Hoppetaujenta Skrevet 10. september #138721 Del Skrevet 10. september Cid skrev (17 minutter siden): Nå kliner hun med grønnsåpe i Cids ansikt. Han liker det ikke. Nei, han gjør ikke det, så da blir det enda noen liter i klineriet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. september #138722 Del Skrevet 10. september Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Kraftige leger bør altså konsulteres og nesen være robust. Jepp. 2 lakrisbåter er ikke for nybegynnere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september #138723 Del Skrevet 10. september 🏨🔑🚕🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. september #138724 Del Skrevet 10. september Cid skrev (8 minutter siden): 🏨🔑🚕🏃♂️ Du låste deg inn i spøkelseshuset: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. september #138725 Del Skrevet 10. september (endret) Hoppe når hun ser nabomannen: Kona til nabomannen: Endret 10. september av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september #138726 Del Skrevet 10. september Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Nei, han gjør ikke det, så da blir det enda noen liter i klineriet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september #138727 Del Skrevet 10. september SVK skrev (4 timer siden): Du låste deg inn i spøkelseshuset: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. september #138728 Del Skrevet 10. september SVK skrev (2 timer siden): Hoppe når hun ser nabomannen: Kona til nabomannen: Hoppe kalles ikke Nabokonenes skrekk for ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september #138729 Del Skrevet 10. september SVK skrev (3 minutter siden): Hoppe kalles ikke Nabokonenes skrekk for ingenting! Cassidy Tvillingene forstår at det er noen skrekkslagne nabokoner der.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. september #138730 Del Skrevet 10. september Nabokonene låser ikke døra for å hindre innbrudd, men for å hindre at mennene deres blir kapret av Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september #138731 Del Skrevet 10. september SVK skrev (11 minutter siden): Nabokonene låser ikke døra for å hindre innbrudd, men for å hindre at mennene deres blir kapret av Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september #138732 Del Skrevet 10. september Hoppe elsker sin mann Anton 👱🏻♀️❤️👨🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september #138733 Del Skrevet 10. september Nå kliner de, tungekyss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september #138734 Del Skrevet 10. september Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist godkveldsmat i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september #138735 Del Skrevet 10. september Nå har hun begynt å vape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september #138736 Del Skrevet 10. september Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september #138737 Del Skrevet 11. september Ja, det var nok slik kanskje. Husker ikke. Jeg lager bestillingsliste for neste helgehandel. Flink husmor. Det er veldig rart, men jeg klarer ikke å handle lite i èn plastpose, så jeg har nok hatt storfamilie i mitt forrige liv og det henger solid igjen. Jeg og meg spiser og koser oss som om vi fikk betalt for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #138738 Del Skrevet 11. september Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Ja, det var nok slik kanskje. Husker ikke. Jeg lager bestillingsliste for neste helgehandel. Flink husmor. Det er veldig rart, men jeg klarer ikke å handle lite i èn plastpose, så jeg har nok hatt storfamilie i mitt forrige liv og det henger solid igjen. Jeg og meg spiser og koser oss som om vi fikk betalt for det. Du og Anton som lagde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september #138739 Del Skrevet 11. september (endret) Nå varsler hun alle om når hun har bursdag og hvor ung hun blir. Endret 11. september av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #138740 Del Skrevet 11. september Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå