Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #140181 Del Skrevet 4. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Huff...Cid...håper det snart er under kontroll og blir bedre. Muskelvondt? Absolutt ALT her er galt, SVK! Slik er det bare onde rykter som fremstiller det. Ordet kan noen ganger være litt i retning slik, men ikke med meg. Kun mot svake sjeler som gir det hva det vil ha. Nei, det er vi ikke, men de har veldig fin natur der. Hun gjorde det og skal forsøke igjen. Oppe og nede = helt riktig, selv om det er feil. No! I sin vanlige store stil...det kan jeg også se. Cassidy Tvillingene ønsker deg en grytidligfredagsmorgen Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober #140182 Del Skrevet 4. oktober Takk skal dere ha, men det er i alle fall freddan og det er da alltids noe å glede seg over. Jeg skal ga sursøt med kylling til middag og norske epler til dessert. Det er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #140183 Del Skrevet 4. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Takk skal dere ha, men det er i alle fall freddan og det er da alltids noe å glede seg over. Jeg skal ga sursøt med kylling til middag og norske epler til dessert. Det er ok. Nam Nam, Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig digg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober #140184 Del Skrevet 4. oktober Takk. NÅ kjenner jeg at jeg vil forsøke søvn igjen. God dag videre så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #140185 Del Skrevet 4. oktober Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Takk. NÅ kjenner jeg at jeg vil forsøke søvn igjen. God dag videre så lenge. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en godfredag videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober #140186 Del Skrevet 4. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Huff...Cid...håper det snart er under kontroll og blir bedre. Muskelvondt? Absolutt ALT her er galt, SVK! Slik er det bare onde rykter som fremstiller det. Ordet kan noen ganger være litt i retning slik, men ikke med meg. Kun mot svake sjeler som gir det hva det vil ha. Nei, det er vi ikke, men de har veldig fin natur der. Hun gjorde det og skal forsøke igjen. Oppe og nede = helt riktig, selv om det er feil. No! I sin vanlige store stil...det kan jeg også se. Så du på den serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober #140187 Del Skrevet 4. oktober Hoppe hadde en crush på han Walter i De Syv Søstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4. oktober #140188 Del Skrevet 4. oktober Hoppe: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober #140189 Del Skrevet 4. oktober (endret) Cid skrev (3 timer siden): Så du på den serien? Klart det. Cid skrev (3 timer siden): Hoppe hadde en crush på han Walter i De Syv Søstre. Nei og vi utvekslet ingen ring heller. ...og så ble jeg usikker og måtte sjekke...nei, den tror jeg bare at jeg så litt av og til i forbifarten. Var nok en mye eldre en jeg tenkte på med natur og alt sammen. @Cid Endret 4. oktober av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober #140190 Del Skrevet 4. oktober Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Klart det. Nei og vi utvekslet ingen ring heller. ...og så ble jeg usikker og måtte sjekke...nei, den tror jeg bare at jeg så litt av og til i forbifarten. Var nok en mye eldre en jeg tenkte på med natur og alt sammen. @Cid Er en tv serie, norsk såpeopera. Norges første såpe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4. oktober #140191 Del Skrevet 4. oktober (endret) Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene har hørt at Ordet har bestemt at Anton skal skrive: The Word Is The Boss!! På hver eneneste vegg i Lønneberget.😉😉 Meet the new boss Same as the old boss Endret 4. oktober av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4. oktober #140192 Del Skrevet 4. oktober Hoppe er vel for opptatt med å høre på Drake til å høre på The Who. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober #140193 Del Skrevet 4. oktober Cid skrev (17 minutter siden): Er en tv serie, norsk såpeopera. Norges første såpe. Ja, husker den, men var nok for opptatt i livet til å sitte foran tv`n. SVK skrev (8 minutter siden): Meet the new boss Same as the old boss Kjempefint som coverbilde det der. SVK skrev (5 minutter siden): Hoppe er vel for opptatt med å høre på Drake til å høre på The Who. I like Nick Drake. Vi depper vakkert sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4. oktober #140194 Del Skrevet 4. oktober Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Ja, husker den, men var nok for opptatt i livet til å sitte foran tv`n. Postmannen kan bekrefte historien din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4. oktober #140195 Del Skrevet 4. oktober Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Ja, husker den, men var nok for opptatt i livet til å sitte foran tv`n. Du var jo både sykepleier og jeger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober #140196 Del Skrevet 4. oktober Jeg er mangfoldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #140197 Del Skrevet 4. oktober SVK skrev (4 timer siden): Hoppe: SVK skrev (1 time siden): Meet the new boss Same as the old boss Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Klart det. Nei og vi utvekslet ingen ring heller. ...og så ble jeg usikker og måtte sjekke...nei, den tror jeg bare at jeg så litt av og til i forbifarten. Var nok en mye eldre en jeg tenkte på med natur og alt sammen. @Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #140198 Del Skrevet 4. oktober Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober #140199 Del Skrevet 4. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, husker den, men var nok for opptatt i livet til å sitte foran tv`n. Kjempefint som coverbilde det der. I like Nick Drake. Vi depper vakkert sammen. Opptatt med å kysse friere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober #140200 Del Skrevet 4. oktober Nå har Hoppe og Anton giftet seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå