KnekkeBørre Skrevet 20. august #137181 Del Skrevet 20. august Sola de skrev (Akkurat nå): "holde for nesa" Det hjelper 😂 Jeg hadde en venninne på besøk engang, og hun utbrøt ; "Hva faen er det som lukter brent?" Jeg svarte ; Lidenskap! (Ble ingenting den kvelden) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. august #137182 Del Skrevet 20. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Det hjelper 😂 Jeg hadde en venninne på besøk engang, og hun utbrøt ; "Hva faen er det som lukter brent?" Jeg svarte ; Lidenskap! (Ble ingenting den kvelden) Hahahahaha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. august #137183 Del Skrevet 20. august Hoppe og Anton. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. august #137184 Del Skrevet 20. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august #137185 Del Skrevet 20. august Hun har spist en kanelsnurr til kvelds og det er for lite og feil mat. Det ble mye feilinntak i dag. Skal gjøre det bedre i morgen. Lover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. august #137186 Del Skrevet 20. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hun har spist en kanelsnurr til kvelds og det er for lite og feil mat. Det ble mye feilinntak i dag. Skal gjøre det bedre i morgen. Lover. Cassidy Tvillingene synes at kanelsnurr er nydelig kveldsmat, og vi mener at alle må få lov til å kose seg av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august #137187 Del Skrevet 20. august Jeg har grisekost meg i det siste og snart må det være nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. august #137188 Del Skrevet 20. august Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jeg har grisekost meg i det siste og snart må det være nok. Cassidy Tvillingene grisekoser oss hver kveld med digg mat.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 20. august #137189 Del Skrevet 20. august Her er Hoppe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. august #137190 Del Skrevet 20. august Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Her er Hoppe Cassidy Tvillingene synes at det er et nydelig bilde.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. august #137191 Del Skrevet 20. august Anton og Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. august #137192 Del Skrevet 20. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. august #137193 Del Skrevet 20. august SVK skrev (På 6.11.2023 den 12.04): Nå har Hoppe fått Cid som psykolog og betror han alle hennes hemmeligheter. En rolle jeg fortsatt har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. august #137194 Del Skrevet 20. august Cid skrev (5 minutter siden): En rolle jeg fortsatt har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. august #137195 Del Skrevet 21. august En gammel kjenning dukker opp på Lønneberget senere i dag, blir kjekt for Hoppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august #137196 Del Skrevet 21. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe drømmer om iskrem nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august #137197 Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene grisekoser oss hver kveld med digg mat.😉😉 Gode og mette fremdeles da? Freyja Valkyrie skrev (5 timer siden): Her er Hoppe Så lenge det ikke er alligatorer, slanger og hai og sånn; jatakk... Cid skrev (4 timer siden): Anton og Hoppe. Nei, ikke kjangs. Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. DET gjorde hun. Slitsomt, for alle puter og dyna lå feil og ville ikke innordne seg. Cid skrev (3 timer siden): En rolle jeg fortsatt ikke har, selv om jeg har forsøkt å bli det veldig. Det stemmer. Hoppe sier pent neitakk. Cid skrev (53 minutter siden): En gammel kjenning dukker opp på Lønneberget senere i dag, blir kjekt for Hoppe En vennlig sjel det. Ciaran og Ciara skrev (49 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe drømmer om iskrem nå. Hun har stått opp og smakt på en hel båtis i natten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august #137198 Del Skrevet 21. august Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Gode og mette fremdeles da? Så lenge det ikke er alligatorer, slanger og hai og sånn; jatakk... Nei, ikke kjangs. DET gjorde hun. Slitsomt, for alle puter og dyna lå feil og ville ikke innordne seg. Det stemmer. Hoppe sier pent neitakk. En vennlig sjel det. Hun har stått opp og smakt på en hel båtis i natten. Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å kose oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august #137199 Del Skrevet 21. august En av meningene med livet det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august #137200 Del Skrevet 21. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): En av meningene med livet det. Cassidy Tvillingene er 100% enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå