Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober #140081 Del Skrevet 1. oktober Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Nei...NEI OG ATTER NEI! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober #140082 Del Skrevet 1. oktober Cid skrev (4 minutter siden): Hva er best da? Ordet er et lite barn og det kommer det til å være hele sitt liv. NÅ legger jeg meg igjen. Natta alle rampete snillinger. *borte vekk er hun nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140083 Del Skrevet 2. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ordet er et lite barn og det kommer det til å være hele sitt liv. NÅ legger jeg meg igjen. Natta alle rampete snillinger. *borte vekk er hun nå* Like snilt som Cid? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140084 Del Skrevet 2. oktober Vi sier at ordet er 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober #140085 Del Skrevet 2. oktober Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140086 Del Skrevet 2. oktober Må kunne møtes på midten da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #140087 Del Skrevet 2. oktober God natta Hoppe og Anton 👱🏻♀️👨🏼🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140088 Del Skrevet 2. oktober Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Ordet er et lite barn og det kommer det til å være hele sitt liv. NÅ legger jeg meg igjen. Natta alle rampete snillinger. *borte vekk er hun nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober #140089 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (2 timer siden): Må kunne møtes på midten da. Nei, jeg kjemper for mitt Ords rett til å være et lite og uskyldig ord hele livet. Cid skrev (2 timer siden): God natta Hoppe 👱🏻♀️🛌 Det gode ønsket virket ikke. Har ikke sovet. Lys våken. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Nei, det hjalp heller ikke. Dagen i dag kommer til å bli lang og gjespete tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140090 Del Skrevet 2. oktober Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Nei, jeg kjemper for mitt Ords rett til å være et lite og uskyldig ord hele livet. Det gode ønsket virket ikke. Har ikke sovet. Lys våken. Nei, det hjalp heller ikke. Dagen i dag kommer til å bli lang og gjespete tror jeg. Cassidy Tvillingene vet hvor irriterende og frustrerende det er å ikke få sove når man vil sove. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober #140091 Del Skrevet 2. oktober Ja...sover dere ok når dere dagsover? Sånn skikkelig åttetimers god søvn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140092 Del Skrevet 2. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja...sover dere ok når dere dagsover? Sånn skikkelig åttetimers god søvn? Cassidy Tvillingene sover litt forskjellig, av og til blir det 8 timer, og av og til blir det bare 6 timer.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober #140093 Del Skrevet 2. oktober Seks timer er bedre enn tre timer, så da er dere heldige som har godt sovehjerte...som det heter. Jeg drikker "morgenvann" og setter i gang systemet på en vennlig måte, selv om jeg altså spiste frokost midt på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140094 Del Skrevet 2. oktober Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Seks timer er bedre enn tre timer, så da er dere heldige som har godt sovehjerte...som det heter. Jeg drikker "morgenvann" og setter i gang systemet på en vennlig måte, selv om jeg altså spiste frokost midt på natta. Cassidy Tvillingene pleier å sove på dagtid vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober #140095 Del Skrevet 2. oktober Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene pleier å sove på dagtid vi. Det er helt i orden, så flinke dere er med hver nattevakt her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140096 Del Skrevet 2. oktober Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det er helt i orden, så flinke dere er med hver nattevakt her inne. Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober #140097 Del Skrevet 2. oktober Jeg undres på når pepperkakene komme i salg i butikkene? Ser at julevarer blir plassert ut i disse tider. ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140098 Del Skrevet 2. oktober Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg undres på når pepperkakene komme i salg i butikkene? Ser at julevarer blir plassert ut i disse tider. ( ) Cassidy Tvillingene har også sett dette, vi synes at det er altfor tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober #140099 Del Skrevet 2. oktober Det blir liksom tygget i stykker lenge før det er advent. Sånn skal det ikke være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140100 Del Skrevet 2. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det blir liksom tygget i stykker lenge før det er advent. Sånn skal det ikke være. Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå