Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SVK skrev (2 minutter siden):

Ikke min heller, selv om jeg skulle likt å hatt en rik onkel i Sveits som ikke visste hva han skulle gjøre med pengene sine nå som han ikke lenger å betale formuesskatt. :fornøyd:

Husk at jeg er søstra di da du! :nigo:  From a nådder mådder! 

Boetica skrev (1 minutt siden):

Typisk med krydder. Men det bruker jeg lenge etter utløpsdatoen. Men som oftest blir det helt avglemt i skapet. 

Plusset blir at det lukter godt i skuffen eller skapet alle hundre posene med gammelkrydder har blitt oppbevart. :rodmer:
Jeg har en metallboks med alle typer ting som også sikkert har gått ut på dato...og jeg skal ikke bruke det, men lukten minner meg om min barndom, for min mor hadde også en slik i sitt skap. ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Plusset blir at det lukter godt i skuffen eller skapet alle hundre posene med gammelkrydder har blitt oppbevart. :rodmer:
Jeg har en metallboks med alle typer ting som også sikkert har gått ut på dato...og jeg skal ikke bruke det, men lukten minner meg om min barndom, for min mor hadde også en slik i sitt skap. ❤️

Nostalgi. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden):

Jeg hadde gått med sørgbind rundt armen en hel mnd. :( 

Ååååå...... En slik velfylt tallerken nå hadde vært himmelsk! :rodmer: ...eller er det et fat for alle? :fnise: Upps! 

Hadebra så lenge, mine to små mus som ofte småsmaker maten her før jeg har sett den. :P:P 

Hadde Anton og du smågrått i almetreet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Anton og Hoppe felles midtlivskrise.

Anton kjøper seg en tesla og roter med 30 år yngre damer mens Hoppe forspiser seg på fjordlandsprodukter flere ganger i uka og drar nesten daglig ut på byen for å finne en ny frier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Jeg hadde gått med sørgbind rundt armen en hel mnd. :( 

Ååååå...... En slik velfylt tallerken nå hadde vært himmelsk! :rodmer: ...eller er det et fat for alle? :fnise: Upps! 

Hadebra så lenge, mine to små mus som ofte småsmaker maten her før jeg har sett den. :P:P 

:fnise::fnise::klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (4 minutter siden):

I dag skal Hoppe legge klokka 21 slik at hun kan stå opp før solen og overraske postmannen. t48107.gif

Cassidy Tvillingene har fått høre at postmannen har fått nyss om dette, og at han har byttet vakt med postdamen.😉😉

Endret av Ciaran og Ciara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har fått høre at postmannen har fått nyss om dette, og at han har byttet vakt med postdamen.😉😉

Vi får se om postmannen klarer å lure seg unna Hoppe. Hoppe er en jeger. p0226.gif Så hun lar ikke byttet slippe unna kun ved å bytte vakt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Vi får se om postmannen klarer å lure seg unna Hoppe. Hoppe er en jeger. p0226.gif Så hun lar ikke byttet slippe unna kun ved å bytte vakt! 

Cassidy Tvillingene tenker at du har helt rett der.:skratte::skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene tenker at du har helt rett der.:skratte::skratte:

Dessuten elsker Hoppe jakten så hun synes bare det er bra at postmannen spiller kostbar :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Dessuten elsker Hoppe jakten så hun synes bare det er bra at postmannen spiller kostbar :lur:

Cassidy Tvillingene tenker at du er inne på noe der.:lur::lur: og vi tenker at dette er førstesidestoff i Lønnebladet.:skriver::skriver:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene tenker at du er inne på noe der.:lur::lur: og vi tenker at dette er førstesidestoff i Lønnebladet.:skriver::skriver:

Absolutt! Jeg må nok legge meg tidlig jeg også slik at jeg kan ta bilder når Hopp får fangsten sin. t48107.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (14 minutter siden):

Absolutt! Jeg må nok legge meg tidlig jeg også slik at jeg kan ta bilder når Hopp får fangsten sin. t48107.gif

Ja Cassidy Tvillingene tenker at du står klar med kameraet ditt grytidlig i morgen tidlig.📹📹😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Ja Cassidy Tvillingene tenker at du står klar med kameraet ditt grytidlig i morgen tidlig.📹📹😉😉

p0720.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tøysemennesker! :fy:  Bortsett fra at det var mye feil der, så skal jeg i seng før ni...så det var riktig. :gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Tøysemennesker! :fy:  Bortsett fra at det var mye feil der, så skal jeg i seng før ni...så det var riktig. :gjesp:

Natta Hoppe! :sover:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...