Kassettspiller Skrevet 17. august #136761 Del Skrevet 17. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er det Fedre❤️ Du er nok den beste brukeren på kg❤️ Måtte du få alt godt fremover🤩 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136762 Del Skrevet 17. august KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Æ e Far din Gå etter moren hans istedenfor. Hun er yngre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. august #136763 Del Skrevet 17. august Cid skrev (1 minutt siden): Farbror. Bror 👊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136764 Del Skrevet 17. august Cid skrev (3 minutter siden): Jeg føler meg som en 29 åring. 29 år som katt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136765 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Gå etter moren hans istedenfor. Hun er yngre! Hun er off limits 🛑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136766 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): 29 år som katt? Som en undulat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136767 Del Skrevet 17. august Cid skrev (2 minutter siden): Som en undulat. Så ikke i livet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136768 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Så ikke i livet? Jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. august #136769 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (1 time siden): Hoppe er nok enig og hopper av glede! KnekkeBørre skrev (1 time siden): Billedlig så hviler hun vakkert som en Tornerose på en eventyrlig seng. Men i virkeligheten, så snorker hun høyere enn en motorsykkel og sikler puten full. ❤️ Ja det tror Cassidy Tvillingene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. august #136770 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Du er nok den beste brukeren på kg❤️ Måtte du få alt godt fremover🤩 Tusen takk det varmer og høre du også og flere her inne ❤️ tusen takk du også ❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136771 Del Skrevet 17. august Cid skrev (2 minutter siden): Jo. Dem blir jo maks 8 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. august #136772 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Gå etter moren hans istedenfor. Hun er yngre! Jeg er bare én mann. Jeg kan desverre ikke jage alle mødrene deres... (Gammel og tom energi vøtt) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. august #136773 Del Skrevet 17. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost om noen timer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. august #136774 Del Skrevet 17. august Cid skrev (4 minutter siden): Hun er off limits 🛑 Ingen mødre er off limits.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136775 Del Skrevet 17. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen takk det varmer og høre du også og flere her inne ❤️ tusen takk du også ❤️ Du er nok den hyggligste personen i fylket om ikke Norge tilsammen. Slike personer er verdt mer enn gull❤️ 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136776 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Dem blir jo maks 8 år Noen blir 80, kompis sin er 30 år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #136777 Del Skrevet 17. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Ingen mødre er off limits.. Min sin jo, gå etter Anton sin heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136778 Del Skrevet 17. august KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Jeg er bare én mann. Jeg kan desverre ikke jage alle mødrene deres... (Gammel og tom energi vøtt) Men du kan ta noen andre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #136779 Del Skrevet 17. august Cid skrev (2 minutter siden): Noen blir 80, kompis sin er 30 år. Er ikke det pappegøye? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. august #136780 Del Skrevet 17. august @Maskinfører. Koselig å se deg igjen 😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå