Hoppetaujenta Skrevet 16. august #136601 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Utrolig! Øv på det noen år, så har du litt å spe på trygda når den tid kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #136602 Del Skrevet 16. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Øv på det noen år, så har du litt å spe på trygda når den tid kommer. Reklamer påvirker deg i stor grad tenker jeg🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. august #136603 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Reklamer påvirker deg i stor grad tenker jeg🤩 Meg? Hvorfor det mener du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august #136604 Del Skrevet 16. august Cassidy Tvillingene liker den fine og gode stemningen her inne vi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #136605 Del Skrevet 16. august (endret) Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Meg? Hvorfor det mener du? Du spiste fiskekaker etter jeg la ut en video om fiskekaker😁 Endret 16. august av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #136606 Del Skrevet 16. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker den fine og gode stemningen her inne vi. Her får dere kakao! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. august #136607 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Du spiste fiskekaker etter jeg la ut en video om fiskekaker😁 Åja...jeg så nok ikke den. Når dere skriver mye og stemningen er god ja, så orker jeg ikke alltid lese alt. Sorry for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #136608 Del Skrevet 16. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Åja...jeg så nok ikke den. Når dere skriver mye og stemningen er god ja, så orker jeg ikke alltid lese alt. Sorry for det. Men jeg skrev at du spiste fisk, så det ble ganske ekte plutselig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. august #136609 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Men jeg skrev at du spiste fisk, så det ble ganske ekte plutselig! Det gjorde det. Spiser en del fisk i perioder. Tunfisk, makrell og fiskekaker på skiva. Fisk er fisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #136610 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (3 timer siden): Hoppe spiser nå litt torsk! Kassettspiller skrev (2 timer siden): Aking er gøy og kos deg med fiskekaker! Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Hadde to store fiskekaker og to skiver...og rekesalat under. Godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. august #136611 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): I alle dager...det var ganske voldsomt og jeg er glad for at jeg ikke bruker sånne midler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #136612 Del Skrevet 16. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): jeg er glad for at jeg ikke bruker sånne midler. Hæ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. august #136613 Del Skrevet 16. august Dasker torsken i ansiktet mitt og sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august #136614 Del Skrevet 16. august Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det gjorde det. Spiser en del fisk i perioder. Tunfisk, makrell og fiskekaker på skiva. Fisk er fisk. Cassidy Tvillingene som er fiskere er ikke enige der, vi synes at fisk har mange forskjellige gode smaker.😊😊👨🦰👩🦰 Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Her får dere kakao! Tusen Takk, Cassidy Tvillingene liker godt kakao, men vi liker varmkokesjokolade best.☕☕😋😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. august #136615 Del Skrevet 16. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene som er fiskere er ikke enige der, vi synes at fisk har mange forskjellige gode smaker.😊😊👨🦰👩🦰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene liker godt kakao, men vi liker varmkokesjokolade best.☕☕😋😋 Ja, de har det, men jeg mente at når fisk er anbefalt ofte, så spiller det ikke så mye rolle, så lenge det er fisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #136616 Del Skrevet 16. august Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Dasker torsken i ansiktet mitt og sånn. Åja, trudde du mente jeg var på noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august #136617 Del Skrevet 16. august Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Ja, de har det, men jeg mente at når fisk er anbefalt ofte, så spiller det ikke så mye rolle, så lenge det er fisk. Cassidy Tvillingene har begynt å fiske selv, for vi synes at fisken på butikken er altfor dyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #136618 Del Skrevet 16. august (endret) Pus på vei til Hoppes hus. God jul! Endret 18. august av Kassettspiller 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. august #136619 Del Skrevet 16. august Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Meg? Hvorfor det mener du? koselig bilde 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. august #136620 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Pus på vei til Hoppes hus. God jul! Så søt pus 😻😻 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå