Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober #141381 Del Skrevet 25. oktober SVK skrev (7 minutter siden): Nå har Lønnebladet fått et falskt fabrikkert tips om Hoppes bruk av Antons kredittkort. Ja, der har vi standarden på den ubrukelige blekka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 25. oktober #141382 Del Skrevet 25. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, der har vi standarden på den ubrukelige blekka... Heldigvis har vi ytringsfrihet i Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober #141383 Del Skrevet 25. oktober Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nei, Tore kommer heller ikke. Tore Strømøy da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober #141384 Del Skrevet 25. oktober SVK skrev (12 minutter siden): Heldigvis har vi ytringsfrihet i Lønneberget. Og hedersprisen som bystyremedlem Hoppe ga dere. 👱🏼♂️🏅🤵♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 25. oktober #141385 Del Skrevet 25. oktober Cid skrev (10 minutter siden): Og hedersprisen som bystyremedlem Hoppe ga dere. 👱🏼♂️🏅🤵♀️ Det er en ære å få den hedersprisen fra bystyremedlem Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober #141386 Del Skrevet 25. oktober SVK skrev (8 minutter siden): Det er en ære å få den hedersprisen fra bystyremedlem Hoppe. For all den sanne informasjonen dere har spredt i løpet av årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 25. oktober #141387 Del Skrevet 25. oktober Cid skrev (2 minutter siden): For all den sanne informasjonen dere har spredt i løpet av årene Sannheten skal frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober #141388 Del Skrevet 25. oktober SVK skrev (48 minutter siden): Heldigvis har vi løgnfrihet i min del av Lønneberget. Fysj! 👎 Buuuuuuu....... Cid skrev (36 minutter siden): Tore Strømøy da? Han har sin kjæreste som han bor sammen med og har det bra. Cid skrev (35 minutter siden): Og hedersprisen som bystyremedlem Ai ga dere. 👱🏼♂️🏅🤵♀️ DET angår ikke meg og er IKKE fra meg. Cid skrev (7 minutter siden): For all den usanne informasjonen dere har spredt i løpet av årene Takk for at selv du innrømmer det. SVK skrev (4 minutter siden): Sannheten skal frem! Ja, vanligvis skal den jo det, så hvorfor leverer dere den baklengs da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober #141389 Del Skrevet 25. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Fysj! 👎 Buuuuuuu....... Han har sin kjæreste som han bor sammen med og har det bra. DET angår ikke meg og er IKKE fra meg. Takk for at selv du innrømmer det. Ja, vanligvis skal den jo det, så hvorfor leverer dere den baklengs da? Samler kjell styrkene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober #141390 Del Skrevet 25. oktober Cid skrev (2 minutter siden): Samler kjell styrkene nå? Han er kjempesterk i seg selv og med styrkene i ryggen blir det explosivt, med garantert fangst! 🦟🦟🦟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 25. oktober #141391 Del Skrevet 25. oktober Hun sitter på trikken på en laaaaang laaaang tur gjennom Oslo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #141392 Del Skrevet 25. oktober Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober #141393 Del Skrevet 25. oktober (endret) Det er ok å bare være turist i sitt eget land, såfremt at jeg kommer tilbake til utgangspunktet om en stund og slipper å ta haiketommelen frem. Anslappet vil jeg reise OG nå har jeg lest at munnbindet bør tas frem igjen, for div. smitter begynner å leke tivoli med folket der ute. Den er gre, for jeg har mange av dem. Dessuten så jeg et tips for å unngå å dugge ned briller så en ikke kan se hvor en går: bruke en sammenbrettet serviett på nesa/under bindet, eller bruke en litt bred tape som holder all utåndingen unna glassene. Jeg skal teste det. God dag videre til C&C! Endret 25. oktober av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober #141394 Del Skrevet 25. oktober Nå har hun donert beina sine til forskning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober #141395 Del Skrevet 25. oktober Til gjengjeld så får hun robot bein med wifi og radio 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober #141396 Del Skrevet 25. oktober Cid er sensurert til han blir snill gutt igjen og denne skulle jeg legge inn i dagens kunst-tråden min, men fant den som vanlig ikke, så jeg legger den her jeg og gråter litt...så fenomenalt vakkert er det at gammel dame i livets høst kan frembringe noe som trosser alderdom og elendighet. Nydelig artistisk dame. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober #141397 Del Skrevet 25. oktober Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Cid er sensurert til han blir snill gutt igjen og denne skulle jeg legge inn i dagens kunst-tråden min, men fant den som vanlig ikke, så jeg legger den her jeg og gråter litt...så fenomenalt vakkert er det at gammel dame i livets høst kan frembringe noe som trosser alderdom og elendighet. Nydelig artistisk dame. 🥰 Cid er snill gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober #141398 Del Skrevet 25. oktober Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Cid er sensurert til han blir snill gutt igjen og denne skulle jeg legge inn i dagens kunst-tråden min, men fant den som vanlig ikke, så jeg legger den her jeg og gråter litt...så fenomenalt vakkert er det at gammel dame i livets høst kan frembringe noe som trosser alderdom og elendighet. Nydelig artistisk dame. 🥰 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1053147-dagens-kunstneriske-opplevelse/page/34/#comments 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober #141399 Del Skrevet 25. oktober Nå har hun mottatt en drapstrussel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober #141400 Del Skrevet 25. oktober Cid skrev (6 minutter siden): https://forum.kvinneguiden.no/topic/1053147-dagens-kunstneriske-opplevelse/page/34/#comments Åååå, tusen takk skal du ha, du som plutselig er den snilleste rampegutten på hele forumet! Dette her er kun meg som superfort er alle steder på èn gang... >>> ...og klemmer fordi jeg vil det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå