Cid Skrevet 28. august #137761 Del Skrevet 28. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, det er det ikke. Ting kan tyde på det ja. Men kjære vene så løgnaktige påstander da. Lille barnet der... Hadde Anton vært dypt skuffet over ordet da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. august #137762 Del Skrevet 28. august Cid skrev (1 minutt siden): Hadde Anton vært dypt skuffet over ordet da? Ordet er alltid unnskyldt fordi det er et lite Ord. Cid derimot......... 👹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. august #137763 Del Skrevet 28. august Hoppe har alltid hatt lyst til å gifte seg med en Kennedy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. august #137764 Del Skrevet 28. august SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe har aldri hatt lyst til å gifte seg i det hele tatt. Faktisk så er det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. august #137765 Del Skrevet 28. august Hoppe har en egen klubb for oss som ikke skal gifte oss i dette livet. Der er jeg styremedlem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. august #137766 Del Skrevet 28. august Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ordet er alltid unnskyldt fordi det er et lite Ord. Cid derimot......... 👹 🛖🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. august #137767 Del Skrevet 28. august SVK skrev (5 minutter siden): Hoppe har alltid hatt lyst til å gifte seg med Anton. 👱🏻♂️💞👨🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. august #137768 Del Skrevet 28. august Sola de skrev (2 minutter siden): Hoppe har en egen klubb for oss som ikke skal gifte oss i dette livet. Der er jeg styremedlem Kody er partneren hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. august #137769 Del Skrevet 28. august Just now, Cid said: 👱🏻♂️💞👨🏼 Anton elsker barten til Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. august #137770 Del Skrevet 28. august Sola de skrev (5 minutter siden): Hoppe har en egen klubb for oss som ikke skal gifte oss i dette livet. Der er jeg styremedlem Det stemmer. Tråden er lite oppe i lyset, men den er her et sted. SVK skrev (1 minutt siden): Anton liker barten sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. august #137771 Del Skrevet 28. august SVK skrev (2 minutter siden): Anton elsker barten til Hoppe. Mens ordet elsker loffen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. august #137772 Del Skrevet 28. august Cid skrev (4 minutter siden): Kody er partneren hennes. 100% sant dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. august #137773 Del Skrevet 28. august Just now, Cid said: Mens ordet elsker loffen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. august #137774 Del Skrevet 28. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det stemmer. Tråden er lite oppe i lyset, men den er her et sted. Skal se om jeg finner den. Synes tråder forsvinner ofte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. august #137775 Del Skrevet 28. august Cid skrev (2 minutter siden): 10.000% Usant alt dette som jeg kommer med. Unnskyld, Hoppe. Hmpff....jeg tror ikke at du egentlig mener det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. august #137776 Del Skrevet 28. august SVK skrev (3 minutter siden): Hva er gale med å like 🥖? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. august #137777 Del Skrevet 28. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hmpff....jeg tror nok at du virkelig mener det. Takk for troen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. august #137778 Del Skrevet 28. august Finner den ikke 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. august #137779 Del Skrevet 28. august Sola de skrev (10 minutter siden): Finner den ikke 😕 Har lett og lett, men finner den heller ikke. Er der noen gode snushaner i tråden som kunne påta seg å forsøke å finne tråden hvor vi som aldri skal gifte oss, samlet oss i sin tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. august #137780 Del Skrevet 28. august Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Har lett og lett, men finner den heller ikke. Er der noen gode snushaner i tråden som kunne påta seg å forsøke å finne tråden hvor vi som aldri skal gifte oss, samlet oss i sin tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå