Cid Skrevet 14. september #139021 Del Skrevet 14. september (endret) SVK skrev (4 timer siden): Nå går Hoppe fullstendig bananas etter å ha fått iskrem av Cid. Hun blir dårlig i magen og havner på legevakten hvor hun må pumpe magen sin. Viser seg at noen puttet avføringsmiddel i isen. Endret 14. september av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. september #139022 Del Skrevet 14. september Cid skrev (22 minutter siden): Hun blir dårlig i magen og havner på legevakten hvor hun må pumpe magen sin. Viser seg at noen putter avføringsmiddel i isen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. september #139023 Del Skrevet 14. september Woffe spiller poker med vennene sine: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september #139024 Del Skrevet 14. september Cid skrev (52 minutter siden): Hun skal smake is med meg. DEN ser veldig god ut. Ikke smakt av meg, for jeg aner jo at den er supergod... SVK skrev (37 minutter siden): Er den god? Den ser fantastisk ut! Knas. Knas. Knas.....kjenner daimsmaken helt hit ja. SVK skrev (31 minutter siden): Nå går Hoppe fullstendig bananas etter å ha fått iskrem av Cid. Ja, jeg er rett og slett lykkelig. Cid skrev (26 minutter siden): Hun blir dårlig i magen og havner på legevakten hvor hun må pumpe magen sin. Viser seg at noen putter avføringsmiddel i isen. CID, din førgrømmade unge!!! SVK skrev (2 minutter siden): Woffe spiller poker med vennene sine: Han er en hund med nese for et godt slag poker! 🐶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #139025 Del Skrevet 14. september SVK skrev (4 minutter siden): Woffe spiller poker med vennene sine: Cassidy Tvillingene gjetter at Woffe vinner alle pengene.🐶🐶🤑🤑💰💰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #139026 Del Skrevet 14. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): DEN ser veldig god ut. Ikke smakt av meg, for jeg aner jo at den er supergod... Knas. Knas. Knas.....kjenner daimsmaken helt hit ja. Ja, jeg er rett og slett lykkelig. CID, din førgrømmade unge!!! Han er en hund med nese for et godt slag poker! 🐶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. september #139027 Del Skrevet 14. september Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Woffe vinner alle pengene.🐶🐶🤑🤑💰💰 Woffe vinner og hjelper Anton med å betale kredittkortregningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september #139028 Del Skrevet 14. september Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Woffe vinner alle pengene.🐶🐶🤑🤑💰💰 Han er rågod på det der. SVK skrev (1 minutt siden): Woffe vinner og hjelper Anton med å betale kredittkortregningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #139029 Del Skrevet 14. september SVK skrev (Akkurat nå): Woffe vinner og hjelper Anton med å betale kredittkortregningen. Cassidy Tvillingene synes at det er veldig fint og snilt gjort av Woffe.🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #139030 Del Skrevet 14. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Han er rågod på det der. Cassidy Tvillingene synes at Woffe er en aller tiders hund.🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. september #139031 Del Skrevet 14. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Du burde takke Woffe som gjør det mulig for deg å fortsette å leve på Antons kredittkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. september #139032 Del Skrevet 14. september Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er veldig fint og snilt gjort av Woffe.🐶🐶🥰🥰 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at Woffe er en aller tiders hund.🐶🐶🥰🥰 Woffe er en hedershund! 🐶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. september #139033 Del Skrevet 14. september Noen ganger lurer jeg på hvordan Hoppe hadde hatt det uten Antons kredittkort. Hadde hun taklet livet uten Fjordlands hummer og Oskar Syltes champagne? 🦞 🍾 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september #139034 Del Skrevet 14. september SVK skrev (4 minutter siden): Du burde takke Woffe som gjør det mulig for deg å fortsette å leve på Antons kredittkort. Jeg tjener greit som hemmelig forumpyskolog og klarer meg fint selv, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #139035 Del Skrevet 14. september SVK skrev (3 minutter siden): Du burde takke Woffe som gjør det mulig for deg å fortsette å leve på Antons kredittkort. SVK skrev (3 minutter siden): Woffe er en hedershund! 🐶 Cassidy Tvillingene synes at Lønneberget er heldige som har Woffe.🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september #139036 Del Skrevet 14. september SVK kan ta seg en bolle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #139037 Del Skrevet 14. september SVK skrev (Akkurat nå): Noen ganger lurer jeg på hvordan Hoppe hadde hatt det uten Antons kredittkort. Hadde hun taklet livet uten Fjordlands hummer og Oskar Syltes champagne? 🦞 🍾 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg tjener greit som hemmelig forumpyskolog og klarer meg fint selv, tusen takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #139038 Del Skrevet 14. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): SVK kan ta seg en bolle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. september #139039 Del Skrevet 14. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): SVK kan ta seg en bolle! Jeg tar gjerne en bolle med sjokoladebiter i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #139040 Del Skrevet 14. september SVK skrev (5 minutter siden): Jeg tar gjerne en bolle med sjokoladebiter i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå