Cid Skrevet 24. august #137421 Del Skrevet 24. august Nå har Anton kommet med en innrømmelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #137422 Del Skrevet 24. august Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. august #137423 Del Skrevet 24. august (endret) Den eneste "matretten" hoppe har lager er Margarita. Endret 24. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. august #137424 Del Skrevet 24. august 10 minutter siden, Cid said: Dette er Anton. NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #137425 Del Skrevet 24. august SVK skrev (4 minutter siden): NEI! Jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. august #137426 Del Skrevet 24. august 7 minutter siden, Cid said: Jo. Nei, og synes synd på hun jenta. Når en 16-årig jente opplever noe slikt, får det konsekvenser for henne. Hun ble akutt psykisk syk og begynte med selvskading. Tre uker etter hendelsen på FpUs årsmøte i Langesund ble hun innlagt på psykiatrisk sykehus. I flere år slet hun med rusmisbruk før hun klarte å hente seg inn igjen og ta etterutdanning. https://www.kvinnegruppa-ottar.no/megafon/stttemarkering-for-thea-i-sviknes-saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #137427 Del Skrevet 24. august (endret) Hoppe spiser sterke ting nå. Endret 24. august av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #137428 Del Skrevet 24. august KnekkeBørre skrev (11 timer siden): Faen, du har de snåleste referansene.. 😂 Hva med Terje Søvknes? Jeg vet at han ikke liker at jeg sier det, men blir helt nødt til å si det igjen; han foreslår kun de aller vakreste menn etter sin egen bortgjemte smak. For hver gang han foreslår en mann for meg eller min kamerat Anton...så tenker vi dette IGJEN! SVK skrev (14 minutter siden): Den eneste "matretten" hoppe har lager er Margerita. Det har jeg aldri smakt. Ser ut som salt med vann i. Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #137429 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg vet at han ikke liker at jeg sier det, men blir helt nødt til å si det igjen; han foreslår kun de aller vakreste menn etter sin egen bortgjemte smak. For hver gang han foreslår en mann for meg eller min kamerat Anton...så tenker vi dette IGJEN! Det har jeg aldri smakt. Ser ut som salt med vann i. Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. august #137430 Del Skrevet 24. august 5 minutter siden, Hoppetaujenta said: Det har jeg aldri smakt. Ser ut som salt med vann i. Æsj! Jeg har aldri smakt det jeg heller. Men Anton lagde jo denne sangen til deg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #137431 Del Skrevet 24. august Cid skrev (6 minutter siden): *Hoppe fargelegger tegningen med sort farge* SVK skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri smakt det jeg heller. Men Anton lagde jo denne sangen til deg: Anton er edruelig, så det temaet hadde han neppe funnet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #137432 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): *Hoppe fargelegger tegningen med sort farge* Anton er edruelig, så det temaet hadde han neppe funnet på. Kommer vakthundene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #137433 Del Skrevet 24. august Cid skrev (Akkurat nå): Kommer vakthundene nå? Demonene slipper ut vaktmaurene som er fem cm lange og har en fæl bitestyrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #137434 Del Skrevet 24. august 🛖🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. august #137435 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Det er så fryktelig god middagsmat begge deler! Tusen takk, min lysende venn. Du kan få den rå laksen som jeg ikke er begeistret for. Ok? ...men oftere og oftere i 2024. Gjordet det litt. *sensur må til her* Gjorde det også. Vær så snill. Ikke nevn den mannen for Cid.... Da sov hun. Nå er hun våken. Hun er ikke det TENK! Nei, det ble litt surrete i natt, men drømte om en venn jeg ikke har sett på mange år. Han hadde endret seg veldig. Kjente han nesten ikke igjen. DET er helt ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. august #137436 Del Skrevet 24. august SVK skrev (35 minutter siden): Den eneste "matretten" hoppe har lager er Margarita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. august #137437 Del Skrevet 24. august Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. august #137438 Del Skrevet 24. august 36 minutter siden, SVK said: Den eneste "matretten" hoppe har lager er Margarita. 12 minutter siden, SVK said: Jeg har aldri smakt det jeg heller. Men Anton lagde jo denne sangen til deg: Når Hoppe både har drukket Margarita og fått sunget Margareta-sangen av Anton så får Anton sin belønning av Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #137439 Del Skrevet 24. august Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Hei så lenge, tvillinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #137440 Del Skrevet 24. august Nå har hun valgt å beholde ungen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå