Sola de Skrevet 20. august #137161 Del Skrevet 20. august SVK skrev (Akkurat nå): Skjønner! I den perioden leste jeg kun Donald. Selv var jeg og er redd for hester. Det leste jeg også. Og Mikke mus Hester er flotte dyr. Var ofte i en stall i nærheten av der vi bodde, da jeg var liten. De var så fine de hestene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. august #137162 Del Skrevet 20. august Sola de skrev (15 minutter siden): Bamsebladets figurer er hellig nærmest Kjøpte det hver måned. Har fremdeles noen av dem. For noen år siden fant jeg ut jeg skulle decoupage et bord med gamle tegneserier. Hadde tenkt å ta de bladene, men fikk meg ikke til å ødelegge dem Nå er jeg nesten overbevist om at du har rett angående gjennomsnittskjønnet av Bamse lesere. Jeg har aldri lest ei boble av den serien.. Og dessuten ; "Decoupage" er ikke et ord vi menn bruker.. 😂 Eneste grunnen til at jeg vet hva du snakker om, er at jeg er oppdratt av kvinnfolk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. august #137163 Del Skrevet 20. august Jeg har aldri lest noe bamse blad, jeg så på tegneserien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. august #137164 Del Skrevet 20. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Nå er jeg nesten overbevist om at du har rett angående gjennomsnittskjønnet av Bamse lesere. Jeg har aldri lest ei boble av den serien.. Og dessuten ; "Decoupage" er ikke et ord vi menn bruker.. 😂 Eneste grunnen til at jeg vet hva du snakker om, er at jeg er oppdratt av kvinnfolk Husker jeg syntes det var sååååååå spennende Var jo skurker og superhelter der også. Bamse var jo verdens sterkeste bjørn. For en 15 år siden eller noe sånt var det en av mine tusen hobbyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. august #137165 Del Skrevet 20. august 4 minutter siden, Sola de said: Det leste jeg også. Og Mikke mus Hester er flotte dyr. Var ofte i en stall i nærheten av der vi bodde, da jeg var liten. De var så fine de hestene Var stall der jeg bodde også. Men som sagt, jeg var og er redd hester så jeg besøkte den aldri. Likte hestene best på trygg avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. august #137166 Del Skrevet 20. august SVK skrev (Akkurat nå): Var stall der jeg bodde også. Men som sagt, jeg var og er redd hester så jeg besøkte den aldri. Likte hestene best på trygg avstand. Av en eller annen grunn var jeg ikke redd dem. Okser derimot For noen år siden skulle jeg gå tur. Sto plutselig midt i en flokk med kyr. De jeg gikk tur med sa bare ikke hyl. De kjente meg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. august #137167 Del Skrevet 20. august Sola de skrev (3 minutter siden): Husker jeg syntes det var sååååååå spennende Var jo skurker og superhelter der også. Bamse var jo verdens sterkeste bjørn. For en 15 år siden eller noe sånt var det en av mine tusen hobbyer Bamse var for bløt til å appellere til oss fremtidige machomenn 😂 Det nærmeste en decoupage du kommer i en manns verden, er når du vandrer inn i en hobbygarasje eller mekanisk verksted og ser 40 år med playboy-plakater på veggen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. august #137168 Del Skrevet 20. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Bamse var for bløt til å appellere til oss fremtidige machomenn 😂 Det nærmeste en decoupage du kommer i en manns verden, er når du vandrer inn i en hobbygarasje eller mekanisk verksted og ser 40 år med playboy-plakater på veggen.. Det er det virkelig overalt dere mannfolk er skulle jeg til å si. Så det faktisk sist jeg var inne på et bilverksted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. august #137169 Del Skrevet 20. august 3 minutter siden, Sola de said: Av en eller annen grunn var jeg ikke redd dem. Okser derimot For noen år siden skulle jeg gå tur. Sto plutselig midt i en flokk med kyr. De jeg gikk tur med sa bare ikke hyl. De kjente meg nok Skjønner godt du er redd for okser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. august #137170 Del Skrevet 20. august SVK skrev (Akkurat nå): Skjønner godt du er redd for okser! Svære og sikkert sinna nok til å trampe meg ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. august #137171 Del Skrevet 20. august Dette er Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. august #137172 Del Skrevet 20. august Sola de skrev (7 minutter siden): Det er det virkelig overalt dere mannfolk er skulle jeg til å si. Så det faktisk sist jeg var inne på et bilverksted Vi kan egentlig ikke noe for det.. Det blir noe alá dere kvinners trang til å dekorere heimen med potpurri og "Live laugh love" 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. august #137173 Del Skrevet 20. august Cid skrev (Akkurat nå): Dette er Anton. Anton ser både barsk, moden og opptatt med å suge inn magen ut.. Æ kan relatere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. august #137174 Del Skrevet 20. august KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Vi kan egentlig ikke noe for det.. Det blir noe alá dere kvinners trang til å dekorere heimen med potpurri og "Live laugh love" 😂 Det har jeg faktisk ikke noe av i mitt hjem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. august #137175 Del Skrevet 20. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Anton ser både barsk, moden og opptatt med å suge inn magen ut.. Æ kan relatere Hoppe svimte av når hun så bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. august #137176 Del Skrevet 20. august Cid skrev (Akkurat nå): Hoppe svimte av når hun så bildet Hun holdt antagelig pusten i påvente om at det skulle komme noe vettugt fra deg. Fort gjort å miste bevisstheten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. august #137177 Del Skrevet 20. august Sola de skrev (3 minutter siden): Det har jeg faktisk ikke noe av i mitt hjem Så du er en liten avviker du også da.. I like it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. august #137178 Del Skrevet 20. august KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Så du er en liten avviker du også da.. I like it Har dog sikkert det meste annet. Men liker ikke duftlys og den slags. Stinker synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. august #137179 Del Skrevet 20. august Sola de skrev (Akkurat nå): Har dog sikkert det meste annet. Men liker ikke duftlys og den slags. Stinker synes jeg. Fuck.. Jeg er som nevnt oppfostret/ødelagt av kvinner. Duftlys har jeg mye av. (Men jeg prøver å gjøre det så mandig som mulig) Brent sandeltre og eik 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. august #137180 Del Skrevet 20. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Fuck.. Jeg er som nevnt oppfostret/ødelagt av kvinner. Duftlys har jeg mye av. (Men jeg prøver å gjøre det så mandig som mulig) Brent sandeltre og eik 😁 "holde for nesa" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå