Cid Skrevet 8. september #138581 Del Skrevet 8. september Sola de skrev (15 minutter siden): Fra 1993- 2004. Du verden! tiden flyyyr Og 1982-1993 før det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september #138582 Del Skrevet 8. september Nå har Hoppe og Ordet spleiset på en ny pen🍨pumpe til Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. september #138583 Del Skrevet 8. september Cid skrev (1 minutt siden): Og 1982-1993 før det igjen. Cheers ja. Tror jeg må ha sett Frasier i reprise etter 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september #138584 Del Skrevet 8. september Sola de skrev (Akkurat nå): Cheers ja. Tror jeg må ha sett Frasier i reprise etter 2000. Han startet i Cheers i 1984 så han spilte rollen fast til Frasier sluttet i 2004 og enda mer når de begynte med ny Frasier serie sist år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. september #138585 Del Skrevet 8. september Cid skrev (1 minutt siden): Han startet i Cheers i 1984 så han spilte rollen fast til Frasier sluttet i 2004 og enda mer når de begynte med ny Frasier serie sist år. Ny serie? det har ikke jeg fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september #138586 Del Skrevet 8. september Sola de skrev (1 minutt siden): Ny serie? det har ikke jeg fått med meg. Startet sist høst, sesong 2 kommer nå i september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. september #138587 Del Skrevet 8. september Cid skrev (Akkurat nå): Startet sist høst, sesong 2 kommer nå i september. Jeg googlet. Ser ut som mange av de som var med før ikke er med. Ikke faren, broren hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september #138588 Del Skrevet 8. september Sola de skrev (1 minutt siden): Jeg googlet. Ser ut som mange av de som var med før ikke er med. Ikke faren, broren hvertfall. Faren er død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september #138589 Del Skrevet 8. september Nå koser hun seg med Eau de vie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september #138590 Del Skrevet 8. september Hun er på date med han her nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september #138591 Del Skrevet 8. september Nei nei og atter nei generelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september #138592 Del Skrevet 8. september Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Nei nei og atter nei generelt! Det første er dessverre sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september #138593 Del Skrevet 8. september At tiden flyyyyr er helt sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september #138594 Del Skrevet 8. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): At tiden flyyyyr er helt sant. Nei at faren er død 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september #138595 Del Skrevet 8. september Ja...joo...det er nok også sant og det er jo også slik fordi at tiden flyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september #138596 Del Skrevet 8. september Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): ÅHH! Demonene har tatt med et nytt fryktelig vaktdyr...en "bullycat" som skal snuse opp og holde overoppsyn med Cid hele døgnet, hele året og den katta mener ALVOR! Hjelpes meg.... Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg starter akkurat nå med et wienerbrød og ja det er god frokost. Kjøpte to i går og de må jo spises opp. Har bestemt meg for noen totalt sunne uker fra i morgen, så da må jeg gjøre en innsats i dag. God søndag til folket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september #138597 Del Skrevet 8. september Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september #138598 Del Skrevet 8. september Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ja...joo...det er nok også sant og det er jo også slik fordi at tiden flyr. Man trenger ikke å dø for det om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september #138599 Del Skrevet 8. september Nå har Anton blitt melket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september #138600 Del Skrevet 8. september Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 På gjensyn. Cid skrev (2 minutter siden): Man trenger ikke å dø for det om. Rett som det er så gjør mennesker det og det kan bli en av oss også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå