Hoppetaujenta Skrevet 17. august #136961 Del Skrevet 17. august Sola de skrev (Akkurat nå): Vet ikke om den er kommet i salg enda, men multebærisen til Hennig Olsen er supergod. Fant den rundt juletider i butikkene. JA! Det er en av de gode...men er ikke i butikkene ennå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. august #136962 Del Skrevet 17. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): JA! Det er en av de gode...men er ikke i butikkene ennå. Nei, så det når jeg googlet. Den er i salg om høsten og vinteren sto det 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. august #136963 Del Skrevet 17. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): JA! Det er en av de gode...men er ikke i butikkene ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. august #136964 Del Skrevet 17. august Sola de skrev (1 minutt siden): Nei, så det når jeg googlet. Den er i salg om høsten og vinteren sto det Noe å glede seg til. En inspira kirsebær også antagelig jul. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. august #136965 Del Skrevet 17. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Noe å glede seg til. En inspira kirsebær også antagelig jul. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. august #136966 Del Skrevet 17. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Noe å glede seg til. En inspira kirsebær også antagelig jul. Sikkert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. august #136967 Del Skrevet 17. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. august #136968 Del Skrevet 17. august Anton tar et glass vann: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136969 Del Skrevet 17. august Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Smørbrødkake = som en blokk med mange oppå hverandre. Helt fri får gås eller kake i den. Kake = dessert Smørbrød = ikke dessert Is = dessert Pinnekjøtt = ikke dessert Kan man blande dessert og ikke dessert på en rett så kan man gjøre det hos andre retter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. august #136970 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Kake = dessert Smørbrød = ikke dessert Is = dessert Pinnekjøtt = ikke dessert Kan man blande dessert og ikke dessert på en rett så kan man gjøre det hos andre retter. Cassidy Tvillingene pleier alltid å ha dessert etter at vi har spist pinnekjøtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. august #136971 Del Skrevet 17. august SVK skrev (6 minutter siden): Anton tar et glass vann: Ja for Cassidy Tvillingene har hørt at Vannmannen er det nye kallenavnet til Anton.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136972 Del Skrevet 17. august (endret) Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene pleier alltid å ha dessert etter at vi har spist pinnekjøtt. Tenk så kjekt om vi kan blande dessert og middag sammen da! Blir som tyggegummien i Charlie og sjokoladefabrikken. Endret 17. august av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. august #136973 Del Skrevet 17. august Ciaran og Ciara skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Nei, har ikke kommet så langt ennå. Må ta ut frossent brød først. Takk for påminnelsen. Kassettspiller skrev (11 minutter siden): Kake = dessert Smørbrød = ikke dessert Is = dessert Pinnekjøtt = ikke dessert Kan man blande dessert og ikke dessert på en rett så kan man gjøre det hos andre retter. Noe i mitt indre forteller meg hva jeg kan ha eller ikke. Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Ja for Cassidy Tvillingene har hørt at Vannmannen er det nye kallenavnet til Anton.😉😉 Han liker å kroppsvaske seg i noen småfosser i nærheten av hans bolig og der har han som dere forventer... ikke noe tøy på. Jeg er ikke der, så er det sagt. Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Tenk så kjekt om vi kan blande dessert og middag sammen da! Blir som tyggegummien i Charlie og sjokoladefabrikken. Naijtakk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. august #136974 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Tenk så kjekt om vi kan blande dessert og middag sammen da! Blir som tyggegummien i Charlie og sjokoladefabrikken. Cassidy Tvillingene liker den tanken, men vi vil ikke ha tyggegummi med smak av lutefisk eller rosenkål. Da protesterer vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. august #136975 Del Skrevet 17. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, har ikke kommet så langt ennå. Må ta ut frossent brød først. Takk for påminnelsen. Noe i mitt indre forteller meg hva jeg kan ha eller ikke. Han liker å kroppsvaske seg i noen småfosser i nærheten av hans bolig og der har han som dere forventer... ikke noe tøy på. Jeg er ikke der, så er det sagt. Naijtakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136976 Del Skrevet 17. august Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Noe i mitt indre forteller meg hva jeg kan ha eller ikke. Mitt indre forteller meg at du er redd for å prøve noe nytt! Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Naijtakk. Høres kjekt ut å kunne ha en tyggis som erstatter noen måltider. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. august #136977 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Mitt indre forteller meg at du er redd for å prøve noe nytt! Min munn forteller at jeg liker det jeg liker og er fornlyd med det. Nå skal jeg finne det frossenbrødet og etter hvert lage meg mat. Kos dere og prat akkurat passe lystig og tøysete utover kveld og natt, søte venner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136978 Del Skrevet 17. august Nå drikker hun smeltet pultost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. august #136979 Del Skrevet 17. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Min munn forteller at jeg liker det jeg liker og er fornlyd med det. Nå skal jeg finne det frossenbrødet og etter hvert lage meg mat. Kos dere og prat akkurat passe lystig og tøysete utover kveld og natt, søte venner. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en finlørdagskveld videre vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. august #136980 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Mitt indre forteller meg at du er redd for å prøve noe nytt! Høres kjekt ut å kunne ha en tyggis som erstatter noen måltider. Cassidy Tvillingene innrømmer at vi liker godt den tanken der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå