Ciaran og Ciara Skrevet 19. september #139381 Del Skrevet 19. september Cid skrev (4 minutter siden): Nå lager hun nattmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september #139382 Del Skrevet 19. september Cassidy Tvillingene skal på fjelltur nå.🚶♂️🚶♀️🏔️🏔️⛰️⛰️ så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. september #139383 Del Skrevet 19. september Cid skrev (14 timer siden): Er Djevelen åkei? Ikke direkte men... Cid skrev (14 timer siden): Hoppe eier en Glock 17. Jaha? Jeg hadde vel visst det om jeg gjorde det? Hva skal jeg med slikt i tettbygd strøk da? Cid skrev (13 timer siden): Er Franklin gift? 🤪 Aner ingenting om den der. Cid skrev (12 timer siden): Nå danser hun atter en gang jenka sammen med frierne sine, hun roper dem ut. 🙋♀️🏠🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 👱🏻♀️ Jeg løper - dette blir for mye! Cid skrev (12 timer siden): Etterpå så begynner jeg å strippe for dem, det liker de. 🧟♂️ Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene ser at det er en spinnvill fantasi her inne nå.😉😉 Typisk han dere vet. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene skal på fjelltur nå.🚶♂️🚶♀️🏔️🏔️⛰️⛰️ så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 I alle dager. Hva skal dere bestige nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. september #139384 Del Skrevet 19. september Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ikke direkte men... Jaha? Jeg hadde vel visst det om jeg gjorde det? Hva skal jeg med slikt i tettbygd strøk da? Aner ingenting om den der. Jeg løper - dette blir for mye! Typisk han dere vet. I alle dager. Hva skal dere bestige nå? Franklin er en skilpadde gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. september #139385 Del Skrevet 19. september Nå har ordet besteget Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september #139386 Del Skrevet 19. september Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ikke direkte men... Jaha? Jeg hadde vel visst det om jeg gjorde det? Hva skal jeg med slikt i tettbygd strøk da? Aner ingenting om den der. Jeg løper - dette blir for mye! Typisk han dere vet. I alle dager. Hva skal dere bestige nå? Cassidy Tvillingene var en tur på Fløyen i dag, det var en fin tur.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. september #139387 Del Skrevet 19. september Hoppe har besøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september #139388 Del Skrevet 19. september Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. september #139389 Del Skrevet 19. september Ehh...jo jeg hadde to karbonader med løk på skive. Godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. september #139390 Del Skrevet 19. september Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ehh...jo jeg hadde to karbonader med løk på skive. Godt! Du og gjesten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september #139391 Del Skrevet 19. september Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ehh...jo jeg hadde to karbonader med løk på skive. Godt! Nam Nam, Cassidy Tvillingene synes at karbonader med løk er skikkelig godt.🟤🟤🟤🟤🧅🧅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. september #139392 Del Skrevet 19. september Cid skrev (19 minutter siden): Du og gjesten? Meg alene. Meg sulten dame. Ciaran og Ciara skrev (17 minutter siden): Nam Nam, Cassidy Tvillingene synes at karbonader med løk er skikkelig godt.🟤🟤🟤🟤🧅🧅 Ble det bra fjelltur i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. september #139393 Del Skrevet 19. september Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Meg alene. Meg sulten dame. Ble det bra fjelltur i dag? Kjente du ikke han igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. september #139394 Del Skrevet 19. september Cid skrev (2 minutter siden): Kjente du ikke han igjen? Jngen gjest hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. september #139395 Del Skrevet 19. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jngen gjest hos meg. Du svarte ikke 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september #139396 Del Skrevet 19. september Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Meg alene. Meg sulten dame. Ble det bra fjelltur i dag? Ja Cassidy Tvillingene hadde en fin fjelltur på Fløyen i dag.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. september #139397 Del Skrevet 19. september Cid skrev (4 minutter siden): Du svarte ikke 😛 På hva? Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene hadde en fin fjelltur på Fløyen i dag.😊😊 Aha...det var der dere var ja. Jeg rakk ikke det da jeg var i byen, men fjellet går sikkert ingen vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. september #139398 Del Skrevet 19. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): På hva? Aha...det var der dere var ja. Jeg rakk ikke det da jeg var i byen, men fjellet går sikkert ingen vei. Om du kjente han igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. september #139399 Del Skrevet 19. september Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. september #139400 Del Skrevet 19. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hvem? Cid skrev (50 minutter siden): Hoppe har besøk. Han her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå