Kassettspiller Skrevet 17. august #136901 Del Skrevet 17. august Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja jeg gir meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136902 Del Skrevet 17. august Hoppe er på kvinneguiden nå lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. august #136903 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. august #136904 Del Skrevet 17. august Cid skrev (49 minutter siden): Anton den beryktede Han er det egentlig bare meg som kjenner. Er han beryktet for å være usynlig? Kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. august #136905 Del Skrevet 17. august 18 minutter siden, Hoppetaujenta said: Han er det egentlig bare meg som kjenner. Er han beryktet for å være usynlig? Kanskje? Alle kjenner Anton! Han er den beste magedanseren i Lønneberget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. august #136906 Del Skrevet 17. august SVK skrev (6 minutter siden): Alle kjenner Anton! Han er den beste magedanseren i Lønneberget! Nå så han sjokkertforbauset ut og så lo han og sa at han der kjenner meg i alle fall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. august #136907 Del Skrevet 17. august 10 minutter siden, Hoppetaujenta said: Nå så han sjokkertforbauset ut og så lo han og sa at han der kjenner meg i alle fall ikke. Anton har alltid vært en beskjeden mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. august #136908 Del Skrevet 17. august Hoppe når hun ser Anton magedanse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. august #136909 Del Skrevet 17. august SVK skrev (16 minutter siden): Anton har alltid vært en meget beskjeden mann! Ja...det kommer han til å fortsette md. Basta! SVK skrev (12 minutter siden): Hoppe når hun ser Anton magedanse: Stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136910 Del Skrevet 17. august Hoppe har lyst på karamellisert banankake. 🍌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. august #136911 Del Skrevet 17. august 23 minutter siden, Kassettspiller said: Hoppe har lyst på karamellisert banankake. 🍌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136912 Del Skrevet 17. august SVK skrev (6 minutter siden): ...med vaniljeis😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. august #136913 Del Skrevet 17. august 1 minutt siden, Kassettspiller said: ...med vaniljeis😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136914 Del Skrevet 17. august SVK skrev (4 minutter siden): Hoppe har puttet isen i en forvarmet ovn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. august #136915 Del Skrevet 17. august 1 minutt siden, Kassettspiller said: Hoppe har puttet isen i en forvarmet ovn Hvorfor gjorde hun det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136916 Del Skrevet 17. august SVK skrev (4 minutter siden): Hvorfor gjorde hun det? Isen var visst kald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. august #136917 Del Skrevet 17. august Just now, Kassettspiller said: Isen var visst kald Isen skal være kald . Virker som Hoppe ikke skjønner seg på iskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136918 Del Skrevet 17. august SVK skrev (5 minutter siden): Isen skal være kald . Virker som Hoppe ikke skjønner seg på iskrem. Hoppe er jo litt lei iskrem så hun vil eksperimentere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. august #136919 Del Skrevet 17. august Just now, Kassettspiller said: Hoppe er jo litt lei iskrem så hun vil eksperimentere! Tenk å være lei iskrem. Får håpe Ordet får henne på bedre tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136920 Del Skrevet 17. august SVK skrev (5 minutter siden): Tenk å være lei iskrem. Får håpe Ordet får henne på bedre tanker. Iskrem med pinnekjøttsmak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå