Cid Skrevet 19. oktober 2024 #141121 Del Skrevet 19. oktober 2024 Nå har hun kledd av seg foran Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. oktober 2024 #141122 Del Skrevet 19. oktober 2024 Nå ligger de i senga sammen 👱🏻♀️👨🏼🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. oktober 2024 #141123 Del Skrevet 19. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Mye feil her ja, men nå skal jeg ha lønsj og det er vakkert og virkelig nok. Kos deg med lunsjen og husk å takke Anton for maten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. oktober 2024 #141124 Del Skrevet 19. oktober 2024 SVK skrev (1 minutt siden): Kos deg med lunsjen og husk å takke Anton for maten! Han jobber i gruven nå ⛏️👷♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. oktober 2024 #141125 Del Skrevet 19. oktober 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Han jobber i gruven nå ⛏️👷♂️ Anton gjør alt for å klare å betale kredittkortgjelden Hoppe har pådratt han. 💳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. oktober 2024 #141126 Del Skrevet 19. oktober 2024 SVK skrev (2 minutter siden): Anton gjør alt for å klare å betale kredittkortgjelden Hoppe har pådratt han. 💳 Men det strekker aldri til når Hoppe kjøper Gucci produkter hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. oktober 2024 #141127 Del Skrevet 19. oktober 2024 Nå kollapset gruven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. oktober 2024 #141128 Del Skrevet 19. oktober 2024 (endret) Cid skrev (12 minutter siden): Men det strekker aldri til når Hoppe kjøper Gucci produkter hele tiden. Hoppe elsker Gucci og gikk allerede i førsteklasse meg Gucci-veske. Anton måtte bære skolebøkene hennes. Endret 19. oktober 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. oktober 2024 #141129 Del Skrevet 19. oktober 2024 Da Anton Cæsar erobret Gallia for å betale kredittgjelden Hoppe hadde pådratt han: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober 2024 #141130 Del Skrevet 19. oktober 2024 Cid skrev (55 minutter siden): Nå har vi laget en kake til Hoppe. SVK skrev (3 timer siden): Nå sjekker Hoppe hvilke brownies som passer best til iskrem. Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Så var det opp for godt i dag. Søvnen varte ikke, men tjofadderittan og god dag til alle sammen fra meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober 2024 #141131 Del Skrevet 19. oktober 2024 SVK skrev (18 minutter siden): Da Anton Cæsar erobret Gallia for å betale kredittgjelden Hoppe hadde pådratt han: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober 2024 #141132 Del Skrevet 19. oktober 2024 Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2024 #141133 Del Skrevet 19. oktober 2024 Cid skrev (1 time siden): En kvikk lunsj? Ja...og tusen takk for den fine kaken oppi der. Helt herlig blir det å sette tennene i den. Cid skrev (1 time siden): Nå har hun kledd på seg masse helt alene. Det stemmer. 👍 Cid skrev (1 time siden): Nå ligger hun i sin seng og strekker seg litt. 🛌 I alle fall i fantasien. SVK skrev (53 minutter siden): Kos deg med lunsjen og husk å takke Anton for maten! Jeg har kost meg med mat og takket alle jeg traff for sikkerhets skyld. Cid skrev (50 minutter siden): Han jobber ikke i gruven nå...eller noen gang. Det stemmer. SVK skrev (48 minutter siden): Anton gjør alt for å være grei mot sin neste hele livet. Ja, og det står det respekt av. Cid skrev (46 minutter siden): Det strekker bra til for bare ham selv og hans private dyr. Ja, alle i hans hushold klarer seg med akkurat passe. Cid skrev (45 minutter siden): Nå kollapset Cid`s fantasi og virker ikke mer denne helga. Fint at du sier ifra, så vet alle det. SVK skrev (33 minutter siden): Hoppe liker ikke motemerker og har aldri ønsket å heie noe sånn. Ja, det stemmer. Bortkastet er det med mote. Nye dekk til bilen og sånn, derimot = 😍 SVK skrev (30 minutter siden): Da Anton Cæsar erobret Gallia for å betale kredittgjelden Hoppe hadde pådratt han: Alvålitalt: Hvor gammal tror dere jeg ER egentlig? Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Hadebra så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. oktober 2024 #141134 Del Skrevet 19. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Alvålitalt: Hvor gammal tror dere jeg ER egentlig? Du står fritt til å fortelle alderen din om du mener jeg har misforstått noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2024 #141135 Del Skrevet 19. oktober 2024 SVK skrev (6 minutter siden): Du står fritt til å fortelle alderen din om du mener jeg har misforstått noe. Du har så visst misforstått noe ja, for jeg er bare... "SKRiiiiiK! " (en innbruddstyv sniker seg opp bak meg og holder for min trut med to sterke never og min ærlige engangshistorie blir bare uforståelig mummel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. oktober 2024 #141136 Del Skrevet 19. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Du har så visst misforstått noe ja, for jeg er bare... "SKRiiiiiK! " (en innbruddstyv sniker seg opp bak meg og holder for min trut med to sterke never og min ærlige engangshistorie blir bare uforståelig mummel* Jeg har alltid trodd du var minst like gammel som Aslan: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2024 #141137 Del Skrevet 19. oktober 2024 Da er det helt ok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. oktober 2024 #141138 Del Skrevet 19. oktober 2024 SVK skrev (3 timer siden): Jeg har alltid trodd du var minst like gammel som Aslan: Dette er Aslan nå. 🦁🥩🍖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. oktober 2024 #141139 Del Skrevet 19. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ja...og tusen takk for den fine kaken oppi der. Helt herlig blir det å sette tennene i den. Det stemmer. 👍 I alle fall i fantasien. Jeg har kost meg med mat og takket alle jeg traff for sikkerhets skyld. Det stemmer. Ja, og det står det respekt av. Ja, alle i hans hushold klarer seg med akkurat passe. Fint at du sier ifra, så vet alle det. Ja, det stemmer. Bortkastet er det med mote. Nye dekk til bilen og sånn, derimot = 😍 Alvålitalt: Hvor gammal tror dere jeg ER egentlig? Hadebra så lenge. 69? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober 2024 #141140 Del Skrevet 19. oktober 2024 Cid skrev (1 time siden): Dette er Aslan nå. 🦁🥩🍖 SVK skrev (5 timer siden): Jeg har alltid trodd du var minst like gammel som Aslan: Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ja...og tusen takk for den fine kaken oppi der. Helt herlig blir det å sette tennene i den. Det stemmer. 👍 I alle fall i fantasien. Jeg har kost meg med mat og takket alle jeg traff for sikkerhets skyld. Det stemmer. Ja, og det står det respekt av. Ja, alle i hans hushold klarer seg med akkurat passe. Fint at du sier ifra, så vet alle det. Ja, det stemmer. Bortkastet er det med mote. Nye dekk til bilen og sånn, derimot = 😍 Alvålitalt: Hvor gammal tror dere jeg ER egentlig? Hadebra så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå