Gjest SVK Skrevet 10. august #136081 Del Skrevet 10. august 8 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Nei Cassidy Tvillingene tenker at det blir Knockout fra nå av vi. Stemmer! Hadde jeg vært Cid hadde jeg løpt til snekkerbua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. august #136082 Del Skrevet 10. august SVK skrev (2 minutter siden): Stemmer! Hadde jeg vært Cid hadde jeg løpt til snekkerbua! Ja det tror Cassidy Tvillingene at er en god ide vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. august #136083 Del Skrevet 10. august KnekkeBørre skrev (19 minutter siden): Amen til det Og du gjennomskuet meg helt sikker når jeg sa jeg kunne forandre meg. Hadde jeg kunnet det, hadde jeg sikkert vært lykkelig gift. Nei, gi meg heller latteren, forvirringen og melankolien man finner her inne ❤️ Du er en tøysete og ålreit kar du BærreBørre. Jeg liker deg jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #136084 Del Skrevet 10. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Du er en tøysete og ålreit kar du BærreBørre. Jeg liker deg jeg. Ditto, sprette-skreppa ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. august #136085 Del Skrevet 10. august Å hoppeti-Hopp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august #136086 Del Skrevet 10. august Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden): Her er det så mye tull at jeg rygger hoderystende ut igjen! Cid skrev (1 time siden): "Jeg er Hoppe og jeg er alkoholiker 👱🏼♀️🍾" Dette var sant da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. august #136087 Del Skrevet 10. august Cid skrev (1 minutt siden): Dette var jo ikke sant da. DET stemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. august #136088 Del Skrevet 10. august Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Du er en tøysete og ålreit kar du BærreBørre. Jeg liker deg jeg. Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Å hoppeti-Hopp! KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Ditto, sprette-skreppa ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. august #136089 Del Skrevet 10. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): DET stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #136090 Del Skrevet 10. august Og der har vi @Cid også. Jeg var redd du hadde onanert deg så blind at du ikke fant tilbake til tastaturet.. Godt å se deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august #136091 Del Skrevet 10. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): DET stemmer. Er Lønneberget skuffet over Cid nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august #136092 Del Skrevet 10. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Og der har vi @Cid også. Jeg var redd du hadde onanert deg så blind at du ikke fant tilbake til tastaturet.. Godt å se deg Leste en artikkel engang om en fyr som hadde holdt på så hardt at han fikk i øyet og ble blind, det samme hendte med det andre øyet senere og han ble full blind. Hehe like så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #136093 Del Skrevet 10. august Cid skrev (Akkurat nå): Er Lønneberget skuffet over Cid nå? Lønneberget har sendt ut en arrestordre på deg, kompis.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august #136094 Del Skrevet 10. august 🧳🏃♂️🛩️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #136095 Del Skrevet 10. august Cid skrev (1 minutt siden): Leste en artikkel engang om en fyr som hadde holdt på så hardt at han fikk i øyet og ble blind, det samme hendte med det andre øyet senere og han ble full blind. Hehe like så. De sa før i tiden - for å få gutter til å slutte og tukle med seg selv, at man ble både blind og fikk hårete hender.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august #136096 Del Skrevet 10. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): De sa før i tiden - for å få gutter til å slutte og tukle med seg selv, at man ble både blind og fikk hårete hender.. hvordan skulle man fått hårete hender? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #136097 Del Skrevet 10. august Cid skrev (3 minutter siden): 🧳🏃♂️🛩️ De har jaggu koplet inn Interpol også, så nå hjelper det ikke å gjemme seg utenlands 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #136098 Del Skrevet 10. august Cid skrev (1 minutt siden): hvordan skulle man fått hårete hender? Aner ikke. Gammel skremselspropaganda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. august #136099 Del Skrevet 10. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på tv nå vi.📺📺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august #136100 Del Skrevet 10. august Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå