Cid Skrevet 2. oktober #140121 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (29 minutter siden): Er det deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #140122 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (1 time siden): Er det deg? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140123 Del Skrevet 2. oktober Nå har Anton og ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #140124 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (7 minutter siden): Nå har Anton og ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140125 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (Akkurat nå): 🚩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140126 Del Skrevet 2. oktober Nå planlegger de å få barn sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #140127 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (18 minutter siden): Nå planlegger de å få barn sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140128 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (3 minutter siden): 🚩🚩🚩🚩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140129 Del Skrevet 2. oktober Nå har Anton kommet ridende på en hvit hest for å plukke opp Hoppe 👨🏼🎠👱🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140130 Del Skrevet 2. oktober (endret) I fremtiden. 👨🏼👱🏻♀️👦🏼 Endret 2. oktober av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140131 Del Skrevet 2. oktober Side 7007. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #140132 Del Skrevet 2. oktober Hoppe tar onsdagsdansen hennes: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140133 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe tar onsdagsdansen hennes: Men Hoppe hun er en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #140134 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Men Hoppe hun er en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140135 Del Skrevet 2. oktober Stefaren til Anton kommer på besøk i morgen, Anton klarte aldri å akseptere at moren hans fant seg ny mann etter at faren hans døde for noen år siden så det kan bli en litt bitter stemning på Lønneberget o: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140136 Del Skrevet 2. oktober Dette er moren til Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140137 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (4 timer siden): Freyja Valkyrie skrev (5 timer siden): Hoppe spiser kake til lunsj i dag Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): DET er selvsagt en diger løgn som dekker hele sverige. Jeg skal ha is i dag jeg...litt senere. Nei. Jeg kan kaste litt grisemat til den, men der slutter bekjentskapet. Veldig søtt bilde. Omsorg er toppen av alt! SVK skrev (6 timer siden): SVK skrev (6 timer siden): Absolutt! Selv om ordføreren er halvt gris og halvt menneske! SVK skrev (6 timer siden): Nå har Hoppe sagt at hun ikke skal spise iskrem før hun har smasket alle mennene i Sverige! Cid skrev (6 timer siden): Inkluderer det ordføreren med? 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140138 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (1 time siden): Men Hoppe hun er en. SVK skrev (1 time siden): Hoppe tar onsdagsdansen hennes: Cid skrev (2 timer siden): 🚩🚩🚩🚩 SVK skrev (2 timer siden): Cid skrev (2 timer siden): 🚩 SVK skrev (2 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #140139 Del Skrevet 2. oktober Ordet: Jeg ønsker en Donald-tatovering! Hoppe: Om du skal ha tatovering så får du betale for den selv. Det er kun jeg som får bruke Antons kredittkort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #140140 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (1 minutt siden): Ordet: Jeg ønsker en Donald-tatovering! Hoppe: Om du skal ha tatovering så får du betale for den selv. Det er kun jeg som får bruke Antons kredittkort! Anton: Ordet er et barn! Ordet skal ikke ha noe tatovering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå