Hoppetaujenta Skrevet 22. august #137301 Del Skrevet 22. august AI 08; Hoppe skal nå spise kveldsmat. Over og ut sier hun. 🤖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. august #137302 Del Skrevet 22. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): AI 08; Hoppe skal nå spise kveldsmat. Over og ut sier hun. 🤖 Cassidy Tvillingene ønsker deg et godt kveldsmatmåltid Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. august #137303 Del Skrevet 22. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Scheftenpåræi! HIlsen Ai-Hoppe den tiendes vakt.... Han er aldri slem. AI 10 Ligger jeg tynt an nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. august #137304 Del Skrevet 22. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal se på tv snart.📺📺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. august #137305 Del Skrevet 22. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): AI 08; Hoppe skal nå spise kveldsmat. Over og ut sier hun. 🤖 Hvorfor har du plutselig flere robott kopier nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. august #137306 Del Skrevet 22. august Nå har Hoppe AI 12 kledd av seg foran Rune Øygård. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. august #137307 Del Skrevet 22. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal se på YouTube videoer på pc-en nå.📹📹💻💻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august #137308 Del Skrevet 23. august Hoppe og Zarathustra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august #137309 Del Skrevet 23. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august #137310 Del Skrevet 23. august Nå får hun en boenhet massasje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august #137311 Del Skrevet 23. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe drømmer om iskrem nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august #137312 Del Skrevet 23. august Hoppe har bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august #137313 Del Skrevet 23. august Cid skrev (På 9.8.2024 den 20.59): Kan se for meg deg, meg, @SVK, @FrankDrebin 2 1/2 og @TheHairyToothfairy som et sånt lag 😛 Eneste ballsporten jeg kan imøtekomme er skyting. Klart, også lommetennis da - men aldri på bortebane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august #137314 Del Skrevet 23. august Nå har Anton overrasket Hoppe med sushi på senga 👨🏼👱🏻♀️🛏️🍱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august #137315 Del Skrevet 23. august (endret) Moderatorene ga en flott bursdagsgave til Hoppe. De lovte å slette alle advarslene hun har fått for ulovlig flørting med moderator. Endret 23. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august #137316 Del Skrevet 23. august Cid skrev (13 timer siden): Ligger jeg tynt an nå? Syltynt! Cid skrev (12 timer siden): Hvorfor har du plutselig flere robott kopier nå? Jeg styrer ingenting. De har et eget liv og aktiverer seg selv når de vil avlaste meg litt. Cid skrev (12 timer siden): Nå har Hoppe AI 12 kledd av seg og ingen ser på. Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal se på YouTube videoer på pc-en nå.📹📹💻💻 Gjorde det ja, men måtte gi opp...var for trøtt. Cid skrev (6 timer siden): Hoppe og Zarathustra. Neitakk. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Gjorde det ja. Cid skrev (6 timer siden): Nå får hun en boenhet massasje. Neitakk. Jeg er hot, men ikke SÅ hot. Cid skrev (1 time siden): Nå har Anton vært i skogen sin og tatt med opptenningsved inn til ovnen. Anton er tidlig på beina om morgenen og har gått i flere timer før frokosten sin. SVK skrev (1 time siden): Moderatorene ga en flott bursdagsgave til Hoppe. De lovte å slette alle advarslene hun har fått for ulovlig flørting med moderator. Jeg flørter da aldri med noen som helst, SVK! Jeg er rett og slett uflørtelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august #137317 Del Skrevet 23. august (endret) 13 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ingen sommer uten sommerflørt! Endret 23. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august #137318 Del Skrevet 23. august (endret) Hoppe kalles ikke Flørt McFlørt for ingenting! Endret 23. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august #137319 Del Skrevet 23. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Syltynt! Jeg styrer ingenting. De har et eget liv og aktiverer seg selv når de vil avlaste meg litt. Gjorde det ja, men måtte gi opp...var for trøtt. Neitakk. Gjorde det ja. Neitakk. Jeg er hot, men ikke SÅ hot. Anton er tidlig på beina om morgenen og har gått i flere timer før frokosten sin. Jeg flørter da aldri med noen som helst, SVK! Jeg er rett og slett uflørtelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august #137320 Del Skrevet 23. august SVK skrev (4 timer siden): Hoppe har bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå