Sola de Skrevet 6. september #138421 Del Skrevet 6. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det hadde vært midt i blinken. Jeg hadde blitt så glad... men kun som venn, når jeg nå kom på virkeligheten igjen. Lurer litt på slike kokker, både kvinner og menn, hvordan de er å bo med. Lager de all mat hjemme, eller blir de svært kritiske til sin bedre halvdels matlaging 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september #138422 Del Skrevet 6. september Cid skrev (Akkurat nå): Er ikke du en ræv person da? Ifølge @SVK så er du veldig opptatt av Anton sin store rumpe Rever er søte dyr er alt jeg kanskje har sagt. Har hatt en lur en bak øret en gang også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september #138423 Del Skrevet 6. september Sola de skrev (2 minutter siden): Lurer litt på slike kokker, både kvinner og menn, hvordan de er å bo med. Lager de all mat hjemme, eller blir de svært kritiske til sin bedre halvdels matlaging Kommer litt an på kanskje, men jeg lager jo ikke mat, så problemet er løst før det oppsto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138424 Del Skrevet 6. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Rever er søte dyr er alt jeg kanskje har sagt. Har hatt en lur en bak øret en gang også. Er jeg i ekstremt trøbbel nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. september #138425 Del Skrevet 6. september 2 minutter siden, Cid said: Er jeg i ekstremt trøbbel nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september #138426 Del Skrevet 6. september Cid skrev (18 minutter siden): Er jeg i ekstremt trøbbel nå? SVK har talt og vi støtter ham alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. september #138427 Del Skrevet 6. september (endret) 38 minutter siden, Cid said: Er ikke du en ræv person da? Ifølge @SVK så er du veldig opptatt av Anton sin store rumpe Det stemmer. Det er også hvorfor Hoppe elsker å gå tur med Anton for da kan hun gå rett bak hans og beundre han store rumpe: 49 minutter siden, Hoppetaujenta said: Nettopp og en sterk mann som kan gå tur på skikkelig vis. Endret 6. september av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. september #138428 Del Skrevet 6. september Hoppe hadde vel aldri klart seg med kun én mann. Hun trenger mange nok til at kredittkortene deres aldri går tomme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september #138429 Del Skrevet 6. september SVK skrev (2 minutter siden): Det stemmer. Det er også hvorfor Hoppe elsker å gå tur med Anton for da kan hun gå rett bak han og beundre han store rumpe: Nå har jeg hørt det også og plutselig så jeg det for mitt indre øye. SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe hadde vel aldri klart seg med kun én mann. Hun trenger mange nok til at kredittkortene deres aldri går tomme! Èn mann, mange kredittkort er det vel mange som er og har her i verden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. september #138430 Del Skrevet 6. september Just now, Hoppetaujenta said: Nå har jeg hørt det også og plutselig så jeg det for mitt indre øye. Jeg ser det: 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Èn mann, mange kredittkort er det vel mange som er og har her i verden? Med ditt Fjordland-budsjett så er det neppe noen mann som har nok kredittkort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september #138431 Del Skrevet 6. september Fårikålen i går var veldig god. *snakkeomnoeheltannet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. september #138432 Del Skrevet 6. september Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Fårikålen i går var veldig god. *snakkeomnoeheltannet* Har den kommet i salg? Skal se etter den i morgen. Må ha meg et lite lager. Den er så god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september #138433 Del Skrevet 6. september Var utsolgt i dag, så flere har savnet den tror jeg. Kjøp tre av gangen, så er du sikker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. september #138434 Del Skrevet 6. september SVK skrev (10 minutter siden): Med ditt Fjordland-budsjett så er det neppe noen mann som har nok kredittkort! Merkelig at du sier dette. Min kreditt-score er nemlig "Unlimited Fjordland".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. september #138435 Del Skrevet 6. september 14 minutter siden, KnekkeBørre said: Merkelig at du sier dette. Min kreditt-score er nemlig "Unlimited Fjordland".. Der fikk Hoppe det blikket igjen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138436 Del Skrevet 6. september SVK skrev (37 minutter siden): Det stemmer. Det er også hvorfor Hoppe elsker å gå tur med Anton for da kan hun gå rett bak hans og beundre han store rumpe: Hun liker å massere den. SVK skrev (32 minutter siden): Jeg ser det: Med ditt Fjordland-budsjett så er det neppe noen mann som har nok kredittkort! Hva gjør hun med tungen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138437 Del Skrevet 6. september 🛖🔑🚪🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. september #138438 Del Skrevet 6. september 4 minutter siden, Cid said: Hva gjør hun med tungen? Hun sikler som en hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138439 Del Skrevet 6. september SVK skrev (Akkurat nå): Hun sikler som en hund. Lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138440 Del Skrevet 6. september Hun har besøk av en gammel venn fra studiene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå