Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Nå ble jeg glad... :fnise:  Den følelsen skal jeg ta med meg og se litt tv og spise druer. Hade så lenge. :farvel: 

Kos deg Hoppe! Og hils til Anton og Ordet fra meg. Si at jeg synes Ordet gjør en god jobb med å mate deg med druer og at Anton gjør en god jobb som din fotskammel mens du ser på TV. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Nå ble jeg glad... :fnise:  Den følelsen skal jeg ta med meg og se litt tv og spise druer. Hade så lenge. :farvel: 

Cassidy Tvillingene ønsker deg en finonsdagskveld videre.:klem3::klem3::strix::strix:

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

DER lyver du igjen, Per! :opplyser: 

:klappe::klappe:

SVK skrev (6 minutter siden):

Som din offisielle pressetalsmann så har du  jo godkjent alt jeg skriver!  Skjønner ikke hvordan du kan beskylde meg for å lyve! 

😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Kos deg Hoppe! Og hils til Anton og Ordet fra meg. Si at jeg synes Ordet gjør en god jobb med å mate deg med druer og at Anton gjør en god jobb som din fotskammel mens du ser på TV. 

😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (6 minutter siden):

Hoppe mener at det å få være hennes slave er takk nok i seg selv så jeg føler jeg må gi takk for henne. 

Cassidy Tvillingene tenker at nå sender hun snart Fru Kjevle og Herr Steikepanne ut på oppdrag.😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene tenker at nå sender hun snart Fru Kjevle og Herr Steikepanne ut på oppdrag.😉😉

Jeg tror dere har rett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (5 minutter siden):

Jeg tror dere har rett! 

Ja Cassidy Tvillingene tenker at det kan være lurt å ha verneutstyret klart nå.😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (8 minutter siden):

Jeg er klar:

EOD-10-Bomb-Suit-Med-Eng-Standing.png

Ja Cassidy Tvillingene ser at at du er godt utrustet til å møte Fru Kjevle og Herr Steikepanne nå.😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

DET må du aldri gjøre, Cid...for det er like vondt som at noen klasker deg superhardt "et annet sted" hos deg. :fy: 

Haha...jeg har nok ikke stevnet nei. ;) 

Selv om han bor stille og fint i skogen sin, så bor jeg like fint i mitt almetre.
Vi skal aldri bo sammen med noen. :jolie: :jolie: 

Nei :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden):

Ja Cassidy Tvillingene ser at at du er godt utrustet til å møte Fru Kjevle og Herr Steikepanne nå.😉😉

Jeg hadde aldri turt å skrive i denne tråden uten verneutstyr. Fru Kjevle og Her Steikepanne er ikke noen man tuller med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde aldri turt å skrive i denne tråden uten verneutstyr. Fru Kjevle og Her Steikepanne er ikke noen man tuller med!

Det kan Cassidy Tvillingene forstå. For duoen Fru Kjevle og Herr Steikepanne mener Business.😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Det kan Cassidy Tvillingene forstå. For duoen Fru Kjevle og Herr Steikepanne mener Business.😉😉

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (Akkurat nå):

Digger Eminem jeg også. 😎

Cassidy Tvillingene Digger både Eminem og Snoop Dogg vi.:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SVK skrev (1 minutt siden):

Nå går Hoppe i full snork mens hun drømmer om all iskremen hun har kjøpt på Antons kredittkort. :sover: :dobbelis: 💳

Ja det tror Cassidy Tvillingene også.:sover::sover::dobbelis::dobbelis:💳💳:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...