Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2024 #140961 Del Skrevet 17. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Har natten gått greit så langt? Ingen opptøyer på forumene? Cassidy Tvillingene kan fortelle at det har vært stille og rolig på begge forum.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2024 #140962 Del Skrevet 17. oktober 2024 Fint. Da går det bra nok et døgn og ingenting er bedre enn det. Jeg leser nyheter på nettaviser. Burde ikke ha gjort det, for det skjer så mye negativt der ute i verden. Problemer og dødsfall. Hadde vært godt med en hel måneds nett, mobil, tv-fri i ei enkel hytte ute i skogen. Ikke el. Ikke innlagt vann. Mye tørr ved og en peisovn. En god seng og så klare å sove skikkelig hver natt. Det hadde gjort seg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2024 #140963 Del Skrevet 17. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Fint. Da går det bra nok et døgn og ingenting er bedre enn det. Jeg leser nyheter på nettaviser. Burde ikke ha gjort det, for det skjer så mye negativt der ute i verden. Problemer og dødsfall. Hadde vært godt med en hel måneds nett, mobil, tv-fri i ei enkel hytte ute i skogen. Ikke el. Ikke innlagt vann. Mye tørr ved og en peisovn. En god seng og så klare å sove skikkelig hver natt. Det hadde gjort seg det. Cassidy Tvillingene hadde ikke klart oss uten internett, for vi er totalt nettavhengige begge to.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2024 #140964 Del Skrevet 17. oktober 2024 Det er helt i orden det. Jeg vanner og steller drømmen om ei hytte langt borte...og håper at det blir sånn en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2024 #140965 Del Skrevet 17. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Det er helt i orden det. Jeg vanner og steller drømmen om ei hytte langt borte...og håper at det blir sånn en dag. Cassidy Tvillingene drømmer om å bo i en liten hytte i skogen, med et ørretvann hvor vi kan fiske i.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2024 #140966 Del Skrevet 17. oktober 2024 Da skal jeg ta med meg det bildet og legge meg litt igjen. Jeg ror meg over vannet og sovner forhåpentlig. So long. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2024 #140967 Del Skrevet 17. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Da skal jeg ta med meg det bildet og legge meg litt igjen. Jeg ror meg over vannet og sovner forhåpentlig. So long. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2024 #140968 Del Skrevet 17. oktober 2024 Det hjalp. Jeg sov litt. Ordet gumler fornøyd cornflakes med helmelk og syltetøy og litt sukker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17. oktober 2024 #140969 Del Skrevet 17. oktober 2024 (endret) Nå ser Hoppe på Harry Potter-filmer og kommenterte at Voldemort har søt rumpe. Endret 17. oktober 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2024 #140970 Del Skrevet 17. oktober 2024 Det er det vel ingen i hele verden som vet...bortsett fra den som har usynlighetskappen i sin garderobe... Godmorgen til deg, luringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17. oktober 2024 #140971 Del Skrevet 17. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Det er det vel ingen i hele verden som vet...bortsett fra den som har usynlighetskappen i sin garderobe... Godmorgen til deg, luringen. Godmorgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2024 #140972 Del Skrevet 17. oktober 2024 Hører klapringen av knåttene helt hit og da er du godt i gang med å forfatte.."diverse". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2024 #140973 Del Skrevet 17. oktober 2024 (endret) Håh...nå har jeg fått en e-post som i ordlyden er riktig nok forfattet, men "statens vegvesen" ber meg om å fornye mitt førerkort i forgårs, ellers kjører jeg ulovlig. De forsøker seg på alle mulige måter å kreve inn summer og opplysninger og jeg ser for meg at en del troskyldige går fem på her og gjør som de blir bedt om. Av slemmingene altså, for det er neppe vegvesenet som har sendt ut dette her. Endret 17. oktober 2024 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17. oktober 2024 #140974 Del Skrevet 17. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Håh...nå har jeg fått en e-post som i ordlyden er riktig nok forfattet, men "statens vegvesen" ber meg om å fornye mitt førerkort i forgårs, ellers kjører jeg ulovlig. De forsøker seg på alle mulige måter å kreve inn summer og opplysninger og jeg ser for meg at en del troskyldige går fem på her og gjør som de blir bedt om. Av slemmingene altså, for det er neppe vegvesenet som har sendt ut dette her. Bra du gjennomskuet det. Synes enormt synd på de som blir lurt til å gi fra seg slike opplysninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2024 #140975 Del Skrevet 17. oktober 2024 SVK skrev (1 minutt siden): Bra du gjennomskuet det. Synes enormt synd på de som blir lurt til å gi fra seg slike opplysninger. Jeg får en håndfull eller to dilldall, pluss at de vil spleise meg med en masse kvinner for en het natt. Fatter ikke hvordan man blir plukket ut. Jeg får stadige betalingspåminnelser fra steder jeg aldri har parkert. Blir de forfattet og satt på repeat, mon tro? Noen ganger kommer de med få minutters mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2024 #140976 Del Skrevet 17. oktober 2024 Cassidy Tvillingene skal noen ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. oktober 2024 #140977 Del Skrevet 17. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Ja, de legger slagplaner og skal få inn et godt glefs før dagslyset kommer. Det er i alle fall planen. 🦨 🐯 🐍 Hei til C&C også. 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. oktober 2024 #140978 Del Skrevet 17. oktober 2024 Hoppe hos tannlegen 👱🏻♀️👨🏻⚕️😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. oktober 2024 #140979 Del Skrevet 17. oktober 2024 Etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. oktober 2024 #140980 Del Skrevet 17. oktober 2024 Nå har hun fått satt inn gebiss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå