Gjest SVK Skrevet 11. september 2024 #138801 Del Skrevet 11. september 2024 (endret) Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Nå ble jeg glad... Den følelsen skal jeg ta med meg og se litt tv og spise druer. Hade så lenge. Kos deg Hoppe! Og hils til Anton og Ordet fra meg. Si at jeg synes Ordet gjør en god jobb med å mate deg med druer og at Anton gjør en god jobb som din fotskammel mens du ser på TV. Endret 11. september 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2024 #138802 Del Skrevet 11. september 2024 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nå ble jeg glad... Den følelsen skal jeg ta med meg og se litt tv og spise druer. Hade så lenge. Cassidy Tvillingene ønsker deg en finonsdagskveld videre. Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): DER lyver du igjen, Per! SVK skrev (6 minutter siden): Som din offisielle pressetalsmann så har du jo godkjent alt jeg skriver! Skjønner ikke hvordan du kan beskylde meg for å lyve! 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2024 #138803 Del Skrevet 11. september 2024 SVK skrev (3 minutter siden): Kos deg Hoppe! Og hils til Anton og Ordet fra meg. Si at jeg synes Ordet gjør en god jobb med å mate deg med druer og at Anton gjør en god jobb som din fotskammel mens du ser på TV. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september 2024 #138804 Del Skrevet 11. september 2024 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 😉😉 Hoppe mener at det å få være hennes slave er takk nok i seg selv så jeg føler jeg må gi takk for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2024 #138805 Del Skrevet 11. september 2024 SVK skrev (6 minutter siden): Hoppe mener at det å få være hennes slave er takk nok i seg selv så jeg føler jeg må gi takk for henne. Cassidy Tvillingene tenker at nå sender hun snart Fru Kjevle og Herr Steikepanne ut på oppdrag.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september 2024 #138806 Del Skrevet 11. september 2024 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at nå sender hun snart Fru Kjevle og Herr Steikepanne ut på oppdrag.😉😉 Jeg tror dere har rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2024 #138807 Del Skrevet 11. september 2024 SVK skrev (5 minutter siden): Jeg tror dere har rett! Ja Cassidy Tvillingene tenker at det kan være lurt å ha verneutstyret klart nå.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september 2024 #138808 Del Skrevet 11. september 2024 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene tenker at det kan være lurt å ha verneutstyret klart nå.😉😉 Jeg er klar: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2024 #138809 Del Skrevet 11. september 2024 SVK skrev (8 minutter siden): Jeg er klar: Ja Cassidy Tvillingene ser at at du er godt utrustet til å møte Fru Kjevle og Herr Steikepanne nå.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september 2024 #138810 Del Skrevet 11. september 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): DET må du aldri gjøre, Cid...for det er like vondt som at noen klasker deg superhardt "et annet sted" hos deg. Haha...jeg har nok ikke stevnet nei. Selv om han bor stille og fint i skogen sin, så bor jeg like fint i mitt almetre. Vi skal aldri bo sammen med noen. Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september 2024 #138811 Del Skrevet 11. september 2024 Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene ser at at du er godt utrustet til å møte Fru Kjevle og Herr Steikepanne nå.😉😉 Jeg hadde aldri turt å skrive i denne tråden uten verneutstyr. Fru Kjevle og Her Steikepanne er ikke noen man tuller med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2024 #138812 Del Skrevet 11. september 2024 SVK skrev (8 minutter siden): Jeg hadde aldri turt å skrive i denne tråden uten verneutstyr. Fru Kjevle og Her Steikepanne er ikke noen man tuller med! Det kan Cassidy Tvillingene forstå. For duoen Fru Kjevle og Herr Steikepanne mener Business.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september 2024 #138813 Del Skrevet 11. september 2024 (endret) Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Det kan Cassidy Tvillingene forstå. For duoen Fru Kjevle og Herr Steikepanne mener Business.😉😉 Endret 11. september 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2024 #138814 Del Skrevet 11. september 2024 SVK skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Den Låten der, og vi Digger Eminem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september 2024 #138815 Del Skrevet 11. september 2024 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Den Låten der, og vi Digger Eminem. Digger Eminem jeg også. 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2024 #138816 Del Skrevet 11. september 2024 SVK skrev (Akkurat nå): Digger Eminem jeg også. 😎 Cassidy Tvillingene Digger både Eminem og Snoop Dogg vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september 2024 #138817 Del Skrevet 11. september 2024 Hun er med på huskestue nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2024 #138818 Del Skrevet 11. september 2024 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist godkveldsmat i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september 2024 #138819 Del Skrevet 11. september 2024 Nå går Hoppe i full snork mens hun drømmer om all iskremen hun har kjøpt på Antons kredittkort. 💳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2024 #138820 Del Skrevet 11. september 2024 SVK skrev (1 minutt siden): Nå går Hoppe i full snork mens hun drømmer om all iskremen hun har kjøpt på Antons kredittkort. 💳 Ja det tror Cassidy Tvillingene også.💳💳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå