Hoppetaujenta Skrevet 12. august #136221 Del Skrevet 12. august Med så mange av meg, så kaller vi oss for VI heretter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. august #136222 Del Skrevet 12. august 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Med så mange av meg, så kaller vi oss for VI heretter. Du kaller deg jo selv for dronningen så da er det klart du skal bruke "VI". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august #136223 Del Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Med så mange av meg, så kaller vi oss for VI heretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august #136224 Del Skrevet 12. august SVK skrev (1 minutt siden): Du kaller deg jo selv for dronningen så da er det klart du skal bruke "VI". 👑👑😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. august #136225 Del Skrevet 12. august Vi nikker aller nådigst og lar dere undersåttene få legge deres panne til min hånd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. august #136226 Del Skrevet 12. august 8 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene regner med at den saken kommer på trykk i Lønnebladet vi.😉😉 Stemmer! Hoppe har jo også sagt at hun kun leser Lønnebladet om hun får komme på forsiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august #136227 Del Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vi nikker aller nådigst og lar dere undersåttene få legge deres panne til min hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august #136228 Del Skrevet 12. august SVK skrev (1 minutt siden): Stemmer! Hoppe har jo også sagt at hun kun leser Lønnebladet om hun får komme på forsiden! Cassidy Tvillingene tenker at hun kommer på førstesiden vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. august #136229 Del Skrevet 12. august Nei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august #136230 Del Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei! Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du sier ifra, vi trenger alle sammen å bli satt litt på plass her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. august #136231 Del Skrevet 12. august Nå logger hun av og går mot som Skrue MækkDusk-seng = Diiiiger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august #136232 Del Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nå logger hun av og går mot som Skrue MækkDusk-seng = Diiiiger! Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vi Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. august #136233 Del Skrevet 12. august 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: Nå logger hun av og går mot som Skrue MækkDusk-seng = Diiiiger! God snork Hoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august #136234 Del Skrevet 12. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal drømme om iskrem vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. august #136235 Del Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg spiste restene av eplekake fra i går, med vaniljekrem. Godt men mektig. Nå skal alle usunne ting får ferie litt, for det kan bli for mye også. Ja, det sier jeg, selveste Hoppen herself. Orker ikke vanlig mat i kveld. Altfor voldelig det der. Fyss! Jeg gjorde det. En slik krusbåt med kravstore gjester og mannskap som flyr fillene av seg for å gi gjestene alt de vil ha. Jeg ble stresset av å se, så jeg slo det av. Det er bra for kroppen faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. august #136236 Del Skrevet 12. august SVK skrev (42 minutter siden): Stemmer! Hoppe har jo også sagt at hun kun leser Lønnebladet om hun får komme på forsiden! Som forsidepike? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. august #136237 Del Skrevet 12. august SVK skrev (32 minutter siden): God snork Hoppe! Anton som sover i sine hvitvaskede sedler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august #136238 Del Skrevet 12. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. august #136239 Del Skrevet 13. august 7 hours ago, Cid said: Som forsidepike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. august #136240 Del Skrevet 13. august SVK skrev (Akkurat nå): 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå