Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Just now, Hoppetaujenta said:

Jeg vet om et lite firma som lager alt selv og det er nok litt italienske greier også der, men har ennå ikke (!) vært der og smakt. Dask på lanken ... :sukk: og må prøve å sjekket dem ut før året er omme. :) 

Anbefaler deg absolutt å sjekke dem ut før året er omme. Ikke alle iskremer smaker veldig ulikt når det er hjemmelaget, men akkurat pistasj smakte i hvert fall veldig annerledes her jeg kjøpte den hjemmelaget. Det smakte som pistasj. Om du sjekker ingrediensene til den Diplom isen så ser du at det er 0 pistasj i iskremen. 

Diplom is er godt det også! Men det smaker helt annerledes når det er my pistasj i iskremen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Anbefaler deg absolutt å sjekke dem ut før året er omme. Ikke alle iskremer smaker veldig ulikt når det er hjemmelaget, men akkurat pistasj smakte i hvert fall veldig annerledes her jeg kjøpte den hjemmelaget. Det smakte som pistasj. Om du sjekker ingrediensene til den Diplom isen så ser du at det er 0 pistasj i iskremen. 

Diplom is er godt det også! Men det smaker helt annerledes når det er my pistasj i iskremen. 

Ja...du har rett...den smakte i grunnen bare "grønt" av noe slag, men forsluken som jeg er gled den bare ned. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hoppetaujenta said:

Ja...du har rett...den smakte i grunnen bare "grønt" av noe slag, men forsluken som jeg er gled den bare ned. :flau:

Jepp. Om man hadde gitt iskremen til noen som aldri har smakt pistasj-iskrem før så tror jeg ikke de hadde gjettet på at det var pistasj-smak. For det smaker ikke pistasj. 

Er selvsagt enig i at det fortsatt er godt. Men anbefaler som sagt å teste ut en iskrem som faktisk bruker mye pistasj i oppskriften. Skriver MYE fordi det skal ganske mye til før iskremen smaker pistasj. Om det kun er litt pistasj i oppskriften er min erfaring at iskremen fortsatt ikke smaker pistasj. Og pistasjnøtter er dyrt så det er veldig få iskremer som bruker nok pistasjnøtter og da koster selvsagt iskremen mer enn vanlig Diplom is. Men det er absolutt verdt å teste ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier aldri å legge ut private bilder, men her er en snutt fra da jeg var ungt babybarn og fikk smake iskrem
for første gang...jeg for direkte til himmels og siden har jeg vært der. :fnise: 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hoppetaujenta said:

Jeg pleier aldri å legge ut private bilder, men her er en snutt fra da jeg var ungt babybarn og fikk smake iskrem
for første gang...jeg for direkte til himmels og siden har jeg vært der. :fnise: 

 

Det er jo 100% deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (2 minutter siden):

Det er jo 100% deg! 

:fnise:  Ja, i all enkelhet så er det det. Jeg er ikke så vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Hvilken smak liker du best?

Hmmmmm Nå for tiden liker jeg firkløverispinner.

Ja! Den der multeisen til hennig olsen er bare nydelig god. Den er favoritten min :nikke:hennig-olsen-inspira-multeis_1L-2-580x49

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sola de said:

Hmmmmm Nå for tiden liker jeg firkløverispinner.

Det er en av mine favoritter også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 timer siden):

Nå har Hoppe kjøpt seg Fjordlands smalahove med Antons kredittkort. ;) 

Det skylles ned med Oscar Syltes champagne. 🍾

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jeg pleier aldri å legge ut private bilder, men her er en snutt fra da jeg var ungt babybarn og fikk smake iskrem
for første gang...jeg for direkte til himmels og siden har jeg vært der. :fnise: 

 

Er vel mer ordet det 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Nå spiser jeg "førstefrokost" og det består av en "ny" issammensetning; pistasj og sjokolade...en liters boks (som er en fin størrelse syns jeg) og oppå har jeg sånn sjokoladesaus som stivner. Jeg har fått litt dilla på den kan jeg kjenne. NYDELIG! :nigo: 
7d7b8dcf-99e6-4558-bb41-fcadaa5084e8.jpg

Nam Nam sier Cassidy Tvillingene.:dobbelis::dobbelis::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (1 time siden):

Hmmmmm Nå for tiden liker jeg firkløverispinner.

Ja! Den der multeisen til hennig olsen er bare nydelig god. Den er favoritten min :nikke:hennig-olsen-inspira-multeis_1L-2-580x49

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jeg pleier aldri å legge ut private bilder, men her er en snutt fra da jeg var ungt babybarn og fikk smake iskrem
for første gang...jeg for direkte til himmels og siden har jeg vært der. :fnise: 

 

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (25 minutter siden):

Hoppe svimer av når hun ser skinka hans :dåne:

Tror de fleste hadde svimet av å se den skinka. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...