Cid Skrevet 21. august #137221 Del Skrevet 21. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, dette var veldig dårlige ønsker for en så fin plass, Cid! Ble du og ordet lei dere nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august #137222 Del Skrevet 21. august Ja...og Anton også, for den som ønsker vondt over andre, kommer selv til å bli rammet av elendighet. Det slår tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. august #137223 Del Skrevet 21. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja...og Anton også, for den som ønsker vondt over andre, kommer selv til å bli rammet av elendighet. Det slår tilbake. 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august #137224 Del Skrevet 21. august DET SLÅR TILBAKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. august #137225 Del Skrevet 21. august 🛖🔐🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august #137226 Del Skrevet 21. august Nå logger jeg av for en stund. Vi snakkes. Kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. august #137227 Del Skrevet 21. august Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Nå logger jeg av for en stund. Vi snakkes. Kanskje. Kos deg hos Martha og Durek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. august #137228 Del Skrevet 21. august 12 hours ago, Cid said: En rolle jeg fortsatt har Det stemmer! Hoppe kaller deg for Dr. Cid! Hoppe er jo selv sykepleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. august #137229 Del Skrevet 21. august 👱🏻♀️👩🏼👨🏿🦲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. august #137230 Del Skrevet 21. august SVK skrev (Akkurat nå): Det stemmer! Hoppe kaller deg for Dr. Cid! Hoppe er jo selv sykepleier. Hun utfører koloskopi på Anton ukentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. august #137231 Del Skrevet 21. august 1 hour ago, SVK said: Det stemmer! Hoppe kaller deg for Dr. Cid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. august #137232 Del Skrevet 21. august Nå har Hoppe forlovet bort Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. august #137233 Del Skrevet 21. august Jeg lukter løgnere her i tråden.....og det liker ikke Hoppe....løgnere altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. august #137234 Del Skrevet 21. august 13 minutter siden, Freyja Valkyrie said: Jeg lukter løgnere her i tråden.....og det liker ikke Hoppe....løgnere altså. Du har nok rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. august #137235 Del Skrevet 21. august SVK skrev (1 time siden): Cidolfus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. august #137236 Del Skrevet 21. august 1 hour ago, SVK said: Nå har Hoppe forlovet bort Ordet. Stakkars Ordet. Ordet er jo bare et barn. Men Hoppe har jo ekteskap på hjernen. I tillegg ønsker hun å bygge allianse med røverhøvdingen Mattis ved å gifte bort Ordet med Ronja Røverdatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. august #137237 Del Skrevet 21. august (endret) Jeg husker da Hoppe røykte og Anton fant det ut. Hoppe sa at det ikke var hun som røykte, men at hun kun hadde tatt røyken fra Ordet. Stakkars Ordet måtte ta skylden for Hoppes røyking. Endret 21. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. august #137238 Del Skrevet 21. august Arne Markussen kommer til Hoppes hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august #137239 Del Skrevet 21. august SVK skrev (2 timer siden): Jeg husker da Hoppe røykte og Anton fant det ut. Hoppe sa at det ikke var hun som røykte, men at hun kun hadde tatt røyken fra Ordet. Stakkars Ordet måtte ta skylden for Hoppes røyking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. august #137240 Del Skrevet 21. august 5 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Heldigvis forstod Anton at Ordet er uskyldig og at det var Hoppeskorsteinen som hadde røykt røyken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå