Gjest SVK Skrevet 30. august #137921 Del Skrevet 30. august 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Det var litt bedre ja. Så får du heller ta super-spagaten når du pusser tennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. august #137922 Del Skrevet 30. august SVK skrev (13 minutter siden): Så får du heller ta super-spagaten når du pusser tennene. Når en skal ha tåspissene i gulvet på tåspissvis, så blir det svært vanskelig og kunstnerisk å gå i spagaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. august #137923 Del Skrevet 30. august 5 minutter siden, Hoppetaujenta said: Når en skal ha tåspissene i gulvet på tåspissvis, så blir det svært vanskelig og kunstnerisk å gå i spagaten. Som du pleier å si: Det har jeg aldri gjort før så det klarer jeg helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. august #137924 Del Skrevet 30. august SVK skrev (2 minutter siden): Som du pleier å si: Det har jeg aldri gjort før så det klarer jeg helt sikkert. HAH! Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. august #137925 Del Skrevet 30. august Nå er hun sint på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. august #137926 Del Skrevet 30. august 58 minutter siden, Cid said: Nå er hun sint på meg. Hun er ikke sint. Hoppe har faktisk arrangert bryllup for deg og Mia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. august #137927 Del Skrevet 30. august 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. august #137928 Del Skrevet 30. august Han løper henne i møte og gleder seg veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. august #137929 Del Skrevet 30. august 3 minutter siden, Cid said: 🏃♂️ Der løp du rett i armene på Mia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. august #137930 Del Skrevet 30. august SVK skrev (Akkurat nå): Der løp du rett i armene på Mia. Jeg bommet og traff magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. august #137931 Del Skrevet 30. august Nå er Hoppe, Kody, Anton, Ordet og jeg med på en dramaserie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. august #137932 Del Skrevet 30. august Nå har Kody skutt Anton. 👨🏼🔫🧔🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. august #137933 Del Skrevet 30. august Cid skrev (3 minutter siden): Nå er Kody og jeg med på en dramaserie. Lykke til. Du vinner ikke over han hissigknåtten der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. august #137934 Del Skrevet 30. august Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Lykke til. Du vinner ikke over han hissigknåtten der. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august #137935 Del Skrevet 30. august Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): So long. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. august #137936 Del Skrevet 30. august Hoppe har sterke ben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. august #137937 Del Skrevet 30. august Armer også: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. august #137938 Del Skrevet 30. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. august #137939 Del Skrevet 30. august Etter all treningen så blir det nok full snork på Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august #137940 Del Skrevet 30. august SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe har sterke ben! Cassidy Tvillingene gjetter at hun er Dancing Queen.👑👑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå