Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Cid skrev (6 timer siden):

Og jeg klaska melonene hennes. 

DET må du aldri gjøre, Cid...for det er like vondt som at noen klasker deg superhardt "et annet sted" hos deg. :fy: 

SVK skrev (5 timer siden):

Kos deg på stevnemøtet! 

Haha...jeg har nok ikke stevnet nei. ;) 

Cid skrev (5 timer siden):

Nå har Hoppe sagt ja til å flytte inn hos Anton.

🏡

Selv om han bor stille og fint i skogen sin, så bor jeg like fint i mitt almetre.
Vi skal aldri bo sammen med noen. :jolie: :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Selv om han bor stille og fint i skogen sin, så bor jeg like fint i mitt almetre.
Vi skal aldri bo sammen med noen. :jolie: :jolie: 

Men fortsatt må Anton og Ordet gjøre alt husarbeidet hos deg og lag alle måltinene for deg. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Men fortsatt må Anton og Ordet gjøre alt husarbeidet hos deg og lag alle måltinene for deg. :sukk:

Nei, det gjør jeg selv og har nu helt vann oppi en boks nudel med kjøttsmak - det klarer jeg meget godt selv. :jolie: 

SVK skrev (Akkurat nå):

Nå har Hoppe utnevnt meg til jugegeneralen av KG....og det har hun rett i. :sukk: 

PROTEST! :kjefte: Jugeopplysninger er ikke sant! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Selv om du er min pressetalsmann så betales lønningen din med Antons kredittkort. ;) 

Stakkars Anton! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Hoppes pressetalsmann kan jeg offentliggjøre at Hoppe har sluttet i disse to trådene: 
 

 

fordi hun både har et dusin barn hun nekter å betale barnebidrag for og fordi hun er gift med Anton. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Ja, det hender at vi handler sammen i samme slengen. :nikke: Det skal til to forskjellige hjem,
for som dere vet så bor vi ikke sammen. :P 

Nei, det er nok ikke meg. En av AI`ene mine kanskje...for spøk. Jeg har sluttet å feire år jeg. Står helt stille. :nigo: 

Hadebra begge to. :farvel: 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for trøsteklemmer C&C....det trengs, så mye jug som han presterer.                        ( :grine: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden):

Takker for trøsteklemmer C&C....det trengs, så mye jug som han presterer.                        ( :grine: )

Cassidy Tvillingene gir deg flere klemmer vi du vår snille og gode venn @Hoppetaujenta:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene gir deg flere klemmer vi du vår snille og gode venn @Hoppetaujenta:klem3::klem3:

    Tusen på tusen takker skal dere ha, de snilleste tvillingene i hele verden. :gruppeklem:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

    Tusen på tusen takker skal dere ha, de snilleste tvillingene i hele verden. :gruppeklem:

Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade. Og vi synes at du er den snilleste @Hoppetaujenta i hele verden.:gruppeklem::gruppeklem:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad... :fnise:  Den følelsen skal jeg ta med meg og se litt tv og spise druer. Hade så lenge. :farvel: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden):

Takker for trøsteklemmer C&C....det trengs, så mye jug som han presterer.                        ( :grine: )

Som din offisielle pressetalsmann så har du  jo godkjent alt jeg skriver!  Skjønner ikke hvordan du kan beskylde meg for å lyve! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Som din offisielle pressetalsmann så har du  jo godkjent alt jeg skriver! 
Skjønner ikke hvordan du kan beskylde meg for å lyve! 

                         DER lyver du igjen, Per! :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...