Gjest SVK Skrevet 12. september #138861 Del Skrevet 12. september Fredagen skal vel Hoppe bruke på smaske-jakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #138862 Del Skrevet 12. september SVK skrev (16 minutter siden): Den har jeg aldri smakt så den vil jeg smake! Jeg har smakt den mange ganger og kan gå god for den. SVK skrev (13 minutter siden): Fredagen skal vel Hoppe bruke på smaske-jakt. Altså, egentlig ikke, men siden de to var så søte...så skal jeg vurdere det. Antagelig skal en is smaskes langsomt og inderlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #138863 Del Skrevet 12. september Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Ååååå....tror jeg kjøper denne her i morgen jeg. Så Anton er ikke død? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september #138864 Del Skrevet 12. september Selv om Hoppe ikke betaler barnebidrag for barna sine så tjener hun en formue på å eksponere dem i sosiale medier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #138865 Del Skrevet 12. september Cid skrev (10 minutter siden): Så Anton er ikke død? Neida, han er i fin form som vanlig han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #138866 Del Skrevet 12. september SVK skrev (Akkurat nå): Selv om Hoppe ikke betaler barnebidrag for barna sine så tjener hun en formue på å eksponere dem i sosiale medier. Jeg eksponerer ingenting og det bør du vite nå, unge mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september #138867 Del Skrevet 12. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg eksponerer ingenting og det bør du vite nå, unge mann! Hvordan fikk du den pengesekken og flosshatten om du ikke tjener penger på å eksponere barna dine i sosiale medier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #138868 Del Skrevet 12. september Nå drikker ordet farsmelkerstatning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #138869 Del Skrevet 12. september Hoppe drikker tisset til Anton som er blitt filtrert til vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #138870 Del Skrevet 12. september SVK skrev (44 minutter siden): Hvordan fikk du den pengesekken og flosshatten? Jeg er en tryllekunstner og det har jeg ikke sagt til noen før...så der er kaninen ute av smekken. Cid skrev (37 minutter siden): Nå drikker ordet sjokolademelk. Japp. Cid skrev (37 minutter siden): Hoppe drikker tisset til Anton som er blitt filtrert til vann. Æsj!!! Drikk ditt eget, grisegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #138871 Del Skrevet 12. september Hmm...nå er jeg sulten igjen og bevilger meg noen skiver speltbrød med @Nietsoj på. Neida, bare ser om han er innom av og til. En sjelden kar må jeg si. Jeg skal ha brunost på maten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. september #138872 Del Skrevet 12. september Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise kveldsmat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september #138873 Del Skrevet 12. september (endret) Ciaran og Ciara skrev (25 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise kveldsmat. Stemmer! Hoppe koser med Fjordland kjøpt på Oda med Antons kredittkort. I følge Hoppe slipper hun ikke inn på Meny fordi kassadama er misunnelig på utseendet til Hoppe. I følge kassadama så slipper ikke Hoppe inn på Meny fordi hun prøver å flørte seg til gratis bæreposer. Endret 12. september av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. september #138874 Del Skrevet 12. september SVK skrev (5 minutter siden): Stemmer! Hoppe koser med Fjordland kjøpt på Oda med Antons kredittkort. I følge Hoppe slipper hun ikke inn på Meny fordi kassadama er misunnelig på utseendet til Hoppe. I følge kassadama så slipper ikke Hoppe inn på Meny fordi hun prøver å flørte seg til gratis bæreposer. Cassidy Tvillingene hører at hun sender Fru Kjevle og Herr Steikepanne inn på Menybutikken for å ordne opp med kassadamen.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 12. september #138875 Del Skrevet 12. september Huttetu nå har Hoppe blitt spottet mens hun snorter kokain med Marius i Italia Bilde fra se og hør; 👁️ 👁️ 👃❄️❄️ 👄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. september #138876 Del Skrevet 12. september Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist kveldsmat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september #138877 Del Skrevet 12. september Boetica skrev (8 minutter siden): Huttetu nå har Hoppe blitt spottet mens hun snorter kokain med Marius i Italia Bilde fra se og hør; 👁️ 👁️ 👃❄️❄️ 👄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. september #138878 Del Skrevet 12. september Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på tv nå.📺📺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #138879 Del Skrevet 12. september Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg er en tryllekunstner og det har jeg ikke sagt til noen før...så der er kaninen ute av smekken. Japp. Æsj!!! Drikk ditt eget, grisegutt! Man kan filtrere urin til vann, noe man kan gjøre om man vandrer rundt i ørken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #138880 Del Skrevet 12. september Boetica skrev (1 time siden): Huttetu nå har Hoppe blitt spottet mens hun snorter kokain med Marius i Italia Bilde fra se og hør; 👁️ 👁️ 👃❄️❄️ 👄 Tok hun overdose? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå