Ciaran og Ciara Skrevet 18. august #137061 Del Skrevet 18. august SVK skrev (18 minutter siden): Det stemmer! Der var Cid heldig! Ja det synes Cassidy Tvillingene også at han var.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august #137062 Del Skrevet 19. august Søte, rare tullebukker! Jeg leser og smiler... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. august #137063 Del Skrevet 19. august 48 minutter siden, Hoppetaujenta said: Søte, rare tullebukker! Jeg leser og smiler... Jeg fant noen vinter-bilder fra da du og Anton var små: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august #137064 Del Skrevet 19. august Vi er veldig gode venner hele året vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august #137065 Del Skrevet 19. august Åhh...det var +9,2 som laveste temp i natt og det er det lenge siden det var. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #137066 Del Skrevet 19. august Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Åhh...det var +9,2 som laveste temp i natt og det er det lenge siden det var. Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): Vi er veldig gode venner hele året vi. Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Søte, rare tullebukker! Jeg leser og smiler... SVK skrev (53 minutter siden): Jeg fant noen vinter-bilder fra da du og Anton var små: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #137067 Del Skrevet 19. august Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. august #137068 Del Skrevet 19. august Nå soler hun seg i Bahamas. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august #137069 Del Skrevet 19. august Cid skrev (30 minutter siden): Nå soler hun seg i Bahamas. Vanligvis pleier folk å sole seg i bikini...men mener du at jeg har avdekket selveste "bahamassen min" så alle kan se? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. august #137070 Del Skrevet 19. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vanligvis pleier folk å sole seg i bikini...men mener du at jeg har avdekket selveste "bahamassen min" så alle kan se? Er det kodeord for noe dirty? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. august #137071 Del Skrevet 19. august Nå har hun magesjau grunnet masse 🌶️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august #137072 Del Skrevet 19. august Cid skrev (7 minutter siden): Er det kodeord for noe dirty? Sånn blir det når man leker litt med ord. Cid skrev (6 minutter siden): Nå har hun det ganske bra faktisk. Yepp! Båtis er i min mage. = Bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. august #137073 Del Skrevet 19. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Sånn blir det når man leker litt med ord. Yepp! Sushi er i min mage. = Bra! Bon appetitt 🍱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august #137074 Del Skrevet 19. august Helt på bånn ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. august #137075 Del Skrevet 19. august Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Helt på bånn ja. Ble dyrene rasende nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august #137076 Del Skrevet 19. august Ja, for du serverer eller foreslår bare vond mat som jeg ikke liker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. august #137077 Del Skrevet 19. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, for du serverer eller foreslår bare vond mat som jeg ikke liker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august #137078 Del Skrevet 19. august Grrrrr....... 🦨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. august #137079 Del Skrevet 19. august 🛖🔐🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. august #137080 Del Skrevet 19. august Etter mye frem og tilbake så har Hoppe bestemt seg for at hun vil flytte inn hos Anton 🙋♀️👨🏼🏡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå