Hoppetaujenta Skrevet 11. september #138741 Del Skrevet 11. september Cid skrev (43 minutter siden): Du og Anton som lagde. Ja, det hender at vi handler sammen i samme slengen. Det skal til to forskjellige hjem, for som dere vet så bor vi ikke sammen. SVK skrev (14 minutter siden): Nå varsler hun alle om når hun har bursdag og hvor ung hun blir. Nei, det er nok ikke meg. En av AI`ene mine kanskje...for spøk. Jeg har sluttet å feire år jeg. Står helt stille. Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Hadebra begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #138742 Del Skrevet 11. september SVK skrev (17 minutter siden): Nå varsler hun alle om når hun har bursdag og hvor ung hun blir. Rart dette, hun har kledd av seg foran Anton flere ganger men aldri nevnt alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #138743 Del Skrevet 11. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, det hender at vi handler sammen i samme slengen. Det skal til to forskjellige hjem, for som dere vet så bor vi ikke sammen. Nei, det er nok ikke meg. En av AI`ene mine kanskje...for spøk. Jeg har sluttet å feire år jeg. Står helt stille. Hadebra begge to. Henter Anton den sorte gryte nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september #138744 Del Skrevet 11. september (endret) Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Nå som alle vet når bursdagen min er og hvor ung jeg blir så skjønner dere også at dere får smake stekepanna om dere ikke gir meg bursdagskake på bursdagen min. Endret 11. september av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september #138745 Del Skrevet 11. september Cid skrev (2 minutter siden): Rart dette, hun har ALDRI kledd av seg foran Anton i det hele tatt - ALDRI!!! DET stemmer. Endelig riktige opplysninger fra deg. Cid skrev (1 minutt siden): Henter Anton den sorte gryte nå? Anton og demonsjefen samtaler om et nytt innkjøp til torturkjelleren i skogen. De skal kjøpe en STOR kjøttkvern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #138746 Del Skrevet 11. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): DET stemmer. Endelig riktige opplysninger fra deg. Anton og demonsjefen samtaler om et nytt innkjøp til torturkjelleren i skogen. De skal kjøpe en STOR kjøttkvern. Skal dere drepe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september #138747 Del Skrevet 11. september Bland meg ikke inn i det der. Jeg bare hørte deler av noen setninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #138748 Del Skrevet 11. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Bland meg ikke inn i det der. Jeg bare hørte deler av noen setninger... Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #138749 Del Skrevet 11. september Nå blir Anton melket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september #138750 Del Skrevet 11. september Cid skrev (2 minutter siden): Hva mener du? At de samtalte seg i mellom. Cid skrev (2 minutter siden): Nå blir Anton melket. Han drikker et glass med surmelk og det er sunt og godt, syns han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #138751 Del Skrevet 11. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): At de samtalte seg i mellom. Han drikker et glass med surmelk og det er sunt og godt, syns han. Skal han til bunnpris å kjøpe grønnsåpe etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september #138752 Del Skrevet 11. september Inn på det store lageret deres og frakte ut i bil, med stor tralle. Det skal bygges et vip-lager flere steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #138753 Del Skrevet 11. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Inn på det store lageret deres og frakte ut i bil, med stor tralle. Det skal bygges et vip-lager flere steder. Vip lager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #138754 Del Skrevet 11. september 🛖🔑🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september #138755 Del Skrevet 11. september Cid skrev (4 minutter siden): Vip lager? Veldig irriterende personer betyr det visst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #138756 Del Skrevet 11. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Veldig irriterende personer betyr det visst... Er det ille for meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september #138757 Del Skrevet 11. september Cid skrev (3 minutter siden): 🛖🔑🏃♂️ Du låste deg inn på grønnsåpelageret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #138758 Del Skrevet 11. september SVK skrev (1 minutt siden): Du låste deg inn på grønnsåpelageret. Og druknet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september #138759 Del Skrevet 11. september Cid skrev (Akkurat nå): Og druknet? Du overlevde. Mia ga deg munn til munn på din skinnene rene munn. 🧼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september #138760 Del Skrevet 11. september Nå kommer det rare lyder (dialekt) og masse bobler ut av munnen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå