Cid Skrevet 23. august #137401 Del Skrevet 23. august KnekkeBørre skrev (10 minutter siden): Faen, du har de snåleste referansene.. 😂 Hva med Terje Søvknes? Han kommer senere i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august #137402 Del Skrevet 23. august Her er Hoppe sammen med han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august #137403 Del Skrevet 23. august Cassidy Tvillingene tenker at vi sier Fake News her.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #137404 Del Skrevet 24. august Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. august #137405 Del Skrevet 24. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe drømmer om iskrem nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #137406 Del Skrevet 24. august (endret) Hun får besøk av Noddy nå i helga. Endret 24. august av Cid 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. august #137407 Del Skrevet 24. august Cid skrev (3 minutter siden): Hun får besøk av Noddy nå i helga. Cassidy Tvillingene Digger Noddy vi synes at han er søt og morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #137408 Del Skrevet 24. august KnekkeBørre skrev (12 timer siden): Åfyfaen! Dette sender mine spyttkjertler og barndomsminner i høygir. Men ikke bare lammefrikassé. Men også hønsefrikassé!! (Nevermind the Hønefoss shite) Min bestemor fra Oslo, hadde den råeste hønsefrikassé-oppskriften. Det er så fryktelig god middagsmat begge deler! Sola de skrev (11 timer siden): Lammefrikassen kan du få ha for deg selv hoppeloppen min. Tusen takk, min lysende venn. Du kan få den rå laksen som jeg ikke er begeistret for. Ok? Cid skrev (9 timer siden): Mirakler skjer sjeldent ...men oftere og oftere i 2024. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på tv nå.📺📺 Gjordet det litt. Cid skrev (7 timer siden): Nå har ****** kommet ridende på en hvit hest og plukket opp Hoppe. *sensur må til her* Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på YouTube videoer på pc-en nå.📹📹💻💻 Gjorde det også. KnekkeBørre skrev (7 timer siden): Faen, du har de snåleste referansene.. 😂 Hva med Terje Søvknes? Vær så snill. Ikke nevn den mannen for Cid.... Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Da sov hun. Nå er hun våken. Cid skrev (7 timer siden): Her er Hoppe sammen med han. Hun er ikke det TENK! Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe drømmer om iskrem nå. Nei, det ble litt surrete i natt, men drømte om en venn jeg ikke har sett på mange år. Han hadde endret seg veldig. Kjente han nesten ikke igjen. Cid skrev (3 timer siden): Hun får besøk av Noddy nå i helga. DET er helt ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. august #137409 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Det er så fryktelig god middagsmat begge deler! Tusen takk, min lysende venn. Du kan få den rå laksen som jeg ikke er begeistret for. Ok? ...men oftere og oftere i 2024. Gjordet det litt. *sensur må til her* Gjorde det også. Vær så snill. Ikke nevn den mannen for Cid.... Da sov hun. Nå er hun våken. Hun er ikke det TENK! Nei, det ble litt surrete i natt, men drømte om en venn jeg ikke har sett på mange år. Han hadde endret seg veldig. Kjente han nesten ikke igjen. DET er helt ok. Nydelige laksen er jo beste som fins 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. august #137410 Del Skrevet 24. august Dette er Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. august #137411 Del Skrevet 24. august Anton og Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 24. august #137412 Del Skrevet 24. august Hoppe er utslitt etter den store feiringen i går 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 24. august #137413 Del Skrevet 24. august Hoppe har reist hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #137414 Del Skrevet 24. august Sola de skrev (1 time siden): Nydelige laksen er jo beste som fins Jeg husker at du likte det, så da samarbeider vi. SVK skrev (50 minutter siden): Dette er Hoppe: Ja, for dette er interessante greier og må snakkes om. SVK skrev (36 minutter siden): Anton og Hoppe ...forstår at du ikke kom lengre i fortellingen, når du må finne opp løgn etter løgn etter løgn for blekka di. Freyja Valkyrie skrev (35 minutter siden): Hoppe er utslitt etter den store feiringen i går Ble invitert på kurs noen t imer senere... Freyja Valkyrie skrev (3 minutter siden): Hoppe har reist hit Ja, jeg er på didgeridoo-kurs ute i bushen og er midlertidig tom for pust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. august #137415 Del Skrevet 24. august 32 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg kom ikke lengre i fortellingen din fordi jeg var for opptatt med å kysse Anton. 33 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ja, for dette er interessante greier og må snakkes om. Enig! Bra du får tid til andre ting enn kun å kysse Anton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. august #137416 Del Skrevet 24. august Anton gleder seg til pappapermisjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #137417 Del Skrevet 24. august SVK skrev (9 minutter siden): Enig! Bra jeg får tid til andre ting enn kun å forsøke å kysse Anton! Forferdelige rykter. Anton BANNER! SVK skrev (3 minutter siden): Jeg gleder meg til pappapermisjonen som jeg ikke har fortalt dere at jeg skal ha. Nei, det har du sannlig ikke. Hvem er den heldige medgravøren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. august #137418 Del Skrevet 24. august 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Hvordan skal Anton klare å ta pappapermisjon med all kredittkortgjelden han har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #137419 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det er så fryktelig god middagsmat begge deler! Tusen takk, min lysende venn. Du kan få den rå laksen som jeg ikke er begeistret for. Ok? ...men oftere og oftere i 2024. Gjordet det litt. *sensur må til her* Gjorde det også. Vær så snill. Ikke nevn den mannen for Cid.... Da sov hun. Nå er hun våken. Hun er ikke det TENK! Nei, det ble litt surrete i natt, men drømte om en venn jeg ikke har sett på mange år. Han hadde endret seg veldig. Kjente han nesten ikke igjen. DET er helt ok. Er ikke Rune velkommen til Lønneberget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #137420 Del Skrevet 24. august Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Hoppe er utslitt etter den store feiringen i går Nå har hun fylleangst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå