Maskinfører Skrevet 14. august #136401 Del Skrevet 14. august Kassettspiller skrev (1 time siden): Pus var på vei til Hoppes hus. Så søt med flekken minner hu om Maja 😻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 14. august #136402 Del Skrevet 14. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei hu gjør vel ikke det 😦 med all isen hun spiser så får hun nok sukkerrus 24/7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. august #136403 Del Skrevet 14. august Cassidy Tvillingene gjetter også at Hoppe sover nå vi. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 14. august #136404 Del Skrevet 14. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Så søt med flekken minner hu om Maja 😻 Det er utrolig søtt med slike unike merker på katten! Den blir helt spesielt og tar gjene opp stor plass av hjertet!🤩 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 14. august #136405 Del Skrevet 14. august Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter også at Hoppe sover nå vi. Jobber ikke hun som batman i natt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. august #136406 Del Skrevet 14. august Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Det er utrolig søtt med slike unike merker på katten! Den blir helt spesielt og tar gjene opp stor plass av hjertet!🤩 Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Jobber ikke hun som batman i natt? Cassidy Tvillingene har sagt Godnatt til henne så vi vet at hun sover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 14. august #136407 Del Skrevet 14. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har sagt Godnatt til henne så vi vet at hun sover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. august #136408 Del Skrevet 14. august Kassettspiller skrev (18 minutter siden): med all isen hun spiser så får hun nok sukkerrus 24/7 Ja det gjør hu 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. august #136409 Del Skrevet 14. august Kassettspiller skrev (24 minutter siden): Det er utrolig søtt med slike unike merker på katten! Den blir helt spesielt og tar gjene opp stor plass av hjertet!🤩 Ja det er det Maja gikk bort 31 Januar 2023 hun ble 17 år bilde er fra 2019 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. august #136410 Del Skrevet 14. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er det Maja gikk bort 31 Januar 2023 hun ble 17 år bilde er fra 2019 😻😻 Maskinfører skrev (11 minutter siden): Ja det gjør hu Kassettspiller skrev (16 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 14. august #136411 Del Skrevet 14. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er det Maja gikk bort 31 Januar 2023 hun ble 17 år bilde er fra 2019 Utrolig søttttttt Skulle ønsket at katter kunne bli minst 70 år gamle🐈⬛ Ligner utrolig mye på bildet jeg postet tidligere, utrolig hvor tilfeldige ting kan bli!☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. august #136412 Del Skrevet 14. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Utrolig søttttttt Skulle ønsket at katter kunne bli minst 70 år gamle🐈⬛ Ligner utrolig mye på bildet jeg postet tidligere, utrolig hvor tilfeldige ting kan bli!☺️ Ja Maja var søt lille bolla ja det skulle jeg ønske også ja det er veldig tilfeldig hadde 5 svarte kattepuser siste Frida sovnet inn 6 April 2024 08:50 🕯️ Her har du Tuss 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. august #136413 Del Skrevet 14. august @Kassettspiller her er Pusefamilien den grå er moren Fia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. august #136414 Del Skrevet 14. august Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): 😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 14. august #136415 Del Skrevet 14. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja Maja var søt lille bolla ja det skulle jeg ønske også ja det er veldig tilfeldig hadde 5 svarte kattepuser siste Frida sovnet inn 6 April 2024 08:50 🕯️ Her har du Tuss Ja, altfor trist at kattene lever så mye kortere. Blir som å miste en venn vil jeg si. Synes Tuss ligner på nabokatten før jeg flyttet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. august #136416 Del Skrevet 14. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, altfor trist at kattene lever så mye kortere. Blir som å miste en venn vil jeg si. Synes Tuss ligner på nabokatten før jeg flyttet. Ja er trist de lever kort lignet nabokatten ja bor du i Vestfold da ? 😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 14. august #136417 Del Skrevet 14. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): @Kassettspiller her er Pusefamilien den grå er moren Fia Jeg har alltid vært svak for grå katter, men ser dem ikke så ofte. Veldig koselig gjeng du har på bildet!😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 14. august #136418 Del Skrevet 14. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja er trist de lever kort lignet nabokatten ja bor du i Vestfold da ? 😻 Bor i Telemark og flyttet rundt i fylket😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 14. august #136419 Del Skrevet 14. august (endret) Maskinfører skrev (På 15.8.2024 den 0.51): Ja er trist de lever kort lignet nabokatten ja bor du i Vestfold da ? 😻 . Endret 31. august av Kassettspiller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. august #136420 Del Skrevet 14. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jeg har alltid vært svak for grå katter, men ser dem ikke så ofte. Veldig koselig gjeng du har på bildet!😁 Ja hu kom bare hu og slo seg ned noen måneder etter i 2006 fødte hun oss 5 søte katteunger som mamma og pappa beholdt Fia gikk bort i Juni 2015 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå