Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #139101 Del Skrevet 15. september Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en Godsøndagsfrokost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #139102 Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en Godsøndagsfrokost. Dette kommer til å stemme om en stund. Resten er med gru lest og jeg er himmelfallen av trangen til å feilinformere folket. SÅ mye mannepulering av bilder! Så mange fæle scenarier med meg involvert. I dag skal jeg gråte. *hulk* God søndags morgen og sånn. *hulk igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139103 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Dette kommer til å stemme om en stund. Resten er med gru lest og jeg er himmelfallen av trangen til å feilinformere folket. SÅ mye mannepulering av bilder! Så mange fæle scenarier med meg involvert. I dag skal jeg gråte. *hulk* God søndags morgen og sånn. *hulk igjen* Ble du tent på rumpene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139104 Del Skrevet 15. september Nå har hun nyrestein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #139105 Del Skrevet 15. september Cid skrev (1 minutt siden): Ble du tent på rumpene? Nei, kjære deg. Jeg er en voksen dame som ikke driver på med slik "tenning" over alt. Det er DU som gjør det. Cid skrev (1 minutt siden): Nå har hun nyrestein. Nei, her finnes det smågrus utenfor huset. Det er alt og ikke spennende i det hele tatt. Godmorgen, rampegutten vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139106 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, kjære deg. Jeg er en voksen dame som ikke driver på med slik "tenning" over alt. Det er DU som gjør det. Nei, her finnes det smågrus utenfor huset. Det er alt og ikke spennende i det hele tatt. Godmorgen, rampegutten vår. Så det blir ikke juleskinke på Anton? Heller god natt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #139107 Del Skrevet 15. september (endret) Nei, Anton skal ha selvfisket ørret som han steiker ved sitt bål nå. Ok...du er på nattevakt skjønner jeg. Endret 15. september av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #139108 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Dette kommer til å stemme om en stund. Resten er med gru lest og jeg er himmelfallen av trangen til å feilinformere folket. SÅ mye mannepulering av bilder! Så mange fæle scenarier med meg involvert. I dag skal jeg gråte. *hulk* God søndags morgen og sånn. *hulk igjen* Cid skrev (5 minutter siden): Ble du tent på rumpene? 😉😉 Cid skrev (5 minutter siden): Nå har hun nyrestein. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei, kjære deg. Jeg er en voksen dame som ikke driver på med slik "tenning" over alt. Det er DU som gjør det. Nei, her finnes det smågrus utenfor huset. Det er alt og ikke spennende i det hele tatt. Godmorgen, rampegutten vår. Cid skrev (2 minutter siden): Så det blir ikke juleskinke på Anton? Heller god natt til meg 😉😉 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, Anton skal ha selvfisket ørret som han steiker ved sitt bål nå. Ok...du er på nattevakt skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139109 Del Skrevet 15. september Hoppe og Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #139110 Del Skrevet 15. september Cassidy Tvillingene ser at det foregår rampestreker her nå.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #139111 Del Skrevet 15. september Cid skrev (14 minutter siden): Hoppe og Anton. Nei, dette er fremmede folk. Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at det foregår rampestreker her nå.😉😉 Ganske typisk syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #139112 Del Skrevet 15. september Åhh...klokka er bare seks og kroppen min vil sove en time til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139113 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, dette er fremmede folk. Ganske typisk syns jeg. Han til høyre er Jack Wagner fra Melrose Place og Glamour. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139114 Del Skrevet 15. september Her er Anton, Hoppe og Kody. Litt av et trekantdrama. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #139115 Del Skrevet 15. september Fyttikatta x 3 ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139116 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Fyttikatta x 3 ! Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #139117 Del Skrevet 15. september Fornøyd med at det var bare et mareritt og det var altså ikke sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september #139118 Del Skrevet 15. september Nå sier Anton at Hoppe må få være Hoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #139119 Del Skrevet 15. september SVK skrev (1 minutt siden): Nå sier Anton at Hoppe må få være Hoppe! Ja, det er jo det beste at vi alle er oss selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #139120 Del Skrevet 15. september SVK skrev (1 minutt siden): Nå sier Anton at Hoppe må få være Hoppe! Rumpoman Hoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå