Cid Skrevet 1. september #138041 Del Skrevet 1. september KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Enig! Digger disse gangsterefilmene han var med i. IRL så er han lederen i fjordlandmafien, hoppe skylder de fortsatt 2 mill. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. september #138042 Del Skrevet 1. september Nå truer han med vold 👴🏻✊👊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september #138043 Del Skrevet 1. september Jan Erik Vold leser egne dikt et helt døgn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. september #138044 Del Skrevet 1. september (endret) Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise kveldsmat snart. Endret 1. september av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. september #138045 Del Skrevet 1. september Hoppe elsker når Antons synger denne sangen for henne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. september #138046 Del Skrevet 1. september SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe elsker når Antons synger denne sangen for henne: Cassidy Tvillingene hører at hun forlanger at han skal danse til han puster og peser.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. september #138047 Del Skrevet 1. september Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene hører at hun forlanger at han skal danse til han puster og peser.😉😉 Anton danser med Hoppe til han puster og peser: Er det den flotte manken som gjorde at Hoppe falt for Anton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. september #138048 Del Skrevet 1. september SVK skrev (1 minutt siden): Anton danser med Hoppe til han puster og peser: Er det den flotte manken som gjorde at Hoppe falt for Anton? Ja det lurer Cassidy Tvillingene også på, men vi gjetter at vi aldri kommer til å få svar på det spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. september #138049 Del Skrevet 1. september Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jan Erik Vold leser egne dikt et helt døgn? Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. september #138050 Del Skrevet 1. september Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september #138051 Del Skrevet 1. september Cid skrev (4 timer siden): Nå truer han med vold 👴🏻✊👊 Jeg forsto deg og valgte et tøysesvar tilbake til deg. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise kveldsmat snart. Jeg laget en pose potetmos og hadde litt smør/krydder/løk og ketchup på. Rar kvelds. SVK skrev (23 minutter siden): Hoppe elsker når Antons synger denne sangen for henne: Han har en flott stemme da og den holder ennå i nåtid. Ciaran og Ciara skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene hører at hun forlanger at han skal danse til han puster og peser.😉😉 OijOijOij! SVK skrev (17 minutter siden): Anton danser med Hoppe til han puster og peser: Er det den flotte manken som gjorde at Hoppe falt for Anton? Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Ja det lurer Cassidy Tvillingene også på, men vi gjetter at vi aldri kommer til å få svar på det spørsmålet. Det kan nok stemme. Cid skrev (9 minutter siden): Hva mener du? Bare tøyset med ordet vold som du skrev...og etternavnet Vold som en norsk forfatter/dikter heter. Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Neida. Mett ennå jeg, for en hel pose potetmos fyller opp. 💤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. september #138052 Del Skrevet 1. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg forsto deg og valgte et tøysesvar tilbake til deg. Jeg laget en pose potetmos og hadde litt smør/krydder/løk og ketchup på. Rar kvelds. Han har en flott stemme da og den holder ennå i nåtid. OijOijOij! Det kan nok stemme. Bare tøyset med ordet vold som du skrev...og etternavnet Vold som en norsk forfatter/dikter heter. Neida. Mett ennå jeg, for en hel pose potetmos fyller opp. 💤 Nam Nam, Cassidy Tvillingene Digger Potetmos med Pølser Stekt Løk og Ketchup og Sennep på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. september #138053 Del Skrevet 1. september Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg forsto deg og valgte et tøysesvar tilbake til deg. Jeg laget en pose potetmos og hadde litt smør/krydder/løk og ketchup på. Rar kvelds. Han har en flott stemme da og den holder ennå i nåtid. OijOijOij! Det kan nok stemme. Bare tøyset med ordet vold som du skrev...og etternavnet Vold som en norsk forfatter/dikter heter. Neida. Mett ennå jeg, for en hel pose potetmos fyller opp. 💤 Så kim kommer ikke til Lønneberget og skader oss alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. september #138054 Del Skrevet 1. september Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på tv nå.📺📺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september #138055 Del Skrevet 1. september Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Nam Nam, Cassidy Tvillingene Digger Potetmos med Pølser Stekt Løk og Ketchup og Sennep på. Ja...må innrømme at jeg liker det, enkelt og greit. Hjemmelaget skikkelig er bestbest. Cid skrev (2 minutter siden): Så kim kommer ikke til Lønneberget og skader oss alle? Ikke oss alle. Bare deg i tilfelle. Ehh...sorry... ---> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. september #138056 Del Skrevet 1. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja...må innrømme at jeg liker det, enkelt og greit. Hjemmelaget skikkelig er bestbest. Ikke oss alle. Bare deg i tilfelle. Ehh...sorry... ---> Sett broen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. september #138057 Del Skrevet 1. september Nå har hun gitt dagens rose til en av frierne sine 👱🏻♀️🌹🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. september #138058 Del Skrevet 1. september Hoppe skal sove over i frierhuset i natt. 👱🏻♀️🏠🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. september #138059 Del Skrevet 1. september Bilde av Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. september #138060 Del Skrevet 1. september Hoppetaujenta skrev (54 minutter siden): Ja...må innrømme at jeg liker det, enkelt og greit. Hjemmelaget skikkelig er bestbest. Ikke oss alle. Bare deg i tilfelle. Ehh...sorry... ---> Cassidy Tvillingene er enige, hjemmelaget potetstappe er noe av det mest Diggeste som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå