Cid Skrevet 13. august #136281 Del Skrevet 13. august Se hvem som er tilbake 😃 nå blir Hoppe glad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. august #136282 Del Skrevet 13. august SVK skrev (13 minutter siden): Samme her! Cassidy Tvillingene Digger den låten vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 13. august #136283 Del Skrevet 13. august /\_/\ ( o.o ) > ^ < /|_|\ ( / \ ) /\ / \ /____\ | __ | | | | | | |__| | |______| Pus på vei til Hoppes hus! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. august #136284 Del Skrevet 13. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): /\_/\ ( o.o ) > ^ < /|_|\ ( / \ ) /\ / \ /____\ | __ | | | | | | |__| | |______| Pus på vei til Hoppes hus! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. august #136285 Del Skrevet 13. august Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå vi. Ja, jeg hadde to skiver med dansk leverpostei, sur agurk og majo. SVK skrev (2 timer siden): Stemmer! Hmm...lurer på hvordan en slik situasjon hadde vært i virkeligheten. *Hoppes drøm i natt er klar* Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Ja og Cassidy Tvillingene hører at hun forlanger at Anton synger på italiensk til henne, for hvis ikke blir det null spagetti og kjøttboller på han.😉😉 Pffft! Han kan noen setninger av nessun dorma, med finsk sterk aksent. Det er ganske underholdende. Cid skrev (1 time siden): Hoppe og Anton er knyttet sammen via skjebnen. ...og han heter Cid! Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på tv nå vi.📺📺 Neida. Jeg er her hos dere. SVK skrev (1 time siden): Samme her! Den og med ham liker jeg veldig godt! Cid skrev (1 time siden): Se hvem som er tilbake 😃 nå blir Hoppe glad En helt fremmed en for meg. Kassettspiller skrev (46 minutter siden): /\_/\ ( o.o ) > ^ < /|_|\ ( / \ ) /\ / \ /____\ | __ | | | | | | |__| | |______| Pus på vei til Hoppes hus! Så flink du er! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. august #136286 Del Skrevet 13. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, jeg hadde to skiver med dansk leverpostei, sur agurk og majo. Hmm...lurer på hvordan en slik situasjon hadde vært i virkeligheten. *Hoppes drøm i natt er klar* Pffft! Han kan noen setninger av nessun dorma, med finsk sterk aksent. Det er ganske underholdende. ...og han heter Cid! Neida. Jeg er her hos dere. Den og med ham liker jeg veldig godt! En helt fremmed en for meg. Så flink du er! Cassidy Tvillingene blir alltid glade når du er her hos oss vet du Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. august #136287 Del Skrevet 13. august Takk. Jeg hopper jo omkring og gjør så godt jeg kan og jeg kan ikke vær 100% alle steder. Sorry. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. august #136288 Del Skrevet 13. august 11 minutter siden, Hoppetaujenta said: Hmm...lurer på hvordan en slik situasjon hadde vært i virkeligheten. *Hoppes drøm i natt er klar* La snorkingen begynne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. august #136289 Del Skrevet 13. august Jeg kan jo ikke sånn jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. august #136290 Del Skrevet 13. august 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg kan jo ikke sånn jeg. Du sier jo alltid: Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. august #136291 Del Skrevet 13. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg kan jo ikke sånn jeg. SVK skrev (9 minutter siden): La snorkingen begynne! 😉😉 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Takk. Jeg hopper jo omkring og gjør så godt jeg kan og jeg kan ikke vær 100% alle steder. Sorry. Det forstår Cassidy Tvillingene, vi er alltid glade når du kommer på besøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. august #136292 Del Skrevet 13. august SVK skrev (Akkurat nå): Du sier jo alltid: Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. august #136293 Del Skrevet 13. august Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Ja, jeg hadde to skiver med dansk leverpostei, sur agurk og majo. Hmm...lurer på hvordan en slik situasjon hadde vært i virkeligheten. *Hoppes drøm i natt er klar* Pffft! Han kan noen setninger av nessun dorma, med finsk sterk aksent. Det er ganske underholdende. ...og han heter Cid! Neida. Jeg er her hos dere. Den og med ham liker jeg veldig godt! En helt fremmed en for meg. Så flink du er! Posta bilde av han tidligere, din nye nabo Heter Dennis og han er homofil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. august #136294 Del Skrevet 13. august SVK skrev (4 minutter siden): Du sier jo alltid: Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert Jammen jeg mener...en levende mann? Cid skrev (3 minutter siden): Posta bilde av han tidligere, din nye nabo Heter Dennis og han er homofil. Jaja, det plager ikke meg så lenge han bor noen MIL i nordlig retning for meg. Go Away! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. august #136295 Del Skrevet 13. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jammen jeg mener...en levende mann? Jaja, det plager ikke meg så lenge han bor noen MIL i nordlig retning for meg. Go Away! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. august #136296 Del Skrevet 13. august Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Jammen jeg mener...en levende mann? Jaja, det plager ikke meg så lenge han bor noen MIL i nordlig retning for meg. Go Away! Liker du ikke homofile? O: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. august #136297 Del Skrevet 13. august Cid skrev (2 minutter siden): Liker du ikke homofile? O: Joda, men ikke naboer tett på meg om jeg kan velge! Uansett hvem de er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. august #136298 Del Skrevet 13. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på YouTube videoer på pc-en nå vi.💻💻📹📹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. august #136299 Del Skrevet 13. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Joda, men ikke naboer tett på meg om jeg kan velge! Uansett hvem de er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. august #136300 Del Skrevet 13. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Joda, men ikke naboer tett på meg om jeg kan velge! Uansett hvem de er. Må flytte til skogen da 🌳🛖👱🏼♀️🌳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå