Cid Skrevet 22. oktober #141261 Del Skrevet 22. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Når det er skrevet, så er det skrevet og det lever via bildet det skapte i mitt sinn. Triste greier. Det er ok. Ble Anton dypt skuffet over meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober #141262 Del Skrevet 22. oktober Her er Anton og Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober #141263 Del Skrevet 22. oktober Hoppes nye flørt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober #141264 Del Skrevet 22. oktober Anton er skuffet som vanlig og jeg kjenner ingen flørtefriere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober #141265 Del Skrevet 22. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): I read nothing! ...men jeg har smakt på meny`s lettjulebrus og må protestere; dette er jo kun bringebærbrus i beste fall og jeg kjøper ikke mer av den. Styr unna om det er julebrus du vil ha. Pføy! *juksebrus* Den julebrusen er helt trygg for Cassidy Tvillingene, for vi drikker ikke sukkerfribrus av noe slag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober #141266 Del Skrevet 22. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Anton er skuffet som vanlig og jeg kjenner ingen flørtefriere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober #141267 Del Skrevet 22. oktober Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Anton er skuffet som vanlig og jeg kjenner ingen flørtefriere. Hater han meg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober #141268 Del Skrevet 22. oktober Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober #141269 Del Skrevet 23. oktober Hun sover over hos frierne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. oktober #141270 Del Skrevet 23. oktober Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. og det helt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober #141271 Del Skrevet 23. oktober Nå er hun forelsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober #141272 Del Skrevet 23. oktober I Durek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober #141273 Del Skrevet 23. oktober Hoppe og hennes sjaman Durek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober #141274 Del Skrevet 23. oktober *dyrene diskuterer knurreglefsende hva de skal gjøre med oppvigleren på dette forumet - det må skje noe hardt og brutalt så han lærer nå!* 🤬 👿 🐶 👺 JA, EN GANG FOR ALLE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober #141275 Del Skrevet 23. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): *dyrene diskuterer knurreglefsende hva de skal gjøre med oppvigleren på dette forumet - det må skje noe hardt og brutalt så han lærer nå!* 🤬 👿 🐶 👺 JA, EN GANG FOR ALLE!!! 🛖🔑🚪🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23. oktober #141276 Del Skrevet 23. oktober Woffe liker å se Cid løpe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober #141277 Del Skrevet 23. oktober SVK skrev (Akkurat nå): Woffe liker å se Cid løpe: Blir tent av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23. oktober #141278 Del Skrevet 23. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Blir tent av det? Du vet Hoppe tar frem stekepanna når du snakker slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober #141279 Del Skrevet 23. oktober SVK skrev (Akkurat nå): Du vet Hoppe tar frem stekepanna når du snakker slik! Og slår farsmelken ut av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. oktober #141280 Del Skrevet 23. oktober Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): *dyrene diskuterer knurreglefsende hva de skal gjøre med oppvigleren på dette forumet - det må skje noe hardt og brutalt så han lærer nå!* 🤬 👿 🐶 👺 JA, EN GANG FOR ALLE!!! Cid skrev (13 minutter siden): 🛖🔑🚪🏃♂️ SVK skrev (11 minutter siden): Woffe liker å se Cid løpe: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå