Ciaran og Ciara Skrevet 30. august #137941 Del Skrevet 30. august SVK skrev (1 minutt siden): Armer også: SVK skrev (Akkurat nå): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. august #137942 Del Skrevet 30. august Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at hun er Dancing Queen.👑👑 Stemmer! Mens Anton sender et SOS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august #137943 Del Skrevet 30. august SVK skrev (1 minutt siden): Etter all treningen så blir det nok full snork på Hoppe. Ja det tror Cassidy Tvillingene også at det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august #137944 Del Skrevet 30. august SVK skrev (Akkurat nå): Stemmer! Mens Anton sender et SOS! Ja det tror Cassidy Tvillingene også for han blir ikke Dancing King enn hvor hardt han prøver på det.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august #137945 Del Skrevet 31. august Hoppe sover søtt i sin seng med Anton nå 👱🏻♀️👨🏼🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. august #137946 Del Skrevet 31. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå, og det er helt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august #137947 Del Skrevet 31. august Nå sjekker jeg, ordet, Hoppe, Anton og Kody inn på Hotel Cæsar. 🧔🏻👱🏻♂️👱🏻♀️👨🏼🧔🏼♂️🏨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. august #137948 Del Skrevet 31. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe drømmer om iskrem nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august #137949 Del Skrevet 31. august På mandag så skal Hoppe begynne med Hikikomori. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. august #137950 Del Skrevet 31. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godlørdagsfrokost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. august #137951 Del Skrevet 31. august Cid skrev (4 timer siden): På mandag så skal Hoppe begynne med Hikikomori. Nå måtte jeg google og det så ikke så morsomt ut....og stakkars foreldre. Nei, jeg skal ikke det...dessuten bor jeg for meg selv for lengst og har ikke muligheten til å protestere mot verden på det viset. Heldigvis. Stakkars foreldre. God lørdag alle sammen. I dag venter litt tricolor-is og en kake med fyll i. Har noen tørre kjeks til kaffekopp senere i dag. Faktisk ingen sjokolade, eller annet snop, men det er ok. Jeg klarer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august #137952 Del Skrevet 31. august Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nå måtte jeg google og det så ikke så morsomt ut....og stakkars foreldre. Nei, jeg skal ikke det...dessuten bor jeg for meg selv for lengst og har ikke muligheten til å protestere mot verden på det viset. Heldigvis. Stakkars foreldre. God lørdag alle sammen. I dag venter litt tricolor-is og en kake med fyll i. Har noen tørre kjeks til kaffekopp senere i dag. Faktisk ingen sjokolade, eller annet snop, men det er ok. Jeg klarer meg. Stakkars foreldre for hva? Betyr jo bare at man blir usosial i følge det jeg leste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august #137953 Del Skrevet 31. august Nå har hun kranglet med Anton, hun løper gråtende inn på soverommet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. august #137954 Del Skrevet 31. august Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nå måtte jeg google og det så ikke så morsomt ut....og stakkars foreldre. Nei, jeg skal ikke det...dessuten bor jeg for meg selv for lengst og har ikke muligheten til å protestere mot verden på det viset. Heldigvis. Stakkars foreldre. God lørdag alle sammen. I dag venter litt tricolor-is og en kake med fyll i. Har noen tørre kjeks til kaffekopp senere i dag. Faktisk ingen sjokolade, eller annet snop, men det er ok. Jeg klarer meg. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg og alle sammen en finlørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. august #137955 Del Skrevet 31. august Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. august #137956 Del Skrevet 31. august 14 hours ago, Ciaran og Ciara said: Ja det tror Cassidy Tvillingene også for han blir ikke Dancing King enn hvor hardt han prøver på det.😉😉 Anton er nok mer en arbeidskar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august #137957 Del Skrevet 31. august Det ble ikke billig for Hoppe og Anton å delta i bryllupet til Martha og Durek https://www.seher.no/kongelig/gjestene-ma-ut-med-32-000-kroner/81835026#:~:text=Prinsesse Märtha og Durek Verrets,000 kroner for Geiranger-bryllup 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august #137958 Del Skrevet 31. august Hun har blitt uvenner med vonder med Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. august #137959 Del Skrevet 31. august 34 minutter siden, Cid said: Det ble ikke billig for Hoppe og Anton å delta i bryllupet til Martha og Durek https://www.seher.no/kongelig/gjestene-ma-ut-med-32-000-kroner/81835026#:~:text=Prinsesse Märtha og Durek Verrets,000 kroner for Geiranger-bryllup Antons kredittkort: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august #137960 Del Skrevet 31. august SVK skrev (3 minutter siden): Antons kredittkort: Gjeldsslaver livet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå