Hoppetaujenta Skrevet 15. september #139141 Del Skrevet 15. september Cid skrev (6 minutter siden): Anton har søndagsfri og er ikke å treffe akkurat nu. Det stemmer. Takk. Cid skrev (5 minutter siden): Anton falt nedi... Nei. Er du veldig rumpeinteressert Cid? SVK skrev (4 minutter siden): Det stemmer! Fenomenalt åstedsbilde! Cid skrev (3 minutter siden): Dette er Anton nå. Nei, han ville aldri ha gjprt noe slik. Han har stil. Cid skrev (3 minutter siden): Dette er Hoppe. Dette er forsøpling av en hyggelig tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september #139142 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Fenomenalt åstedsbilde! Som stjernereporter for Lønnebladet så får jeg med meg alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #139143 Del Skrevet 15. september SVK skrev (3 minutter siden): Som stjernereporter for Lønnebladet så får jeg med meg alt. Ja, akkurat på den saken der må jeg applaudere deg for flott prestasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. september #139144 Del Skrevet 15. september Hoppe er på tur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139145 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Det stemmer. Takk. Nei. Er du veldig rumpeinteressert Cid? Fenomenalt åstedsbilde! Nei, han ville aldri ha gjprt noe slik. Han har stil. Dette er forsøpling av en hyggelig tråd. Var svk som startet med rumpe pratingen og så begynte jeg med fordi det så moro ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #139146 Del Skrevet 15. september Freyja Valkyrie skrev (11 minutter siden): Hoppe er på tur Jatakk, høstfjellet er vakkert. Cid skrev (5 minutter siden): Var svk som startet med rumpe pratingen og så begynte jeg med fordi det så moro ut. Rumpeguttene United kan lage egen fotballeklubb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september #139147 Del Skrevet 15. september Cid skrev (9 minutter siden): Var svk som startet med rumpe pratingen og så begynte jeg med fordi det så moro ut. Der er moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139148 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Jatakk, høstfjellet er vakkert. Rumpeguttene United kan lage egen fotballeklubb. Hengeballeklubb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139149 Del Skrevet 15. september SVK skrev (5 minutter siden): Der er moro! Tror Hoppe er lei oss på ekte nå lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september #139150 Del Skrevet 15. september Cid skrev (Akkurat nå): Tror Hoppe er lei oss på ekte nå lol. Skjønner! Jeg skal roe ned rumpe-pratingen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139151 Del Skrevet 15. september SVK skrev (2 minutter siden): Skjønner! Jeg skal roe ned rumpe-pratingen min. Må gjøre det jeg med hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #139152 Del Skrevet 15. september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september #139153 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september #139154 Del Skrevet 15. september Nå lager Anton hjemmelagde taco-skjell: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139155 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Er du ikke fornøyd nå heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september #139156 Del Skrevet 15. september Hoppe spiser vel kun Fjordland sine taco-skjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #139157 Del Skrevet 15. september Cid skrev (Akkurat nå): Er du ikke fornøyd nå heller? Joda, jeg laiket, men det var visst Cid ikke fornøyd med. SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe spiser vel kun Fjordland sine taco-skjell. De er vel ikke oppfunnet ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september #139158 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): De er vel ikke oppfunnet ennå? Sant. Men jeg har lyst til å smake på hjemmelagde taco-skjell. Hørt at de helt ferske taco-skjellene smaker mye bedre enn de som har holdbarhetstid på mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #139159 Del Skrevet 15. september Ønsker meg flere utenlandske småspiseplasser her hos meg. Har lyst til å hente, ta med hjem og smake og kose meg og hehe...selvsagt støtte småbedrifter i nærområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september #139160 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ønsker meg flere utenlandske småspiseplasser her hos meg. Har lyst til å hente, ta med hjem og smake og kose meg og hehe...selvsagt støtte småbedrifter i nærområdet. Skulle ønske jeg hadde det jeg også. Skulle også ønske jeg var flinkere kokk. Jeg prøver litt, men mister lett motivasjonen. Prøvde en taco-oppskrift nå for noen dager siden. Jeg brukte en liten formue i ingredienser. Oppskriften sa det skulle være verdens beste taco, men den smakte akkurat som tacoen jeg lagde med taco-pulver-pose til 1 krone. Så det var penger ut av vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå