Maskinfører Skrevet 15. august #136501 Del Skrevet 15. august Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det har Cassidy Tvillingene aldri hørt om. Selvfølgelig skal du også få egen sofa av Cassidy Tvillingene. Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene vil ha alle våre venner med vi. Ja det vil vi også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. august #136502 Del Skrevet 15. august Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Kan vi se Breaking Bad? Plis😃 Det bestemmer dere 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 15. august #136503 Del Skrevet 15. august Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Det har Cassidy Tvillingene aldri hørt om. Lol hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 15. august #136504 Del Skrevet 15. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det bestemmer dere 😀 @Ciaran og Ciara og jeg har ikke sett Titanic, men den virker ikke som min greie heller. Får krangle da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. august #136505 Del Skrevet 15. august Sola de skrev (1 time siden): Murdoc! Overlevde alt den fyren der. Synd serien ble avsluttet før han faktisk døde på ekte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. august #136506 Del Skrevet 15. august Maskinfører skrev (35 minutter siden): Nå sitter Hoppe og ser på TV sammen med @Cid @Ciaran og Ciara og @Kassettspiller @Maskinfører fikk ikke være med pga for liten plass i sofan Du sitter i sakkosekken. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august #136507 Del Skrevet 15. august Maskinfører skrev (10 minutter siden): Ja det vil vi også Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Lol hva? Kassettspiller skrev (5 minutter siden): @Ciaran og Ciara og jeg har ikke sett Titanic, men den virker ikke som min greie heller. Får krangle da Cassidy Tvillingene bryr oss ikke om tv, og @Maskinfører sier at vi andre får bestemme, så da blir det du som får bestemme hva vi skal se på @Kassettspiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 15. august #136508 Del Skrevet 15. august Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene bryr oss ikke om tv, og @Maskinfører sier at vi andre får bestemme, så da blir det du som får bestemme hva vi skal se på @Kassettspiller Da setter jeg på Herkules, fordi det er en film @Cid likte godt som barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august #136509 Del Skrevet 15. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Da setter jeg på Herkules, fordi det er en film @Cid likte godt som barn. Den Disneytegnefilmen om Herkules likte Cassidy Tvillingene også da vi var barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. august #136510 Del Skrevet 15. august Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene bryr oss ikke om tv, og @Maskinfører sier at vi andre får bestemme, så da blir det du som får bestemme hva vi skal se på @Kassettspiller Ja @Kassettspiller får bestemme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. august #136511 Del Skrevet 15. august Cid skrev (11 minutter siden): Du sitter i sakkosekken. Ja men det er godkjent de er gode også så kroppsvennelige 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 15. august #136512 Del Skrevet 15. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja @Kassettspiller får bestemme Med mitt brukernavn så får jeg nok bestemme mye med det tekniske😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. august #136513 Del Skrevet 15. august Dette er Hoppe sammen med Anton og Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august #136514 Del Skrevet 15. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja men det er godkjent de er gode også så kroppsvennelige 😀 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja @Kassettspiller får bestemme Det er Cassidy Tvillingene helt enige i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august #136515 Del Skrevet 15. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Med mitt brukernavn så får jeg nok bestemme mye med det tekniske😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august #136516 Del Skrevet 15. august Cid skrev (1 minutt siden): Dette er Hoppe sammen med Anton og Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. august #136517 Del Skrevet 15. august Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i. Det er bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. august #136518 Del Skrevet 15. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Med mitt brukernavn så får jeg nok bestemme mye med det tekniske😃 Ja du gjør nok det 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august #136519 Del Skrevet 15. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja du gjør nok det 😀 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra Cassidy Tvillingene tenker at det blir hyggelig og koselig vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. august #136520 Del Skrevet 15. august Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene tenker at det blir hyggelig og koselig vi. Ja det gjør det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå