Freyja Valkyrie skrev (16 minutter siden): Denne God film 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #141418 Del Skrevet 25. oktober Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Det håper jeg også. Jeg kjøpte to puter som var kjempefine frem til at jeg vasket dem etter lang tids bruk og da ble de klumpete og uregjerlige. Ikke gode å ligge på. Jeg vasket dem forsiktig, men ble skuffet. Kanskje jeg må kjøpe nye før jul. Ok? Aldri hørt om...hva handler den om...litt kort? Bare det ikke er sånne kjærlighets-klissklass med juleinnholdsforviklingar som tv blir full av utover året så... I hate them nemlig! Cassidy Tvillingene tenker at det er en god ide, for gode puter det må vi ha.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober #141419 Del Skrevet 25. oktober Ja...jeg skal tenke på det, for de er litt dyre...kjøper dem i norge denne gangen...må ha noen som kan vaskes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #141420 Del Skrevet 25. oktober Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Ja...jeg skal tenke på det, for de er litt dyre...kjøper dem i norge denne gangen...må ha noen som kan vaskes. Det synes Cassidy Tvillingene at høres lurt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå