Kassettspiller Skrevet 16. august #136561 Del Skrevet 16. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Han luringen er ikke til salgs. Da gidder jeg ikke å kjøpe noe annet av han heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #136562 Del Skrevet 16. august Cid skrev (21 minutter siden): Var Anton i flyet? Nei, han foretrekker luftballong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. august #136563 Del Skrevet 16. august Nå er det hælj for Hoppe RAI RAI 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. august #136564 Del Skrevet 16. august Alle påstår at jeg har gjort ting jeg ikke har og aldri vil heller. Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Da gidder jeg ikke å kjøpe noe annet av han heller! Å. Når var han akkurat på vei mot deg, men siden du sier det slik, så snudde han skuffet igjen. Det er ikke mulig å gjøre om igjen..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. august #136565 Del Skrevet 16. august Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Han luringen er ikke til salgs. DU gjør ikke flere hyss! Skjønner ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #136566 Del Skrevet 16. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Å. Når var han akkurat på vei mot deg, men siden du sier det slik, så snudde han skuffet igjen. Det er ikke mulig å gjøre om igjen..... Hva var det i skuffen han snudde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. august #136567 Del Skrevet 16. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Alle påstår at jeg har gjort ting jeg ikke har og aldri vil heller. Å. Når var han akkurat på vei mot deg, men siden du sier det slik, så snudde han skuffet igjen. Det er ikke mulig å gjøre om igjen..... Satt han seg ned på en benk og gråt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. august #136568 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hva var det i skuffen han snudde? G streng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #136569 Del Skrevet 16. august Cid skrev (2 minutter siden): G streng. Fra gitaren? Er den ny eller brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. august #136570 Del Skrevet 16. august Cid skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke. Ikke jeg heller. Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hva var det i skuffen han snudde? Det er hemmelig. Cid skrev (1 minutt siden): Satt han seg ned på en benk og gråt? Neida, han ble overfalt av fans som skulle ta bilder og hilse på ham. Cid skrev (Akkurat nå): G streng. Til sin gitar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. august #136571 Del Skrevet 16. august En gammel venn fra barndommen er på vei til Hoppe nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #136572 Del Skrevet 16. august Boetica skrev (7 minutter siden): Nå er det hælj for Hoppe RAI RAI Jeg er så lei av å bli styrt av en kalender! Gul jul alle sammen!🎅✨☃️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #136573 Del Skrevet 16. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det er hemmelig. Hemmelig hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. august #136574 Del Skrevet 16. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ikke jeg heller. Det er hemmelig. Neida, han ble overfalt av fans som skulle ta bilder og hilse på ham. Til sin gitar. Er dyra strenge nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. august #136575 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Hemmelig hvem? Andreas privatliv. Cid skrev (6 minutter siden): Er dyra strenge nå? Selvsagt. 🦁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. august #136576 Del Skrevet 16. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Andreas privatliv. Selvsagt. 🦁 🥩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. august #136577 Del Skrevet 16. august Nå har Andreas drukket farsmelk 👨🏼🦱🥛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #136578 Del Skrevet 16. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Andreas privatliv. I en skuff? Stakkar mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. august #136579 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): I en skuff? Stakkar mann! En skuff per. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #136580 Del Skrevet 16. august Cid skrev (2 minutter siden): Nå har Andreas drukket farsmelk 👨🏼🦱🥛 Kom fersk og god direkte fra melkemannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå