Sola de Skrevet 26. september #139721 Del Skrevet 26. september Cid skrev (Akkurat nå): Var vondt. Det kan jeg se for meg. Har aldri vært hos en selv, men sett på tv. Ser ut som de skal knekke en i stykker Ble du bedre eller må du ha flere behandlinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #139722 Del Skrevet 26. september Sola de skrev (32 minutter siden): Det kan jeg se for meg. Har aldri vært hos en selv, men sett på tv. Ser ut som de skal knekke en i stykker Ble du bedre eller må du ha flere behandlinger? Skal ditt igjen på mandag, føler meg likedan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #139723 Del Skrevet 26. september Nå kommer Kody ridende på en hvit hest for å hente Hoppe 🧔🏼♂️🎠👱🏻♀️💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. september #139724 Del Skrevet 26. september Cid skrev (3 minutter siden): Skal ditt igjen på mandag, føler meg likedan. Håper du snart blir bedre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #139725 Del Skrevet 26. september Sola de skrev (37 minutter siden): Håper du snart blir bedre Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #139726 Del Skrevet 26. september Fant forresten et bilde av Anton nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september #139727 Del Skrevet 26. september Cid skrev (43 minutter siden): Skal ditt igjen på mandag, føler meg likedan. Åhh...har ikke fått med meg at du har vondt noe sted? Skal du til sånn knekkeperson? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #139728 Del Skrevet 26. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Åhh...har ikke fått med meg at du har vondt noe sted? Skal du til sånn knekkeperson? @KnekkeBørre Har stiv nakke, hatt det i flere uker nå 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #139729 Del Skrevet 26. september Cid skrev (5 minutter siden): Fant forresten et bilde av Anton nettopp. Hoppe dånet når hun så han i dress 🤵🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. september #139730 Del Skrevet 26. september Cid skrev (1 minutt siden): @KnekkeBørre Har stiv nakke, hatt det i flere uker nå 😕 Kanskje å bytte ut puten/ putene i senga vil hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september #139731 Del Skrevet 26. september Cid skrev (35 minutter siden): @KnekkeBørre Har stiv nakke, hatt det i flere uker nå 😕 Huffda...hva tror du selv kan være grunnen? Gjort noen krumspring i det siste? Cid skrev (34 minutter siden): Hoppe dånet når hun så han i dress 🤵🏼♂️ Helt forferdelige klær. Sola de skrev (32 minutter siden): Kanskje å bytte ut puten/ putene i senga vil hjelpe. Kanskje det? Ny madrass? Ikke ligge med vifta rett på deg hver natt? *tenketenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. september #139732 Del Skrevet 26. september Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Huffda...hva tror du selv kan være grunnen? Gjort noen krumspring i det siste? Helt forferdelige klær. Kanskje det? Ny madrass? Ikke ligge med vifta rett på deg hver natt? *tenketenke* Jeg synes putene har veldig mye å si for hvordan nakken føles. Verste for nakken er når man skal på ferie og bor steder med dårlige puter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #139733 Del Skrevet 26. september Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Huffda...hva tror du selv kan være grunnen? Gjort noen krumspring i det siste? Helt forferdelige klær. Kanskje det? Ny madrass? Ikke ligge med vifta rett på deg hver natt? *tenketenke* Liker ikke du dress? Krumspring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september #139734 Del Skrevet 26. september Sola de skrev (25 minutter siden): Jeg synes putene har veldig mye å si for hvordan nakken føles. Verste for nakken er når man skal på ferie og bor steder med dårlige puter Helt sant det. Jeg har hatt mange dårlige netter på besøk hos folk som ikke hadde tenkt en tanke på at deres gamle utliggede "puter" var utbrukt og trengte en vask i tillegg. Cid skrev (24 minutter siden): Liker ikke du dress? Krumspring? Nei, jeg er ikke glad i dress. Tvangspåkledning fordi alle de andre har det...det liker ikke jeg. Kom som en er og med det som kjennes behagelig ut for den enkelte. Det er myyyyye bedre! Artige påfunn kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #139735 Del Skrevet 26. september Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Helt sant det. Jeg har hatt mange dårlige netter på besøk hos folk som ikke hadde tenkt en tanke på at deres gamle utliggede "puter" var utbrukt og trengte en vask i tillegg. Nei, jeg er ikke glad i dress. Tvangspåkledning fordi alle de andre har det...det liker ikke jeg. Kom som en er og med det som kjennes behagelig ut for den enkelte. Det er myyyyye bedre! Artige påfunn kanskje? Hadde ikke tatt seg ut i dåp eller bryllup 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. september #139736 Del Skrevet 26. september Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Helt sant det. Jeg har hatt mange dårlige netter på besøk hos folk som ikke hadde tenkt en tanke på at deres gamle utliggede "puter" var utbrukt og trengte en vask i tillegg. Nei, jeg er ikke glad i dress. Tvangspåkledning fordi alle de andre har det...det liker ikke jeg. Kom som en er og med det som kjennes behagelig ut for den enkelte. Det er myyyyye bedre! Artige påfunn kanskje? Mange tenker utliggede puter passer fint på gjesterom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #139737 Del Skrevet 26. september Hoppe og Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #139738 Del Skrevet 26. september Nå leser de bok til sønnen sin Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 26. september #139739 Del Skrevet 26. september Cid skrev (1 time siden): @KnekkeBørre Har stiv nakke, hatt det i flere uker nå 😕 Null stress! Møt meg på Shell i Sandvika i morgen rundt lunsjtider. Skal gi deg en Lumbar McTwist helt gratis my friend 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #139740 Del Skrevet 26. september KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Null stress! Møt meg på Shell i Sandvika i morgen rundt lunsjtider. Skal gi deg en Lumbar McTwist helt gratis my friend Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå