Cid Skrevet 18. september #139341 Del Skrevet 18. september Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): God bedring, cid. 🆘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september #139342 Del Skrevet 18. september (endret) Anton og ordet gleder seg til dobbel 69 Endret 18. september av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 18. september #139343 Del Skrevet 18. september Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Pfft...han skulle jeg lett ha lagt i bakken og skremt bort. GO AWAY YOU POLYMANN! Veldig vakkert, men veldig skummelt om de faller ned og lager flodbølger. Det stemmer. De så på bilder hele tiden. Nemlig! Kledde de seg og og hadde snøfestival, pølse og lapskaus. ...blir sånn hver gang: overforspisning de luxe. ...så jeg tok det bort. Flott og kunnskapsrik venn å ha. Fin kjortel også. Nei, jeg har ikke den syken, Cid. Min favoritt Vamp låt 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 18. september #139344 Del Skrevet 18. september Cid skrev (Akkurat nå): Anton og ordet glede seg til dobbel 69 Nå gikk du alt for langt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september #139345 Del Skrevet 18. september Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Nå gikk du alt for langt Side 6969 jeg mente. 🏨🚕🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september #139346 Del Skrevet 18. september Cid skrev (3 minutter siden): Anton og ordet gleder seg til dobbel 69 Hæ? 138??? Du er for avansert for meg her. Freyja Valkyrie skrev (3 minutter siden): Min favoritt Vamp låt 🥰 Jeg har vært på konsert med dem da månemannen hadde blitt allemannseie og det var en magisk kveld....hele salen kokte og seteradene rugget kraftig i takt og SÅ måtte alle reise seg opp og stå og klappe og synge. Kunne ikke sitte stille lengre...intenst felespill og alt med seg. Rett og slett en herrrlig konsertopplevelse! Vamp er ei av mine store grupper også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september #139347 Del Skrevet 18. september Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september #139348 Del Skrevet 18. september Her er Franklin, han skal ut på eventyr med Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september #139349 Del Skrevet 18. september Disse 3 besøker Hoppe i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september #139350 Del Skrevet 18. september Også disse to her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september #139351 Del Skrevet 18. september Tror alle sammen er gift her jeg, så hva er det du egentlig driver på med her? Pusher på meg opptatte folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september #139352 Del Skrevet 18. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Tror alle sammen er gift her jeg, så hva er det du egentlig driver på med her? Pusher på meg opptatte folk? Hvem har sagt noe om å date? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. september #139353 Del Skrevet 18. september Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Hadebra, tvillingene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september #139354 Del Skrevet 18. september Cid skrev (2 minutter siden): Hvem har sagt noe om å date? DU nevnte det ordet i den setningen du nettopp skrev? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. september #139355 Del Skrevet 18. september Freyja Valkyrie skrev (37 minutter siden): Nå gikk du alt for langt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. september #139356 Del Skrevet 18. september Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): Hæ? 138??? Du er for avansert for meg her. Jeg har vært på konsert med dem da månemannen hadde blitt allemannseie og det var en magisk kveld....hele salen kokte og seteradene rugget kraftig i takt og SÅ måtte alle reise seg opp og stå og klappe og synge. Kunne ikke sitte stille lengre...intenst felespill og alt med seg. Rett og slett en herrrlig konsertopplevelse! Vamp er ei av mine store grupper også. Cassidy Tvillingene synes også at Vamp har veldig bra musikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september #139357 Del Skrevet 18. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): DU nevnte det ordet i den setningen du nettopp skrev? Som spørsmål til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september #139358 Del Skrevet 18. september Jada, jeg bare tuller. Ok, da var det bare venner på besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. september #139359 Del Skrevet 18. september Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise kveldsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september #139360 Del Skrevet 18. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jada, jeg bare tuller. Ok, da var det bare venner på besøk? Ja alltid når jeg ikke nevner noe om frieri eller dating osv du nevnte at du likte Jeff så tenkte det ville bli et gledelig gjensyn hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå