KnekkeBørre Skrevet 6. september #138381 Del Skrevet 6. september Cid skrev (2 minutter siden): Skal ingenting. Samme her, amigo. Samme her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. september #138382 Del Skrevet 6. september Cid skrev (3 minutter siden): Med pultost og chili i. Jeg hadde spist en pultost-is jeg. Null stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138383 Del Skrevet 6. september KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Jeg hadde spist en pultost-is jeg. Null stress Med russisk kaviar med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. september #138384 Del Skrevet 6. september Cid skrev (1 minutt siden): Med russisk kaviar med? Russisk kaviar er overraskende skuffende, så jeg dropper den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september #138385 Del Skrevet 6. september (endret) Cid skrev (33 minutter siden): Du da, på speeddate? Jeg rører ikke speed! Ikke date heller. KnekkeBørre skrev (20 minutter siden): Hun unner seg en pitteliten is Jeg gråter litt når jeg ser den størrelsen, for den kommer til å smelte veldig og resten blir kastet. Skikkelig jordbæris vil jeg ha. Cid skrev (19 minutter siden): Skal ingenting. Det tror jeg ikke noe på, for "å bare være hjemme og snakke med oss"...det er noe de færreste i verden er forunt og veldig attraktivt i bushen i Borneo! KnekkeBørre skrev (14 minutter siden): Jeg hadde spist en pultost-is jeg. Null stress Det skulle jeg ha likt å se. Kjempediger pultost-is-minutt for minutt! Endret 6. september av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138386 Del Skrevet 6. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg gråter litt når jeg ser den størrelsen, for den kommer til å smelte veldig og resten blir kastet. Skikkelig jordbæris vil jeg ha. Det tror jeg ikke noe på, for "å bare være hjemme og snakke med oss"...det er noe de færreste i verden er forunt og veldig attraktivt i bushen i Borneo! Det skulle jeg ha likt å se. Kjempediger pultost-is-minutt for minutt! Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september #138387 Del Skrevet 6. september Cid skrev (1 minutt siden): Hva mener du? Med hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138388 Del Skrevet 6. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Med hva mener du? Hva mener du med hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september #138389 Del Skrevet 6. september Jeg aner ikke hva du snakker om, min venn. Prøv skikkelig en gang til, så kan jeg kanskje svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138390 Del Skrevet 6. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg aner ikke hva du snakker om, min venn. Prøv skikkelig en gang til, så kan jeg kanskje svare. Du er vel opptatt nå med å kysse på Anton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138391 Del Skrevet 6. september Nå har Anton den grusomme gitt meg og ordet brutal juling 👨🏼🔧🔨🙍🏻♂️🙍🏼♂️🚑🏥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september #138392 Del Skrevet 6. september (endret) Cid skrev (5 minutter siden): Du er vel opptatt nå med å kysse på Anton? Å kjære vene, Cid...det kommer nok som en overraskelse for deg, unge mann...men når en har levd et stykke tid er det heller oppvasken som står på førsteplassen på ønskelista. "Hjelp i huset" kan føre til store takksigelser med ukjent innhold og det kan overraske. I say no more! Endret 6. september av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. september #138393 Del Skrevet 6. september Cid skrev (1 minutt siden): Nå har Anton den grusomme gitt meg og ordet brutal juling 👨🏼🔧🔨🙍🏻♂️🙍🏼♂️🚑🏥 1 mot 2, og så tapte dere slaget?! Drikk melk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138394 Del Skrevet 6. september KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): 1 mot 2, og så tapte dere slaget?! Drikk melk! Jeg havnet i koma mens ordet fikk hjerneblødning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138395 Del Skrevet 6. september Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Å kjære vene, Cid...det kommer nok som en overraskelse for deg, unge mann...men når en har levd et stykke tid er det heller oppvasken som står på førsteplassen på ønskelista. "Hjelp i huset" kan føre til store takksigelser med ukjent innhold og det kan overraske. I say no more! Så dere er ikke nyforelsket lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. september #138396 Del Skrevet 6. september Cid skrev (4 minutter siden): Jeg havnet i koma mens ordet fikk hjerneblødning. Kjedelige greier. Det går sikkert over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september #138397 Del Skrevet 6. september Skjerpings, Cid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. september #138398 Del Skrevet 6. september 1 hour ago, Cid said: Nå har Anton blitt pappa. Hoppe nekter som vanlig å betale barnebidrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138399 Del Skrevet 6. september Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Skjerpings, Cid! For å ha blitt banka opp? Hoppe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138400 Del Skrevet 6. september SVK skrev (7 minutter siden): Hoppe nekter som vanlig å betale barnebidrag. Hun er opptatt med sin nye mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå