Cid Skrevet 17. august #136801 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Samme gjelder for personer dessverre Kompisen min oppfant nettet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136802 Del Skrevet 17. august KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): You ain't rogn.. Så jeg ble Nemo? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. august #136803 Del Skrevet 17. august Cid skrev (Akkurat nå): Nå snakker vi ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136804 Del Skrevet 17. august Cid skrev (2 minutter siden): Kompisen min oppfant nettet. Fiskenettet? Du er nok ikke 32 nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136805 Del Skrevet 17. august KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Nå snakker vi ❤️ Rottweiler er fine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136806 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Fiskenettet? Du er nok ikke 32 nei Han sa at der er alltids flere fisk i vannet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. august #136807 Del Skrevet 17. august Cid skrev (5 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136808 Del Skrevet 17. august Cid skrev (2 minutter siden): Han sa at der er alltids flere fisk i vannet. Tenk at fisker kan få hull i tennene selv om dem skylder munnen hele tiden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136809 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Tenk at fisker kan få hull i tennene selv om dem skylder munnen hele tiden. Jeg måtte ikke borre før jeg var 29. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136810 Del Skrevet 17. august Cid skrev (2 minutter siden): Jeg måtte ikke borre før jeg var 29. Høres vondt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136811 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Høres vondt ut. Bedøvelse 💉 🦷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136812 Del Skrevet 17. august Cid skrev (2 minutter siden): Bedøvelse 💉 🦷 Å få sprøyte er vondt au 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. august #136813 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Rottweiler er fine Veldig ❤️ Men jeg er mer en labrador kinda dude... Akkurat mista en etter 13 år. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136814 Del Skrevet 17. august Var ikke Rex en schæfer da? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136815 Del Skrevet 17. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Veldig ❤️ Men jeg er mer en labrador kinda dude... Akkurat mista en etter 13 år. Kondolerer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136816 Del Skrevet 17. august KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Veldig ❤️ Men jeg er mer en labrador kinda dude... Akkurat mista en etter 13 år. Prøv en Golden retriever 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136817 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Å få sprøyte er vondt au Bare glad jeg ikke måtte borre når jeg var yngre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136818 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Prøv en Golden retriever Platinum høres mer nice ut da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. august #136819 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Å få sprøyte er vondt au Cassidy Tvillingene har skikkelig tannlegeskrekk begge to.💉💉🦷🦷😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136820 Del Skrevet 17. august Cid skrev (2 minutter siden): Bare glad jeg ikke måtte borre når jeg var yngre. Takler man det bedre med alderen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå