Kassettspiller Skrevet 19. august #137101 Del Skrevet 19. august Hoppe er i sengen og prøver å sove. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #137102 Del Skrevet 19. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover og drømmer om iskrem nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. august #137103 Del Skrevet 19. august Nå har hun fått silikonimplantater igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #137104 Del Skrevet 19. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. august #137105 Del Skrevet 20. august (endret) Hoppe overrasket postmannen med et kyss! Endret 20. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august #137106 Del Skrevet 20. august Nå ligger Hoppe og sover 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. august #137107 Del Skrevet 20. august 1 minutt siden, Maskinfører said: Nå ligger Hoppe og sover Du hører henne snorke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august #137108 Del Skrevet 20. august SVK skrev (3 minutter siden): Du hører henne snorke? Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. august #137109 Del Skrevet 20. august 25 minutter siden, Maskinfører said: Ja Ingen snorker så høyt som Hoppe! Hun kalles ikke Snorkfrøken for ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august #137110 Del Skrevet 20. august SVK skrev (Akkurat nå): Ingen snorker så høyt som Hoppe! Hun kalles ikke Snorkfrøken for ingenting! Sant det 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. august #137111 Del Skrevet 20. august Anton fikk en kulepenn i bursdagsgave av Hoppe. Anton brukte den til å tegne Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august #137112 Del Skrevet 20. august SVK skrev (13 minutter siden): Anton fikk en kulepenn i bursdagsgave av Hoppe. Anton brukte den til å tegne Hoppe: Han er faktisk så god at han fikk mange kule penner til å lage kule bilder med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. august #137113 Del Skrevet 20. august Just now, Hoppetaujenta said: Han er faktisk så god at han fikk mange kule penner til å lage kule bilder med. Anton kommer fra enkle kår og da lærer man å gjøre det utroligste med enkle midler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august #137114 Del Skrevet 20. august SVK skrev (3 minutter siden): Anton kommer fra enkle kår og da lærer man å gjøre det utroligste med enkle midler. aBSOLUTT...SÅ ALLE KONTOBESKRIVELSER ER GRUNNLØSE; aNTON HAR BARE DET HAN TRENGER. iKKE MER. jEG HAR MIN EGEN KONTO OG THAT`S iT! Upps....det ble det litt vel mange store bokstaver og det va`kke meningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. august #137115 Del Skrevet 20. august Cid skrev (11 timer siden): Nå har hun fått silikonimplantater igjen. Anton når Hoppe kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. august #137116 Del Skrevet 20. august (endret) 10 minutter siden, Hoppetaujenta said: ANTON MÅ LEVE NØKTERNT OM HAN SKAL HA RÅD TIL Å FINANSIERE MITT LUKSUSLIV! JEG KALLES IKKE DRONNINGE FOR INGENTING! Upps....det ble det litt vel mange store bokstaver og det va`kke meningen. Jeg skjønner at det ble noen store bokstaver når du skulle ta noen alvorsord! Endret 20. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. august #137117 Del Skrevet 20. august Nå er Hoppe og @Freyja Valkyrie med på Charterfeber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august #137118 Del Skrevet 20. august Cid skrev (9 minutter siden): Anton når Hoppe kommer hjem. Dette medfører ikke riktighet. SVK skrev (8 minutter siden): Jeg skjønner at det ble noen store bokstaver når du skulle ta noen alvorsord! Ja, det falt seg slik. Cid skrev (6 minutter siden): Nå er Hoppe og @Freyja Valkyrie med på meditasjonsopphold i nordlands vakre hvite strender med overnatting og guruhjelp. . Det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. august #137119 Del Skrevet 20. august 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ja, det falt seg slik. Jeg regner med du leste hva du skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august #137120 Del Skrevet 20. august SVK skrev (4 minutter siden): Jeg regner med du leste hva du skrev. Å FILLER`N! FEIK NJUS IGJEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå