Cid Skrevet 24. august #137441 Del Skrevet 24. august SVK skrev (56 minutter siden): Nei, og synes synd på hun jenta. Når en 16-årig jente opplever noe slikt, får det konsekvenser for henne. Hun ble akutt psykisk syk og begynte med selvskading. Tre uker etter hendelsen på FpUs årsmøte i Langesund ble hun innlagt på psykiatrisk sykehus. I flere år slet hun med rusmisbruk før hun klarte å hente seg inn igjen og ta etterutdanning. https://www.kvinnegruppa-ottar.no/megafon/stttemarkering-for-thea-i-sviknes-saken Rart han klarte å få tilbake en politisk karriere etter noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #137442 Del Skrevet 24. august Cid skrev (1 time siden): Nå har hun valgt å beholde de litrene med is hun har i fryseboksen. Ehh...det er for sent. Isbiter er alt som er igjen og det er jo ikke rart når iskrem spises istedenfor middag og brødskiver. Cid skrev (1 time siden): Rart han klarte å få tilbake en politisk karriere etter noe sånt. Politikere lander som regel på beina igjen etter noen års fravær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #137443 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Ehh...det er for sent. Isbiter er alt som er igjen og det er jo ikke rart når iskrem spises istedenfor middag og brødskiver. Politikere lander som regel på beina igjen etter noen års fravær... får han lande på Lønneberget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #137444 Del Skrevet 24. august Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #137445 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei. Øygård da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. august #137446 Del Skrevet 24. august (endret) 2 hours ago, Cid said: Rart han klarte å få tilbake en politisk karriere etter noe sånt. Det er dessverre sånn. Donald Trump ble president og han kan absolutt ikke oppføre seg. Endret 24. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. august #137447 Del Skrevet 24. august Hoppe har fått øye på Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #137448 Del Skrevet 24. august SVK skrev (4 minutter siden): Det er dessverre sånn. Donald Trump ble president og han kan absolutt ikke oppføre seg. Hadde det skjedd 20 år senere så hadde nok ikke Terje overlevd det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. august #137449 Del Skrevet 24. august Just now, Cid said: Hadde det skjedd 20 år senere så hadde nok ikke Terje overlevd det. Jeg håper du har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #137450 Del Skrevet 24. august SVK skrev (5 minutter siden): Jeg håper du har rett. Hater du han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. august #137451 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ehh...det er for sent. Isbiter er alt som er igjen og det er jo ikke rart når iskrem spises istedenfor middag og brødskiver. Politikere lander som regel på beina igjen etter noen års fravær... Ja ekle griser gjør som regel det, dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #137452 Del Skrevet 24. august Nå har Anton blitt anklaget for seksuell trakassering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. august #137453 Del Skrevet 24. august 4 minutter siden, Cid said: Hater du han? Nei, jeg hater han ikke. Men jeg synes det er trist at det er ofrene som må lide i årevis etterpå og de som gjorde den gale handlingen som får fantastisk karriere. Det er dessverre ofte sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. august #137454 Del Skrevet 24. august (endret) Hoppe slapper av med en kasse øl. Endret 24. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #137455 Del Skrevet 24. august Cid skrev (3 timer siden): Øygård da? Ut med ham! SVK skrev (2 timer siden): Hoppe har fått øye på aftenisen sin... Et nydelig syn. Cid skrev (2 timer siden): Nå har Anton blitt anklaget for seksuell trakassering og jeg innrømmer at jeg Cid fant på alt sammen, for Anton er snill som et lam og JEG CID gjorde all elendigheten selv. Jeg har alltid visst det om deg. SVK skrev (1 time siden): Hoppe slapper av med en kasse øl. Den danske har jeg ikke smakt. Er det noen forskjell på dansk og norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #137456 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Ut med ham! Et nydelig syn. Jeg har alltid visst det om deg. Den danske har jeg ikke smakt. Er det noen forskjell på dansk og norsk? Men jeg er jo en 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. august #137457 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Hei så lenge, tvillinger. SVK skrev (5 timer siden): Når Hoppe både har drukket Margarita og fått sunget Margareta-sangen av Anton så får Anton sin belønning av Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. august #137458 Del Skrevet 24. august SVK skrev (2 timer siden): Hoppe slapper av med en kasse øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 24. august #137459 Del Skrevet 24. august Nå får Hoppe besøk av en sulten tigergutt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. august #137460 Del Skrevet 24. august Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Nå får Hoppe besøk av en sulten tigergutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå